24

5.7K 440 119
                                    

Önceki bölümü atlamayın canlarım.

Doğukan'ın ağzından*

Sinirimden yerimde duramamış ve erkenden çıkıp gelmiştim. Boş olan mekân Arel ile buluştuğumuz yerdi. Daha doğrusu onu birçok kez dövdüğüm yerdi. Aklıma karşımda yaptığı salaklıklar gelirken istemsizce gülümsedim. Deli gibi korkuyordu benden ama karşıma geçtiğinde titrediği hâlde boş yaparak konuşuyordu.

Canım sigara çektiğinde hızla elimi pakete atarak çıkardım ve bir dal aldım dudaklarımın arasına. Çakmağımı çıkartarak sigaramı ateşlediğimde tüm ihtiyacım buymuş gibi derin bir nefes çektim. Tam bu sırada içeriye giren adım seslerini duydum, gelmişti puşt. Kafamı kaldırarak ona doğru baktığımda sırıtan yüzüne yumruğu geçirmek istedim.

"Selamün aleyküm." Allah'ın selamını verdiğinde kafamı salladım sadece. Sonra için rahat etmeyince "Aleyküm selam." Dedim ve ardından "Hıyar." Diye söylendim. "Beyimizin suratı sirke satıyor." Alayla konuşarak karşımda yerini aldığını elini uzatarak omzumu kavradı. "Rahat ol be oğlum, korkma bu kadar." Ters bir şekilde önce omzumdaki eline baktım, ardından sert bir şekilde ittirdim elini. "Bir rahat dur amına koyayım, jöle gibi her yerin oynuyor."

"Sert erkek rolü kesme şimdi bana, arkadaşız biz unuttun mu?" Bu herif cibiliyetsizin tekiydi. Sigaramdan çekerek ona doğru yaklaştım, burun buruna geldiğimizde yüzüne doğru üfleyerek konuştum. "Senin bu tavırların bana sökmez Baran. Adam gibi söyle derdini de seni daha hızlı sikeyim." Gözünü bile kırpmadan konuşmamı dinledi. Ardından kafasını yana doğru eğerek sinir bozucu bir şekilde gülümsedi. "Derdimi biliyorsun, Arel'i bırakacaksın."

Bu sefer ben sinir bozucu bir kahkaha attığımda daha fazla kendimi tutamadım ve boşta olan sol yumruğumu elmacık kemiğine geçirdim. Sendelerken yüzüme sinirle baktı, o da kendini tutamayarak bana doğru hızla adımladı. Yumruğunu yanağıma geçirdiğinde başım yana doğru kaymıştı sadece. Diğer elimde sigara olduğu için engelleyememiştim ama bu bana ilk ve son vuruşuydu pezevengin. "Şimdi sikmedim mi ben senin ebeni!" İzmariti yere atarak yakasından tuttum, ardından ayağına çelme takarak yere doğru düşürdüğümde üzerine çıktım. "İt oğlu it!" Babası da aynı boktu kendisi de.

"Hem Arel'i hem Asu'yu oynatıyorsun! Pezevenksin oğlum!" Dişlerinin arasından konuştuğunda iki elini tutarak yerle birleştirdim. Yüzüne doğru eğildiğimde ikimizin de kaşları çatılıydı. "Sırf benden haz etmediğin için Arel'e bulaşamazsın." Tane tane konuştuğumda histerik bir kahkaha attı. "Arel'e senin için mi bulaşıyorum? Sen onu tanımıyorsun bile, önemli değilsin onun için." Nasıl kendinden bu kadar emin konuşabilirdi orospu çocuğu?

Hırsla yüzüne bir yumruk daha geçirdiğimde dudağı patlamıştı. Acıyla inleyerek beni ittirmeye çalıştığında yakalarıma yapıştı. "Arel seni kullanıyor, çünkü onun asıl elde etmek istediği kişi benim!" Kafasından senaryo kurmuş anasını sattığımın psikopatı. "Güzel kurgu ama gerçek hayata dön." Ellirini tutarak yakamdan çektiğimde çenesi kasıldı. Amacım onu daha da sinirlendirmekti. "Arel ile yattık." Bunu dememle "Orospu çocuğu!" Diye kükreyerek sıkılı yumruğunu çeneme geçirdi. Bayağı iyi sallamıştı, kendime gelmeye çalışırken iki elini de uzatarak beni geriye doğru ittirdi. Şimdi de o üzerime çıkmıştı.

"Arel benim sevgilimdi!" Bağırarak bunu söylediğinde gözlerim irice açıldı. Neyden bahsediyordu bu puşt yine? "Yalan söylemekten başka bok bildiğin yok!" Sinirle konuştum, çünkü haddini bilmiyordu. "Yalan söylemiyorum!" Derin bir nefes alarak gözlerini kapattı birkaç saniyeliğine. Ardından üzerimden çekildiğinde şaşkınlıkla baktım yüzüne. Yere oturarak elini saçlarından geçirdi. "Yoksa neden peşinden bu kadar koşayım lan?"

