13

7.9K 612 115
                                    

Oy ve yorum yapın gözünüzü seveyim.
Ben yine +18'e kaçtım bu bölüm...

Bulunduğum pozisyondan zerre rahatsız olmuyordum. İşin aslı, ben zaten utangaç bir insan da değildim. Sadece inatçı ve son derece dediğim dedik biriydim. Doğukan'ın bedeninden etkilendiğim doğruydu fakât bir yandan Asu aklıma gelince ister istemez kendimi dizginlemek istiyordum. Üzerine oturduğum adam ise piçlikte Nirvana yapmış olmalıydı, çünkü zerre pişmanlık belirtisi yoktu.

"Oldu o zaman, biz kalkalım." Bunu dedikten sonra üzerinden kalkmak için ayaklandığımda belimden tutarak tekrar oturttu beni. "Nereye gülüm?" Tok sesi bende her seferinde yutkunma isteği uyandırıyordu. "E işte seninki de kalktı, benim görev tamamlandı." Bunu dememle tek kaşı havalandı. "Üzerime oturduğun andan itibaren görevin çoktan hedef değiştirmişti bence." Lan, bu neden akıllı akıllı konuşup beni sinir ediyordu?

"Bak şimdi yiğido," diye söze girdiğimde bana 'Baktım Recep, söyle' der gibi bakıyordu. İçimden gülerken dışımdan ciddi bir sesle devam ettim. "Senin sevgilin var, daha ileri gidemem ben." Dişlerini göstererek güldüğünde anlamayarak yüzüne baktım. Komik olmayan anlarda niye gülüyordu bu koduğumun oğlu? "Lan az önce inleyip ahlâksız teklif ettiğinde sevgilim yok muydu?" Buna verecek mantıklı bir cevabım elbette vardı. "Çünkü onlar intikam içindi?" İnanmayarak bana baktığında haklı olduğunu anlamıştım ama asla kendimi ezdirmezdim.

"Sen gay değildin ayrıca..." Üstüne birde duygu sömürüsü yaparak bunu eklediğimde belimdeki eli beni kendine daha çok bastırdı. "Gay olmak falan kimin umrunda? Sikimin istediğine giderim ben." Gözlerim irice açılırken "Oha!" Dedim "Bu kadar orospu çocuğu olmak zorunda mıydın?" Kafasını yana eğerek "İşine gelirse." Dedi, ardından dilini iç yanağında gezdirdiğinde benim alt bölgemdeki kan daha da yoğunlaştı. Yapma şerefsiz oğlu şerefsiz, yüzün güzel diyorum sana!

"Kendimi tutacağım, sevgilinden ayrıl. Ondan sonra yatak arkadaşlığı işini düşünürüz." Kendimden beklenmedik şekilde libidoma sahip çıktığımda güçlükle ayaklandım. Dizlerim titriyordu lan, ben hangi ara bu kadar erimiştim? Bir şey demeden gözlerime bakmaya devam ettiğinde derin bir nefes alıp verdim. Ardından "Sikeyim böyle işi!" Diyerek eğildim ve yakasından tuttuğum gibi kendime doğru çektim. Saniyeler içinde dudaklarımız buluştuğunda bu sefer beklemeden karşılık vermeye başlamıştı. Eh, zorlanan bazı tarafları vardı çünkü.

Dili, aralanmış ağzımdan içeriye girdiğinde bir eli ensemi kavramıştı. Kafasını yana eğerek üst dudağımı emmeye başladı. Dil darbeleri damağıma değdiğinde bu kadar iyi öpüştüğü için sinir oldum. Herif iki dakikada sömürmüştü beni. Altta kalmamak adına alt dudağına sıkıca asıldığımda erkeksi hırıltısı içime doldu. Beklemediğim bir anda üst dudağımı ısırdığında ağzının içine doğru inledim.

Hareketleri daha da hızlanmaya başladığında tek bir hamlede beni tekrar kucağına doğru çekti. Ya ben bu herife karşı koyamazdım, imkânı yoktu lan! Hormonlarım en üst seviyede çalışıyordu zaten. Üzerine eskisi gibi yerleştiğimde dikelmiş olan penisimin eşofmanıma sığmayacağını hissediyordum. Dudaklarımı ondan zorlukla çekerek alt tarafıma doğru baktım. "Doğukan, ben senin amına koyayım!" Alayla gülerek benim gibi alt tarafıma doğru baktı. "Deleceksin şimdi eşofmanı." Çok komik orospu çocuğu! Yüzümün kızardığını hissettiğimde, alaylı bakışları düz bir hâl aldı.

