-Cayden, nekem ez túl sok stressz egyszerre. Apa ki fog akadni, főleg, hogy találkoztak is az egyik fogadó órán, ahol szerencsére nem voltam ott. - felesleges fogadókra járni, mert csak ülsz és nézel ki a fejedből.
- Nyugi már! Van három órád elkészülni. Törődj azzal. - próbált megnyugtatni, de erre csak felpattantam és rohantam fürödni meg hajat mosni.
***
- Melyik legyen? - tartottam egy fekete farmert, fehér pólóval, meg egy kék farmert, szürke pólóval.
- A második. - vágták rá egyszerre Summerék. Egyet bólintva felvettem, meg megcsináltam a minimális sminket, amikor csengettek.
Gyorsan még átfésültem a hajamat, és lefutottam a lépcsőn, majd kinyitottam az ajtót.
- Szia hercegnő! - ölelt magához, majd megcsókolt.
- Szia Sebby. - mosolyodtam el idegesen.
- Már itt vagyok. Próbálj megnyugodni. - akasztotta fel a kabátját, majd rákulcsolta kezét az enyémre, és úgy mentünk be a konyhába. Apa megfordult, már köszönt is volna, de teljesen lefagyott. Egymásra néztünk Sebastiannal, majd Caydennel és végül Summerrel.
- Ne haragudjatok, de nekem ehhez le kell ülnöm. - húzott ki egy széket, és leült rá.
- Hát apa, ő itt a barátom. Sebastian Miller. Bastian ő pedig az apám, Cayden Davis. - mutattam be őket egymásnak, bár feleslegesen. Ismerik egymást.
- Te az osztályfőnököddel vagy együtt? - támasztotta meg kezeit térdén, tenyereibe pedig állát, végig engem figyelve.
- Igen. - bólintottam, mire hirtelen felpattant, és kezet fogott Sebbel.
- Már egy ideje sejtettem, mikor ugyanaz az autó állt meg előttünk, amiből a lányom szállt ki, mint amibe te szoktál az iskola parkolóban beülni. De ettől függetlenül elég sokkoló élmény megtudni, hogy az ember gyereke az egyik tanárával van együtt. Megkérdezhetem, miért nem hallottam felőled semmit december végén és januárban? - vonta fel szemöldökét apa, miközben már a vacsorát rakta.
- Szüneteltünk. Át kellett gondolnunk a dolgokat, hogy hogyan tovább. - vágott Sebastian egy darabot a húsból, és bekapta azt.
- Á, értem. De azért vigyázz rá. Nem szeretném az összetört szíve darabjait szedegetni, amit te hagytál úgy. - nézett szúrósan Bastianra, aki csak bólintott.
Már bőven befejeztük a vacsorát, már csak beszélgettek apával. Úgy döntöttem, ideje valami mókát is csempészni az estébe. Kezemet ráraktam combjára, és egyre feljebb kezdtem kezemet vezetni. Mindkettő keze az asztalon volt, és elég gyanús lett volna, ha hirtelen odakap és leállítja a kezem, így tűrte. Végigsimítottam éledező merevedésén, és azt masszíroztam, ameddig kőkemény nem lett. Itt az ideje visszaadnom, amit ő adott nekem a konyhapulton.
- Apa! Ha nem haragszol meg, mi felmegyünk. - álltam fel szépen nyugodtan, kezemet Sebastian vállára téve, aki direkt úgy állt fel, hogy apa ne lássa nadrágját. Elköszöntek egymástól, mi meg felmentünk. Vagyis felfutottunk. Ő nem bírta a szűk nadrágot, én meg nem bírtam magammal.
Kulcsra zártam magam mögött az ajtót, amire ahogy megfordultam nekinyomott, és vadul csókolni kezdte először számat, majd nyakamat.
-Ugye tudod, hogyha nem lett volna önuralmam, akkor ott helybe megdugtalak volna? - morogta számra.
- Hát megdugni nem, de valószínű mást igen. - vigyorodtam el, és megfogva kezét az ágyamhoz húztam, és leültettem a szélére.
Elkezdtem lassan kigombolni ingjét, kínzó lassúsággal, néha pedig nyakába hajoltam, hogy puszikat adhassak rá. Levetettem róla, és az egész felsőtestét csókokkal leptem el. V vonalára pedig különösen ügyeltem, és felnyögött. Kicsatoltam övét, és lejjebb húztam a nadrágját, alsójával együtt. Férfiassága kicsapódott, amire azonnal ráfogtam, majd végignyaltam hosszán. Szájára tapasztotta kezét, és hátravetette fejét. Nedves puszikat adtam rá, majd egy hirtelen mozdulattal bekaptam, mire kiszakadt belőle egy hangos nyögés. Először csak lassan mozgattan fel-le a fejem, majd egyre gyorsabban. Beletúrt hajamba, ezzel ő diktálta a tempót. Egyik kezemmel a makkjait masszíroztam, a másikkal meg combját fogtam. Pillanatokon belül beleélvezett a számba, én pedig lenyeltem. Lihegve dőlt hátra és fejét fogta. Én a fürdőmbe bemenve kiöblítettem számat, kezet és fogat mostam, aztán visszamentem hozzá. Már normálisan fel volt öltözve, de haja szanaszét állt, kipirult arcával harmóniát alkotva.
- Egy csodálatos nő lesz a feleségem és a gyerekeim anyja. - nyújtotta felém kezeit, mire odabújtan hozzá. - Aki nem mellesleg még szopás közben is úgy néz ki mint egy topmodell. - vigyorgott, majd puszit nyomott arcomra, de csak elnevettem magam.
- Jó volt látni az arcodat. - mosolyogtam rá.
- De ugye jól vagy? Nem érzed magat rosszul vagy kellemetlenül? - változott egyik pillanatról a másikra aggódóvá.
- Egy kicsit sem. Örülök, hogy örömet okozhattam neked. - fordítottam magam felé arcát, és lány csókot nyomtam ajkaira.
- Te vagy nekem a boldogság hercegnő. Szeretlek, és szeretni is foglak. Örökre. - cirógatta arcomat. Elfeküdtünk és lassan el is aludtunk. Apa reakciója fura volt, de jól sikerült a találkozó.
naa
egy ujabb nap, egy ujabb resz
alig varom mar, hogy befejezzem
kivancsi vagyok majd a reakciotokra meg velemenyetekre.
rohadtul hianyozni fog ez a story
YOU ARE READING
Méreg
RomanceAlexandra Davis kicsit sem számított a végzős évében a szerelemre, arra meg főleg nem, hogy kiben találja meg. Sebastian Miller nemrég szabadult az egyetemről, a költözés miatt a második munkahelyére jelentkezik, ahol sikeresen fel is veszik testnev...