8.

585 61 0
                                    

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.






"... mielőtt olyat tennék, amit megbánok. Pedig már azt hittem normális lesz és befejezi ezt az egészet. Fáradtan csuklok le Niall mellé a kanapéra, egy hatalamas sóhaj keretében. "



- Úgy hallom nem haladsz vele valami fényesen. – csámcsogja a hamburgerébe.

- Hát nem. Niall én lehet, hogy előbb adom fel! – hajtom hátra a fejemet úgy szenvedek tovább.

- Adod a frászt! Legyél keményebb, ne lágyulj el. Tudod hányszor volt az elején nálunk ilyen? Elmondom sokszor és mindig engedtem a boci nézésnek. Aztán én is besokalltam, párszor eljárt a kezem. Utána már tudta hol a helye. – bólogat is hozzá. Hát nekem nagyon nincs ínyemre a testi fenyítés, de talán igaza lehet. Egy- két pofonba még nem halt bele senki.

- És mi lesz, ha meggyűlöl?

- Semmi! Ettől jobban tud még? Bár szerintem most sem utál csak nehezen fogadja, ha uralkodni akarnak rajta.

- Akkor mit csináljak, verjem meg?

- Harry nem ezt mondtam, de ha egy pofon elcsattan na bumm! – közben már be is falta a zacskó teljes tartalmát.

- Jó hát megpróbálhatom. Te figyelj már Louis kérdezte, hogy hívjon a hálóba. Nálatok ez hogy van? – motyogom elgondolkodva.

- Tudom, hogy szereted már most és így még nehezebb. De ha azt akarod, hogy a tiéd legyen és tiszteljen, akkor igenis keményebben kell vele bánni. Liam apucinak hív, de csak a hálóban. Sehol máshol! Ha neked az nem tetszik választhatsz bármit, uram, Edward, Daddy. Ja amúgy meg ne engedd felkelni és ne palacsintát adj neki reggelire. Valami egészségesebbet, ha lehet. Most viszont én húzok, még dolgom van. – kezd szedelőzködni. – Ja és kitalálok! – veregeti meg a vállamat mielőtt elmenne.

- Niall gyertek át a jövő hétvégén, csapunk egy jó dumálós estét.

- Oké szombat, hat? – csak bólintok, mire be is húzza maga mögött az ajtót. Itt maradok egyedül a gondolataimmal. A belső telefonon szólók Rachel-nek, hogy vigyen fel Louis- nak enni. Majd fektesse le Marcus-t is. Most erőm sincs felállni a kanapéról, pedig fürdeni igencsak jó lenne. Fél órás szenvedés és önsajnálat után összekaparom magamat. Lomha léptekkel ballagok át a hálóba. Louis a plafont bambulja, jöttömre sem reagál. A gardróbban ledobom magamról a ruhákat. Majd egy tiszta alsóval bevonulok a fürdőbe. Megengedem a vizet, dobálok bele vagy kétféle fürdő bombát. Mikor megtelik elzárom kikiabálok Louis - nak, de semmi reakció. Kitrappolok majd karba tett kezekkel állok meg az ágy mellett.

I Promise / Befejezett/Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon