IX.

10.5K 265 15
                                    

- Biztos ebben kellene mennem? - vizslattam magam a tükörben, Summer egyik mélyen dekoltált fehér ruhájában.

- Ezer százalék. Bomba angyal leszel, afterra meg abban a vörös ruhában, - tartott egy kevés szünetet, mielőtt folytatta mindandóját - Miller egész este téged fog bámulni. - jelentette ki, nekem pedig égni kezdett az arcom.

- Még mindig magamnak öltözök ki, és nem másnak! - köszörültem meg torkom, és nekiálltam hajat vasalni.

- Majd talán elhiszem, ha nem az ágyában fogsz kikötni. - nevette el magát, én pedig rákaptam a fejem.

- Nem fogok az ágyában kikötni, még mindig a tanárunk! - akivel már csókolóztam. Igazán hevesen.

- Majd meglátjuk. - vont vállat és elkezdte megcsinálni a tusvonalát. Én fehér arcfestékkel húztam magamnak egy angyalszárny alakú tusvonalat, és a számat pedig a fehér rúzsommal dobtam fel. Elpakoltam a kistáskámba a vörös rúzst, tust, szempillaspirált és a telefonomat.

- Kész vagyok. - vettem kezembe a fekete magassarkúmat.

- Én is. - fordult szembe velem Summer. Haját begöndörítte, és hegyes fogaival rám mosolygott.

- Igazi vámpír vagy basszus. Rohadt jól állnak a fogak. - vigyorodtam el, és elindultunk a buliba.

***

Már javában folyt az egész esemény mire odaértünk. A srácok már be voltak rúgva, az amúgy alkoholmentes italba csempészett piától. Kedves tanáraink csak fogták a fejüket, és örültek, hogy hoztak magukkal vizet. Odacsapódtunk a részeg társaságunkhoz, és mi is ittunk egy keveset, majd beálltunk táncolni a tömegbe.

Egy idő után elég zavaró volt az érzés, hogy valaki folyamatosan engem néz. Körbenéztem, és tekintetem megakadt egy teljesen feketébe öltözött emberen. Belenéztem szemeibe, és felismertem azt a barna szempárt, ami teljesen megbolondított. Sebastian bámult amióta betettük ide a lábunkat. Lehet Summernek mégis igaza lett, és le sem vette rólam a szemét. Kihasználva az alkalmat, hogy néz, elkaptam Jake kezét és elkezdtem vele táncolni, amit egy diadalittas vigyorral díjazott. Kezei csípőmre vándoroltak, és igazi latin táncba kezdtünk. Ennyi szerencsém, hogy a DJ imádja a latin számokat, úgy ahogy mi is. Közben figyeltem Millert, aki megfeszülve, összeszorított állkapoccsal állt ott, ugrásra készen, mire csak egy ártatlan mosolyt villantottam felé. Az biztos, hogy egy ideg a kedves tanár úr.

***

- Jó leszek így? - igazítottam meg a kivágott, rövid vörös ruhát.

- Mindenkit le fogsz venni a lábáról. - vigyorodott el. Sokkal többet ivott mint én, de nagyon jól bírja.

- Nálad nem jobban. - mosolyogtam rá, és visszamentünk. Fiúk már csak egy pólóban és melegítőnadrágban voltak. Ők is kényelmesen vannak és mi is. Nagyjából már mindenki lerészegedett, most már csak várjuk, hogy hozzák az erősebb piákat, na meg azt, hogy a DJ visszatolja a seggét a helyére, ami perceken belül meg is történt. Elindította az igazi bulis zenéket, kedves magassarkúm pedig a sarokba landolt. Igazi házibuli stílusú lett az egész after, és én is elég szépen leittam magam.

Mivel kezdtem rosszul lenni, kimentem a tornateremből és felfedező útra indultam. Mentem keresni a tanárit, ahol van víz. Csak három falnak mentem neki, mire felértem az első emeletre. Miután megtaláltam, benyitottam és megkerestem a csapot meg egy poharat. Töltöttem magamnak vizet, majd a pultnak támaszkodva iszogattam. Nem is vettem észre, hogy rajtam kívül van itt valaki, ameddig meg nem fogta a derekam, és nem simult hozzám hátulról. Úgy fagytam le ahogy annak rendje és módja. Kezei fel-le jártak az oldalamon, majd odahajolt fülemhez, ezzel megcsapott az illata. Abban a pillanatban egy kicsit megkönnyebültem, de pulzusom is felgyorsult, amint rájöttem, hogy Sebastian áll mögöttem.

- Nem szeretem ha játszadoznak velem. - suttogta fülembe, majd egy hirtelen mozdulattal magafelé fordított. Csak nyeltem egyet, és szó nélkül figyeltem elsötétedett szemeit.

- Egész este alatt kelletted magad annak Jakenek. Egy hete pedig még engem csókoltál. - hajolt bele a nyakamba és apró puszikat adott rá, mire oldalra hajtottam fejem, hogy jobban hozzáférjen, de abbahagyta. Pedig beindított. Ezt még visszakapja.

- Amióta betetted a lábad a tornaterembe le sem bírom venni rólad a szemem. Erre betoppansz egy ilyen ruhában az afterra. Mindenki rajtad legeltette a szemét, és nem tetszett, ahogy táncoltál a srácokkal. - simult hozzám, nekem pedig a lélegzetem is elállt. Bár amilyen gyorsan történt, olyan gyorsan is ért véget. Hirtelen elhúzódott tőlem, és otthagyott a tanáriban. Kifulladva ittam meg a maradék vizemet, és nagyon hamar kijózanodtam. Mondjuk nem a víztől, de csak a minimális alkohol hatását éreztem. Ezek után inkább szó nélkül hazasétáltam.

***

Otthon csak átvetettem a ruhámat Cayden egyik pólójára és lemostam a sminket magamról. Aztán csak bevágódtam az ágyba, és el is aludtam volna ha nem jön üzenetem.

Sebastian Miller

Sebastian Miller
Remélem jól érezte magát. Aludjon jól;)

Alexandra Davis
Hát nem biztos, hogy jól fogok aludni:/

Sebastian Miller
Miattam?

Alexandra Davis
Igen.

Ez a beszélgetés már lejátszódott egyszer, és akkor is csak leláttamozott úgy mint most. Csalódottan raktam le magam mellé a telefonom és aludtam el.







haha. idegbe jottem sebbytol. otthagyja lexat egyedul 🥲

MéregWhere stories live. Discover now