V.

12.2K 251 37
                                    

Beültünk az autóba, és lediktáltam neki a címet, de rohadtul nem arra mentünk.

- Nem erre lakok. - néztem rá a tanár úrra.

- Tudom, de éhes vagyok, és a KFC erre van. - vont vállat, mire halvány mosoly jelent meg az arcomon. Elővettem telefonom, és snapen küldtem egy videót a bátyámnak. Sunyiban levideóztam Millert, és elküldtem neki.

Cay

Cay
Te a tanároddal vagy?

Lex
Igen. Elaludtam suliban, és az irodájában aludhattam. Éjjel nem aludtam jól, de attól, hogy írok, még haragszok.

Cay
Gondoltam. Majd gyere. Csak ne egy pozitív terhességi teszttel :DD

Lex
Nem vagy vicces. Még mindig a tanárom.
Ne felejtsd el!

Már nem írt, és én sem neki. Lassan megérkeztünk a gyorsétteremhez, és vett egy XXL-es vödröt, kettő kólával.

- Nem kellett volna. - vettem el tőle az innivalókat, a vödröt meg leraktam a lábam közé ameddig leparkolt.

- Gondolom maga is éhes. Elosztjuk. - hajolt lábaimhoz, és kivette onnan a kosarat, majd kivett egy szárnyat, amit jóízűen enni kezdett.

- Jó étvágyat! - raktam le a kólákat a lábamhoz, én meg törökülésbe felé fordultam, és elvettem egy combot.

- Magának is. - mosolygott rám.

***

Szépen lassan kiettük a kosarat, és megittuk az üdítőket, aztán beindította az autót és bekapcsolta a rádiót. Dúdolgatni, majd lassan énekelni kezdtem a The Neighbourhoodtól a Sweather Weathert, amibe ő is becsatlakozott. Néha összenéztünk a dal közben, de amikor vége lett, csak sóhajtottam egyet.

- Szép hangja van. - köszörülte meg torkát. Zavarba jöttem bókjától, de ki ne jönne zavarba tőle?

- Magának is. - nem is hazudtam. Tényleg szép hangja van a tanár úrnak. Olyan nyugtató.

Lassan hazaértünk, és leparkolt a házunk előtt.

- Köszönöm a mai napot. Tényleg. - néztem rá hálásan. - Holnap találkozunk elzáráson. - szálltam volna ki, de kezét combomra tette, ezzel maradásra bírva engem.

- Én köszönöm. Rég nem volt ilyen nyugodt délutánom, és régen énekeltem ilyen jót. - nevette el magát, ami zene volt füleimnek.

- Őszintén, rég nem éreztem magam ilyen jól. Végre kikapcsolódtam egy kicsit. - mosolyodtam el boldogan. - Köszönöm. - tettem kezem az övére, majd belenéztem szemeibe.

- Akkor viszlát. - vette el kezét, és a kormányra tette. - Ne késsen. Beírják, ha késik. - mosolyodott el pimaszul, mire csak szememet megforgatva szálltam ki az autóból, és mentem az ajtóhoz. Onnan még intettünk egymásnak, majd bementem a házba, egyenesen a szobámba, ahol villám tempóban fürödtem és tanultam meg. Nem mondanám magam strébernek, de rossz tanulónak sem.

Lementem a konyhába, és csináltam magamnak egy kakaót, de mire felmentem a szobámba, Cayden már az ágyamon volt elterülve.

- Menj vissza a szobádba! - emeltem fel a hangom. Nem kicsit haragszok rá, na.

- Nem megyek vissza. Summer egész nap irogatott, hogy nem ültél mellé első órán, aztán eltűntél. Az üzeneteire sem válaszoltál. Sőt, még az enyémekre se. Nem tűnhetsz el csak így! - csattant fel.

- Biztonságban voltam, oké? Leigazolta nekem a napot, hogy tudjak aludni, aztán elmentünk enni. Azt mondta éhes, és vett egy nagy kosarat, amit megettünk. Nem egy gyilkossal voltam, hanem a tanárommal, ami majdnem ugyanolyan rossz! - hadartam el idegesen.

- Azért vigyázz, nehogy bajba kerülj miatta. - mondta nyugodtan. - Nem akarom, hogy bajod essen. - nézett rám aggódóan.

- Nem lesz semmi köztünk. Ő a tanárom, Cay. - sóhajtottam.

- Most engem, vagy magadat próbálod meggyőzni arról, hogy nem akarsz tőle semmit? - állt fel és elém jött. Na ez egy jó kérdés.

- Mindkettőnket. - nevettem el magam hisztérikusan, és szorosan hozzábújtam, ő pedig szorosan ölelt. Lassan mindketten lefeküdtünk az ágyamba, és együtt aludtunk el, mint régen,  kiskorunkban.






waaa. szeretem sebastiant, mikor ilyen kis aranyos:3


 szeretem sebastiant, mikor ilyen kis aranyos:3

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

nuveszno: elizabethjaneparker

MéregWhere stories live. Discover now