Lassan nyitogatni kezdtem szemeim, de ahogy fel akartam volna ülni, éles fájdalom hasított a fejembe. Másnapos voltam, de kurvára. Csiga lassúsággal vonszoltam le magam a konyhába, ahol kerestem fájdalomcsillapítót, majd ránéztem az órara, ami délután hármat mutatott. Volt négy órám összeszedni magam és elkészülődni, csak nem igazán ment az olyan könnyen. Summer hangját hallottam, ahogy boldogan nevetve rohant le a lépcsőm, bátyám pedig utána. A nappaliban elkapta barátnőmet, aki felsikított, viszont Cayden megcsókolta. Ha létezik igaz szerelem, akkor az övéké az. Ahogy egymásra néznek, arra csak vágyni lehet. Amit én éreztem, azt csak elkerülni akarja mindenki. Öt perce bámulhattam őket, észre se vettem, hogy könnyek borították arcomat.
- Felkeltél? - kérdezte boldogan Sum, de ahogy meglátta, hogy hogy nézek ki, szorosan megölelt. Csak lazán viszonoztam a gesztust, többre nem igazán volt erőm.
- Nem akarok a bálba menni. - kezdtek rázkodni vállaim. - Nem akarom őt látni, hallani, se érezni. Nem akarom érezni a hiányát és a csalódottságot amit okozott nekem. - kezdtem szorítani Summert.
- Hé Lexa! Elmegyünk a bálba és megmutatod neki, hogy milyen nőt veszített el! - szólalt meg Cayden.
- Nem veszített el. Kérdés nélkül rohannék a karjaiba, ha bocsánatot kérne. - nevettem el magam hisztérikusan.
- Annál nagyobb az önbecsülésed meg az egód, hogy azonnal visszamenj hozzá. Várnia kellene rád, akár hónapokat. - mosolyodott el Summer. Ebben mondjuk igazuk van, de Sebastian más.
Summal együtt kezdtünk el készülődni, én az én fürdőszobámban, ő pedig a bátyáméban zuhanyzott le. Hajat mostam, szárítottam és bedugtam a hajvasalót a konnektorba. Elővettem a ruhámat, amit kiakasztottam a szekrényemre, és nekiálltam megcsinálni a füstös sminkem. Barátnőm is végzett, és leült mellém. Ő egy gyönyörűszép, fehér ruhát választott magának, ami szőke hajához baromira passzol. Csendben ültünk egymás mellett, amit végül ő szakított meg.
- Tudod ki volt az a nő? - kérdezte, miközben a tusvonalam húztam.
- Nem. Lehet az exe, vagy valami másik nő, aki sokkal jobb nálam. Olyanokat mondott előtte két nappal, hogyha nem én kellenék neki, akkor szerintem kockáztatná-e a karrierjét vagy a szabadságát. - sóhajtottam, és ráharaptam nyelvemre, hogy ne sírjam el magam.
- Legszívesebben letépném a tökeit és megetetném vele. - forgatta meg szemeit, mire elnevettem magam.
Ezután inkább csak igyekeztünk a készülődéssel, mert még csak a hajam fele volt kivasalva de már fél hét. Amilyen gyorsan tudtam kivasaltam és felvettem a ruhát a cipővel együtt. Végignéztem magamon a tükörben és elégedett voltam a végeredménnyel. Summer is lecsekkolta magát, egyet bólintott és elindultunk.
***
Öt percet késtünk, amiért már le lettünk baszva, hogy miért késtünk, meg hasonlók. Mindenki beállt a párja mellé, és elkezdődött a tánc. Jakel tök jól elbeszélgettünk, csak feljött egy olyan téma, amit nem szerettem volna.
- Szarul nézel ki. Mármin gyönyörű vagy, de látni a szemeiden, hogy szarul vagy. - magyarázkodott, mire sóhajtottam egyet.
- Nem vagyok valami jól. Kimondottan padlón vagyok. - vontam vállat.
- Miller végett? Szakítottatok? - kérdezett rá, mire a szívem leállt pár pillanatra. Jake rángatott azzal vissza, hogy tovább folytatta a táncot.
- Miről beszélsz? Ő a tanárom, észlény! - színészkedtem.
- Láttalak titeket a buliban. Amikor négyen mentünk, meg a tanáriban is. Nem akartalak titeket megzavarni, nehogy bekavarjak a kapcsolatotokba. - mosolyodott el halványan, a fejem égett, próbáltam nem elbőgni magam.
YOU ARE READING
Méreg
RomanceAlexandra Davis kicsit sem számított a végzős évében a szerelemre, arra meg főleg nem, hogy kiben találja meg. Sebastian Miller nemrég szabadult az egyetemről, a költözés miatt a második munkahelyére jelentkezik, ahol sikeresen fel is veszik testnev...