Még sosem jártam ebben a plázában itt Doncaster - ben, de határozottan tetszik. Raul kicsit kifáradva mellettem Liam -el, de lelkesen követnek. Pedig már vagy a huszadik üzletben válogatok.
- Harry szerintem ennyi ruha bőven elég lesz Lou -nak. - morogja Li amikor egy újabb adaggal térek vissza.
- Nem, ilyen még nincs neki! - válaszolom határozottan.
- Ó, dehogynem! Már vagy tizenöt ilyen pólót vettél két üzlettel arrébb.
- Az lehet, de nem ilyen márkájút. - rikkantom, mire csak megforgatja a szemeit.
- Kell sok ruha. - jelentem ki ellentmondást nem tűrően és a kassza felé grasszálok. Az újabb adag holmival. - Ígérem ez az utolsó, de még kell neki fehérnemű is. Ja és vennem kell órákat, napszemcsit is. - morgom miközben át is nyújtom a kártyát. Amint hazaérek ki kell mossak mindent. Vettem speciális öblítőt, amit a kisbabáknál is használnak. Meg minden mentes tusfürdőt és sampont is.
- Ez az utolsó adag Harry? - kapja el a szatyrokat Raul már indulna kifelé.
- Ez! Több mindent nem vesz. - válaszol helyettem Liam.
- Oké akkor én haza megyek, kipakolom a kocsit és vissza jöjjek értetek?
- Nem kell Raul köszi. Majd hívunk taxit. - válaszolom, de már ott sem vagyok mert kiszúrtam egy órás boltot. Oda mindenképpen be kell menjek.
- Harry két csuklója van Louis- nak, húsz órára nem lesz szüksége. - morogja a barna mellettem. Hát mindjárt megfejelem! Rosszabb, mint egy zsörtölődő férj.
- Te Liam, mikor Niall- el vásárolni mentek akkor is ezt csinálod? - vigyorgok rá, mert már tényleg vagy húsz karórát szedtem össze ami tetszik.
- Nem, mert Niall nem válogat ennyit, rosszabb vagy mint egy nő! - közben kiveszi a kezemből a dolgokat és a pultra teszi az eladó elé.
- Mind kell kisasszony! Csomagoljon mert ahogy elnézem már ki van nézve a következő üzlet. - a kártyámat átnyújtva már itt sem vagyok, az ékszerbolt hívogat a túloldalon.
- Várj már az Istenért! - hallom Liam hangját, de már csak az üzletben ér utol. Vennem kell gyűrűt is, valami igazán különlegeset.
- Na oké, de tényleg ez az utolsó. - lihegi, el két kisebb zacskóval a kezében.
- Jó, ez lesz. - morgom s már meg is találtam a drágámnak a tökéletes gyűrűt.
- Hát Louis nem tűnik nagy gyűrűsnek, szerinted felveszi? - kérdezi Liam csak rávigyorgok.
- Persze, nem lesz más választása.
- Akkor jó, de most már tényleg menjünk. Niall az előbb írt, hogy kezd kiborulni a drágád mert nem vagy ott. - gyorsan választok még dobozt és tényleg hamar hagyjuk el az üzletet. Gyors fehérnemű vásárlás és már úton is vagyunk kifelé. Most igaza van még haza kell menjek kimosni a dolgokat, mielőtt bemegyek hozzá. Így nem lehet őket hordani. A gardróbban már csináltam helyet és tegnap készen lett a szellőző rendszer is. Valamint kifestették a hálót és a fürdőszobát speciális festékkel. A telefont kikapom a zsebemből hívok egy taxit magunknak. A gyerekek is lassan hazaérnek. Anya és Marcus elmentek az állatkertbe Arabellával. Szerintem Liam ezért akar ilyen gyorsan haza menni. Félti a kis angyalkáját, pedig egy babysitter is ment velük. Na meg egy testőr is.
YOU ARE READING
I Promise / Befejezett/
RomanceA sír felé közeledve elfog a páni félelem, nem látom Lou -t a padon ülni. Idegesen pattanok ki és jártatom a tekintetemet. A nevét kiabálva egyre idegesebb vagyok már a sírás kerülget. Elrabolták, elvitték! Uram Isten most mi lesz? Kínomban a hajama...