Duraksayarak gözlerimi kıstım ve düşünmeye başladım. Baran şimdiye kadar hiçbir erkek için böyle konuşmamıştı ama konu Arel'e gelince kuduruyordu it. Olabilir miydi böyle bir şey lan? "Gay misin?" Aklıma gelen ilk soruyu sorduğumda kendini tutamayarak kahkaha atmıştı. Sonrasında dudağı acıdığı için acıyla inledi. "Biseksüelim." Yine mi seksüel amına koyayım? Bıktım bu terimlerden yemin ederim, derin bir nefes alarak doğruldum ve sırtımı soğuk duvara yasladım. "Anlat şu olayı baştan." Öğrenmek istiyordum her şeyi.

"Sigara ver önce." Ona ters ters baktım, ite bak pazarlık yapıyor. "Ne cimri çıktın be oğlum!" Dırdırından kurtulmak için cebimdeki paketi çıkartıp attım suratına. Çakmağımı da attığımda havada yakaladı, ardından bir tane çıkartarak dudaklarına götürdü. "Seni mi bekleyeceğim orospu çocuğu? Anlat şunu." Sinirle çıkıştığımda çektiği dumanı üfledi önce, sonrasında konuşmaya başladı. "Geçen sene Asu sayesinde tanıştık onunla, normalde tanımam etmem onları. Pek işim olmaz o tiplerle, bizim tayfayı biliyorsun." Baran iti genellikle abimlerle takılıyordu, iyi anlaşıyorlardı. Her ne kadar benimle iyi anlaşamasa da...

"Arel atılgan bir çocuk, bir şeyi isterse direkt söyler. Benimle de ilgilenmeye başladı ve bunu açıkça belli ediyordu." Onu iyi tanıması ve bunları yaşaması istemsizce gerilmeme neden olmuştu. Boğazımı temizleyerek karşı duvara bakmaya devam ettim. "Öyle böyle derken bir baktım sevgiliyiz, iyi gidiyordu her şey." Bunu dedikten sonra duraksadı. Anlamayarak yüzüne baktım, sonrasında ne olmuştu? "Neden ayrıldınız?" Sorduğum soru ile sıkıntıyla elini ensesine attı. "Aldattım." Bunu demesiyle benim kafam atmıştı yine. "Ne diyorsun lan puşt?!"

Hızla ona doğru atılacağım sırada konuştu "Önce bir dinle!" Bağırdığında ben daha çok bağırdım "Aldatmanın nesini dinleyeceğim amına koyayım?!"

"Bilerek olan bir şey değildi! Asu ve ben sarhoştuk."

"Bir de Asu'yla mı orospu çocuğu?!" Sinirle ellerimi saçlarımdan geçirerek ayaklandım. Biraz daha kalırsam katil olacaktım anasını satayım. İşaret parmağımı ona doğru uzattım "Aldatmanın bahanesi olamaz, anladın mı? Seni bir daha Arel'in yanında görmeyeceğim." Aynı şekilde benim gibi ayaklanarak elindeki sigarayı yere attı. "Bunca şeyden sonra hâlâ onunla olacak kadar midesiz misin?" Yine bardağı taşırmıştı piç herif. Hızla midesine doğru tekme attığımda geriye doğru düştü. "Utanmadan hâlâ konuşuyorsun piç kurusu!"

Yanına doğru ilerleyerek üstten bir bakış attım, o ise elini karnına koymuş inliyordu. "Arel ile olan her şey bizim aramızda. İt gibi gittiysen at gibi dönmeyeceksin, yok öyle bir dünya!" Ardından çıkışa doğru ilerlemeye başladığımda onun sesini duydum. "Boşuna uğraşıyorsun, o seni sevmiyor!"

"Siki de öyle diyordu!" Arkamı dönmeden bağırmıştım ona. Sinirle gülümseyerek oradan çıktığımda sıradaki hedefim Arel itiydi.

Demek beni kullanırsın ha Arel, ulan ben bunlara gelecek adam mıydım? Hızla telefonumu çıkartarak mesajlara girdim.

Dogukan58: Evde misin?

Çok geçmeden cevap gelmişti.

Arelxxx: Evet?

Dogukan58: Güzel, parkın oraya gel.

Arelxxx: Yoo.

Dogukan58: Evini mi basayım?

Arelxxx: Hayır!

Arelxxx: Güzelce teklif etsen olmuyor mu amk?

Arelxxx: çok kabasın!

Ağzımın içine sıçtıktan sonra böyle konuşması sinir bozucuydu. Göstereceğim ben sana kim kaba Arel efendi.

Dogukan58: Çok konuşma da yarım saate gel.

Dogukan58: Yoksa ben gelirim.

Arelxxx: Tamam Allah'ın belası ayı.

Ha şöyle yola gelecekti, gerçekten kendimi kandırılmış hissediyordum ve açıkça söylemem gerek ki, fena hâlde kırılmıştım anasını satayım.

-------
Doğukan üzümlü kekim...
Arel kendin kaşındın aq.
Devrim de hâlâ Akif hoca ile işi pişiriyor yakında hamile kalacak amk.

Baran orospu çocuğu ama seviyorum ben ya özür dilerim agskshkshsjsh

Oy ve yorum istiyorum beeennnn!

Instagram: lolashiyu

10 NUMARA | BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin