III.

12.3K 291 14
                                    

- Nagyon sok panasz érkezik önökre! Nem figyelnek az órán, kizárják a tanárokat és még sorolhatnám! Javaslom, hogy állítsanak magukon! - csapott az asztalra, szigorúan méregetve minket.

- Azt gondolták, hogy végzős évünkre megjavul az osztály? Már ne is haragudjon tanár úr, de három évig Mrs. Smith sehova nem vitt el minket, mindenkinek igazgatóit osztogatott. Szerintünk nincs már olyan, amivel lehet minket fenyegetni. - szájaltam vissza Millernek, mire csak még dühösebben nézett ránk. Nem kellett volna pofáznom, de nem szeretem ha kiosztják az osztályt.

- Tényleg? Ez esetben megkérném, hogy fáradjon ki az osztályból. Holnap és pénteken várom az elzáráson! - méregetett dühösen, mire felkaptam a táskámat.

- Viszontlátásra! - szalutáltam az ajtó előtt állva, mire halántékán kidudorodott egy ér, én pedig leléptem a suliból, egyenesen bátyám autójához, ami Miller kocsija mellett parkolt. - Elzárásom van holnap meg pénteken. Eljössz értem? - néztem rá, ártatlan mosollyal.

- Persze, ha nem lesz más dolgom. De mit csináltál? - vonta fel szemöldökét egy mosollyal.

- Visszapofáztam Millernek. - vontam meg a vállam, és beültem a kocsiba. - Várunk még valakit? - kérdeztem rá, mert nem indultunk el.

- Summert várjuk. Megkért tegnap este, hogy el tudnám-e vinni haza, aztán írtam neki, hogy persze. - mosolyodott el. - Látszik kinek a húga vagy. Én folyton elzáráson ültem. - nevette el magát.

***

Summer a tanár úrral beszélgetett kifele jövet, mire csak sóhajtottam egyet, és vártam, hogy hozzánk érjenek.

- Akkor viszlát. - biccentett Summer, és megölelte bátyámat, mire kidülledt szemekkel figyeltem őket, majd neki támaszkodtam az autónak.

- Itt valami lesz. - jött mellém Miller, és karba tette kezeit. - Vagyis ahogy látom, eddig is volt. - figyelte, ahogy bátyám kezei lejjebb vándorolnak.

- Mintha nem látnám. - fújtattam, mire halványan elmosolyodott.

- Nem tudott róla? - pillantott le rám.

- Úgy nézek ki? - vontam fel szemöldököm, felnézve rá, tekintetem pedig megakadt karján, amin feszült az ingje. Megnyaltam ajkamat, majd felnéztem borostás arcára. Szeme sarkából rám nézett, én pedig magamban szitkozódva kaptam el róla a tekintetem.

- Nem igazán. - mosolyodott el halványan, majd fülemhez hajolt. - Holnap várom az elzáráson, Alexandra. - suttogta úgy, hogy ajkai súrolják a fülemet. Kirázott a hideg, de mire válaszolhattam volna, addigra beült az autóba, majd egy utolsó pillantást vetett rám és elhajtott. Sokkolódva, remegve és levegőért kapkodva ültem be a kocsiba. Jesszusom, ő még mindig a tanárom, és nem válthatna ki belőlem ilyen érzelmeket, na meg nem is történhetett volna ilyen. Cayden és Sum végre beültek mellém, én pedig csak szótlanul kifele nézve az ablakon figyeltem az elsuhanó tájat.

***

- Mi van köztetek? - kérdeztem meg, miután kiraktuk Summert a házuknál, és már úton voltunk hazafelé.

- Nincs köztünk semmi. - vágta rá, talán túl hamar. Nem szeretem amikor hazudik nekem.

- Kérlek ne hazudj nekem Cay! Úgy ölelted, mintha sose akarnád elveszíteni, pedig tudtommal nem voltatok sose ennyire jóba, hogy szorongatod és a fenekét markolászod! - csattantam fel.

- Nyugodj le! Igen, kavargatunk Summerrel! Most már boldog vagy, hogy elmondtam? - parkolt le a házunknál.

- Igen, az vagyok! - vágtam be a bejárati ajtót magam mögött, majd felcsörtettem a szobámba. Kavargatnak. A bátyám és a legjobb barátnőm kavargatnak, nekem meg megsem említették, ami nagyon rosszul esik. Legalább mondták volna el, ha már kavarnak.

***

Csak feküdtem az ágyamban, és a közösségi oldalakat pörgettem, mikor jött az értesítes "Sebastian Miller ismerősnek jelölt". Egyből rányomtam az elutasítás gombra, mire jött is az üzenet.

Sebastian Miller

Sebastian Miller
Vissza se jelöl?

Alexandra Davis
Kellene?

Sebastian Miller
Milyen tiszteletlen. Jelöljön vissza, ha már bejelöltem:)

Alexandra Davis
Ne haragudjon, de nincs kedvem magához.

Sebastian Miller
Baj van?

Alexandra Davis
Tényleg érdekli?

Sebastian Miller
Igen, érdekel. Ha nem érdekelne, nem kérdeztem volna meg

Alexandra Davis
Holnap lesz még valaki elzáráson?

Sebastian Miller
Nem. Csak ketten leszünk.

Alexandra Davis
Akkor majd ott elmondom. Holnap találkozunk.
Jó éjt tanár úr:)

Sebastian Miller
Jó éjt Alexandra:)

Mosolyogva nyomtam meg a visszaigazolás gombot, mert Miller újra bejelölt, majd leraktam magam mellé a telefont, és próbáltam elaludni. A hangsúly a próbálkozáson van, mert nem sikerült. Folyamatosan a hangja, az apró mozzanatai jártak a fejemben, a kocsinál történtek, most meg ez. Nem semmi egy férfi az biztos, de a tanárom és tíz év tuti, hogy van köztünk. A másik meg az, hogy biztos nem kellene neki egy diákja. Csak próbál kedves lenni, és remélem, holnap tudok vele beszélgetni.




remelem tetszett:D en alexa helyeben tuti mar reg beprobalkoztam volna nala hihi

MéregWhere stories live. Discover now