"Çıkar." Tek kelimesi ile hiç düşünmeden eşofmanımın önünü çekiştirdiğimde benden önce eli uzvuma gitti. Parmakları şişliğime değdiğinde inledim, "Ah, ağzına sıçayım!" Hiçbir şekilde cevap vermeyerek yaptığı işe odaklandı. Yüzündeki ciddiyet ortama ayrı bir hava katarken iki elimi de omuzlarına koyarak güç alırcasına sıktım. Çenem kasılırken, vakit kaybetmeden parmakları arasındaki penisimi çekmeye başladı. Kalçam her çektiğinde üzerinde hareket ederken küçük küçük inlemeler ile karşılık veriyordum. "Ihm," alt dudağımı ısırarak gözlerimi kapattığımda çekişleri şiddetini arttırmıştı.

"Hızlan, yalvarırım!" Kendimden geçmiş bir şekilde bunu söylediğimde zevk suyum çoktan gelmişti. Islaklığım onun eline yayılırken parmakları şimdi penisimin ucunu eziyordu. "Siktir siktir..." Alnımı eğerek onunkiyle buluşturduğumda hızlanan nefesini dudaklarımın üzerinde hissettim. "Geleceğim." Kısaca bunu dediğimde bacaklarını iyice iki yana açtı ve doğal olarak benim bacaklarımda açılmıştı. Penisim iyice ortaya çıktığında dişlerimi sıkarak tek seferde boşalmıştım. Menilerim avcunun içinde kaybolurken elini sımsıkı kapattı. Hiçbir yer batmamıştı avcu sayesinde, nefes nefese yüzüne baktığımda alnından akan ter damlalarını gördüm.

"İstersen-"

"Gerek yok." Sözümü kestiğinde kaşlarımı çatarak yüzüne baktım. "İstemiyor musun?" Önu hâlâ kabarıktı sonuçta, neyin tatavasını yapıyordu? "Şimdi değil, Arel." Neden bir anda sertçe konuşuyordu bu göt herif? Omuzlarımı silktim "Sen bilirsin." Ayağa kalkarak üzerimi düzelttiğimde o da ayaklandı, kapalı olan avcuna bakıyordu. "Ne oldu? İğrendin mi?" Alayla konuştuğumda sinirle bana baktı. "Sikik sikik konuşup asabımı bozma!"

Aman iyi be! Somurtkan bir ifadeyle gözlerimi kısarak ona bakmaya devam ettim. Bir şey diyeceğim sırada kapının açılması ile donakaldım.

"Ne oluyor bu ahlâksız odada?!"

Devrim'in tanıdık sesi kulaklarıma dolduğunda rahat bir nefes verdim. Ellerini eşofmanının cebine sokmuş, aşağılayıcı bakışları ile bize doğru bakıyordu. "Höst lan! Kapı çalma nedir bilmez misin?" Doğukan çıkıştığında Devrim umursamadan omuzlarını silkti. "İğrenç kokuyor burası, evi bekleyemediniz mi kuduruk itler?" Bana doğru yüzünü buruşturarak baktığında alt dudağımı büktüm yaramaz bir çocuk edasıyla.

"Planın içinde sen de vardın değil mi?" Doğukan direkt olarak ona sorduğunda Devrim göğüslerini şişirdi "Tabii koçum, ele başı benim." Sanki çok büyük bir şey yapmış gibi övünme pozisyonuna geçtiğinde gözlerimi devirdim. "Sen dur, alacağım senin de façanı aşağıya." Doğukan bunu dedikten sonra arkasını dönerek duş aldığımız yere doğru ilerledi.

"Yardıma geleyim?!" Bağırarak konuştuğumda elini kaldırarak orta parmak çekti "Nah!" Cıkcıklayarak kafamı salladım, olmamıştı bu çocuk. "Zor durumda kalırsan Devrim hizmetini arayabilirsin, anında uçarım!" Bu sefer de salak arkadaşım bağırdığında Doğukan omzunun üzerinden öyle sinirle bakmıştı ki, Devrim köpek yavrusu gibi tırsarak "Sırt keselemek için demiştim..." Diye mırıldandı.

Kafamı iki yana sallayarak ona doğru yaklaştım ve kolumu omzuna attım "Mişın kompileyt kanka." Sırıttığında bir elini belime doladı. "İyi eğitmişim seni ama her şeyi öğretmemişim." Anlamayarak tek kaşımı kaldırdım "Neyi lan?" Birlikte
Çıkışa doğru ilerlemeye başladığımızda "Akif Bey ile ilgili kısımları gece anlatırım." Dedi, ardından göz kırptığında ensesine vurdum "Sokuk herif seni!"

Beni hayvan gibi ittirerek koridorda koşmaya başladığında bende peşinden koşmaya başladım. Bulduğum yerde kafasına basket topunu geçirecektim.

Kendimi aşırı mutlu hissediyordum, canım hormonlarım beni asla yanıltmıyordu...

--------
Her düz yazı bölümünde tahrik edici şeyler yazan ben, kitap porno olmaz inş sjsbksbdkd

10 NUMARA | BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin