Délután három körül Summer átjött hozzám, és leült mellém. Pár percig csak ültünk egymás mellett csendben. Én a gondolataimat szedtem össze, ő pedig várta, hogy elkezdjek beszélni.
Csak két óráig tartott, mire elmeséltem mindent töviről-hegyire. A csóknál csak felsikított és ugrált, a halloweeni bulit szájtátva hallgatta, és nem tudta elhinni, hogy Miller képes ilyenre. A tegnapit is végighallgatta, és csak vigyorgott. Ezek után pedig csak megmutattam neki az összes üzenetünket.
- Kemény lehet vele. Titkolózni, hogy odavagytok egymásért. - nézett rám sajnálkozva.
- Csak én vagyok szerelmes. Nem hiszem, hogy kellenék neki. - vontam meg vállamat, leplezve csalódottságom.
- Ha nem kellenél neki, akkor nem irogatna neked részegen, és ő amúgy sem néz ki olyannak, aki hétvégén inni jár. Szerintem előbb ül le otthon egy könyv vagy egy film mellé, minthogy bulizni menjen. - magyarázta, én meg próbáltam felfogni, hogy szerinte Sebastiannak én kellek és nem más.
- Cayden is irogatott részegen, hogy így tudod? - vontam fel szemöldököm mosolyogva.
- Igen. De még mennyiszer, egészen év eleje óta. - csóválta meg fejét, mire meglepődtem. Cay apró jelét se mutatta, hogy bejönne neki Summer. Mire válaszolhattan volna, jelzett a messenger, hogy üzenetem érkezett.
- Ki írt? - ráncolta össze szemöldökét.
- Nézzük meg. - vettem magamhoz a telefonom, és feloldottam. Belementem a messengerbe és Sebastian Miller neve volt legfelül. Ő írt nekem.
- Nézd már meg mit írt! Kíváncsi vagyok. - vigyorodott el, mire megnyitottam a chatet.
Sebastian Miller
Sebastian Miller
Sajnálom a tegnapi üzeneteket. A halloweeni esetet is sajnálom. Nem kellett volna otthagyjalak;)
17:48Summer konkrétan felvisított, mire Cayden csörtetett be a szobámba.
- Mi történt? - kérdezte rémülten Cay.
- Lex jövendőbeli férje történt! - hatalmas vigyor terült el Sum arcán, amit bátyám egy halvány mosollyal díjazott, nekem meg a szemöldökeim a magasba szöktek.
- Milyen férj? - néztem Summerre rémülten.
- Sebastian Millerre gondol, a tanárodra. - mondta Cayden úgy, mintha nem tudnám kiről volt szó.
- Azt tudom. De egyik az, hogy a tanárom, a másik meg az, hogy idősebb nálam minimum tíz évvel. - ezt úgy mondtam, mintha zavarna. Sokkal vonzóbbak számomra a nálam jóval idősebb férfiak.
- Pedig úgy tekergett neki éjjel a csípőd, mintha csak két évvel lenne idősebb nálad. - húzta ártatlan mosolyra száját a bátyám, Summer pedig csak bólogatott, nekem pedig égni kezdett a fejem.
- Vissza kellene neki írnod. - nézte barátnőm a telefont, majd engem felváltva. Csak bólintottam és kezembe vettem a készüléket.
Alexandra Davis
Legalább ezt józanon írtad:)
Én is ezt gondolom, és akkor nem lettél volna éjjel otthagyva álló farokkal :DSebastian Miller
Hol marad a tisztelet Miss Davis?Alexandra Davis
Az már az első találkozásunknál sem volt meg
Mr. Miller:)Sebastian Miller
Ebben igazad van LexaAlexandra Davis
Tudom Sebby:PSebastian Miller
Ez komoly? Sebby?Alexandra Miller
Most miért? Tök aranyos:>Átállítottad Sebastian Miller becenevét a következőre: Sebby<3
Sebby<3
Lexi ez most komoly?:')
Az egy szivecske?Sebby<3 a becenevedet a következőre
állította: LexiLexi
Tanár úr, legyenszíves ne legyen ostoba. Igen az egy szivecske:)Sebby<3
Akkor Miss Davis, kérem figyeljen mi fog történni;)Sebby<3 a becenevedet a következőre
állította: Lexi<3Lexi<3
Milyen figyelmes Mr. Miller><Sebby<3
Nem midenkivel Alexandra:)Lexi<3
Várjunk. Mi az, hogy Lexi???Sebby<3
Ha már Sebby vagyok, te legyél Lexi. Alexandra egyik becézése:PLexi<3
Sajnos ez így fair:/
De a Sebby akkor is aranyos!Sebby<3
Holnap találkozunk Miss Davis<3
Ne késsen, mert megtudom!Lexi<3
Álmában Mr. Miller:)
Akkor holnap<3- Hát milyen rohadt aranyos veled, basszus! - bökte meg a vállam Summer egy mosollyal.
- Tényleg elég normális fickó. Beleegyezek, de ha megbánt, akkor kicsinálom! - billentette oldalra fejét Cayden egy angyali mosollyal.
- Okés. - nevettem el magam. - Még senki nem hívott Lexinek. - vigyorogtam, mint tejbetök. Az utolsó üzenetéhez pedig írt egy szivecskét, én pedig teljesen elolvadtam. Csak vele találkoztam eddig aki egyszerre szexi és aranyos. Megbolondulok érte, ebben az egyben biztos vagyok.
sebby, lexi>>>>>>
sexi xD
amugy hozzamnottek a karaktereim:(
majd ha vege lesz a konyvnek nehez lesz elengedni oket, elore latom</3
VOCÊ ESTÁ LENDO
Méreg
RomanceAlexandra Davis kicsit sem számított a végzős évében a szerelemre, arra meg főleg nem, hogy kiben találja meg. Sebastian Miller nemrég szabadult az egyetemről, a költözés miatt a második munkahelyére jelentkezik, ahol sikeresen fel is veszik testnev...