- Szerzünk neked valami jó pasit! - mondta Summer, miközben vasalta a haját.
- Minden álmom. - forgattam meg szemeim. Egyetlen álmom van és az is a tanárom, akinek vissza akarom adni a két héttel ezelőtti kis magánakcióját.
- Szerintem is. - mosolyodott el ártatlanul. Már egy ideje csak ülök és várok barátnőmre meg a többiekre. Én nem vittem túlzásba, csak vörös rúzs, tusvonal meg szempillaspirál. Hajamba pedig hullámokat varázsoltam. Egy fekete testhez simuló, rövid ruhát vettem fel, mivel bárba megyünk, nem bálba.
Fél óra múlva megérkeztek a fiúk is, így már el is indulhattunk a csipetcsapattal. Jake, Chris és én mentünk elöl, mögöttünk pedig Caydenék jöttek. Alapozni otthon már mindenki alapozott, szóval már csak jól le kell inni magunkat. A halloweeni bulin túl hamar józanodtam.
***
- Szerintem ne igyál többet! - fogta meg a vállam Cayden, mire csak lehúztam még két felest. Na nem mintha, nem lettem volna elég részeg ahhoz, hogy bárkivel smároljak, vagy esetleg több is történjen.
Ott hagytam őket a pultnál és nekiálltam táncolni. Rohadt jól esett a testemnek, hogy végre mozoghat, mert egész eddig csak ültem és ittam. Nem tudom ki simult hozzám hátulról, de belementem a játékba és táncoltam vele, majd otthagytam. Miközben egyre beljebb mentem a tömegbe, megakadt valakiken a tekintetem. Sebastian és a koripályás haverja ültek a pult másik végén. Átverekedtem magam a tömegen, és odaérve hozzájuk, megsimítottam Bastian hátát, mire hátrafordult.
- Jó estét, tanár úr! - mosolyogtam rá részegen.
- Tanár úr? Haver nem azt mondtad, hogy a barátnőd? Miattam a diákoddal is kefélhetsz engem nem zavar, nem köpök! - hebegett Miller barátja.
- Jól van Dave, pofa be! - ők sem voltak már régen józanok. Hallani lehetett a beszédjükből. - Mit szeretne Miss Davis? - vándorolt egyik keze a csípőmre.
- Mondjuk táncolni? - kérdeztem értetlenül. - Múltkor úgyis kimaradt. - suttogtam fülébe, majd egy csókot nyomtam nyakába. Alkohol hatása alatt, sokkal bátrabb vagyok az is biztos. Szó nélkül felállt, és kezemet fogva behúzott a tömegbe, ahol aztán derekamat megfogva húzott magához, majd megfordított és teljesen hozzámsimult hátulról. Na most visszakapod Sebastian. Elkezdtem csípőmet ringatni, mire kezei odatévedtek, és mégjobban magához préselt. Élveztem, hogy csak neki és vele táncolhatok, élveztem, hogy merevedése miatt, szűk lesz neki a nadrágja. Mikor megcsókolt volna, csak elfordítottam a fejem, így csak egy puszit nyomott az arcomra. Egy pimasz mosollyal elengedtem, és eliszkoltam vissza az én társaságomhoz.
Ahogy odaértem Caydenékhez, kikértem vagy háromféle piát és egymásután lehúztam őket.
- Normális vagy? Ha nem viszem el Jaket és Christ a bár másik végébe, akkor meglátnak titeket, és baszhassátok az egészet! - nézett rám dühösen, Summer pedig sokkolva. Elfelejtettem, hogy nem tudja.
- Te mióta kavarsz a tanárunkkal? Még te mondtad, hogy biztos nem jön be, meg amúgyis a tanárunk! Erre most meg jó, hogy nem dugott meg a bár kellős közepén! - kelt ki magából. - Azt hittem érek neked annyit, hogy elmondod. De úgy néz ki nem! - fújtatott, mire ránéztem Caydenre és csak sóhajtott. Valahova elhúzta Summert, de halvány lila fogalmam nincs, hogy hova, így fogtam magam és leléptem.
Halál nyugodtan sétáltam hata a vaksötétben, és annyi szeréncsém volt, hogy tudtam hol van a pótkulcs. Bementem a házba, egyenesen az emeletre, ahol úgy ahogy voltam kidőltem. Az sem érdekelt, hogy egy csomó üzenetem érkezett.
***
Reggel csak majdnem szakadt le a fejem a nyakamról. Amilyen gyorsan csak tudtam lemásztam a lépcsőn és kerestem fájdalomcsillapítót, amit azonnal bevettem víz nélkül. Az sem érdekelt ha a torkomon akad, csak múljon ez a lüktető érzés. Visszamentem a szobámba, megfürödtem és felvettem a pizsamám. Én biztos, hogy nem fogok ma sehova se menni, ami házon kívül van.
Sebastian Miller
Sebastian Miller
Ez nsm volt step Lexa
2:47Sebastian Miller
Felitgattal es ittgagytsl
2:56Sebastian Miller
Ez visdzavago vilt a mzltkoroert?
3:01Alexandra Miller
Így van. Visszavágó volt, mert te is otthagytál, mikor én izgultam fel:)
11:11Cay
Cay
Hol a faszban vagy? 5 percre hagytunk ott, ameddig lenyugtattam Summert, hogy mindent elmesélsz neki, csak ne haragudjon rád, erre lelépsz!
3:07Cay
Ki foglak nyírni:)
3:08Lex
Sajnálom Cayden:(
Köszönöm, hogy tegnap megmentettél, és azt is, hogy beszéltél Summal:(SumSum
SumSum
Nagyon rosszul esik, hogy nem nekem mondtad el először. De megbocsátok, mert te vagy a legjobb barátnőm, akit mindennél jobban szeretek, és csak boldog akar lenni:) El kell mesélned mindent, vagy kiváglak<3LexLex
Mindent elmesélek, és sajnálom, hogy nem mondtam el, de még korainak éreztem. Nem történt úgy semmi, de mindent elmesélek. Majd gyere át, ha nem vagy itt. Előbb voltam lent, de nem láttam senkit. Szeretlek SumSum<3Totálisan kivoltam Sebastian miatt. Legszívesebben megfojtanám őt is, meg magamat is, hogy nyilvános helyen adtam neki vissza. De ami ebben a legfurcsább, hogy kicsit se bánom.
helcsoo:) itt a tizedik resz is omg. konkretan ez az elso konyvem ami igy ki lett dolgozva es nem lett osszecsapva. alig varom, hogy tovabb irjam<3 eleg erdekes dolgok tortennek itt meg kell, hogy mondjam hehe. amugy neha nagyon utalom magam, hogy tonkreteszem oket:(
YOU ARE READING
Méreg
RomanceAlexandra Davis kicsit sem számított a végzős évében a szerelemre, arra meg főleg nem, hogy kiben találja meg. Sebastian Miller nemrég szabadult az egyetemről, a költözés miatt a második munkahelyére jelentkezik, ahol sikeresen fel is veszik testnev...