19

7.5K 631 125
                                    

Smut uyarımızı yapalım biz!!

Bu eve sık sık geldiğim için kullandığım boş bir oda vardı, Doğukan'ı peşimden sürükleyerek bu odaya sokmuştum. Fakât beyefendi camın önüne geçmiş sigarasını içmekle meşguldü. Gösterip de vermemekten bir farkı yoktu bunun gözümde.

"Daha ne kadar bekleyeceğim seni?" Sitemle konuşarak onun yanına ilerlediğimde camdan yansıması çarptı gözüme. "Ne tez canlı çıktın be oğlum." Yarım ağız konuştuğunda omuz silkerek tam yanında durdum. Omuzlarımız birbirine değiyordu, bende onun gibi camdan yansımamızı izleyerek devam ettim "İstemiyorsan söyle, zorlayacak hâlim yok." Külliyen yalan, gerekirse üzerine atlardım.

Dumanı dışarı verdiğinde kafasını benden yana çevirdi "İstemeseydim bu sikik partiyi bahane edip gelmezdim." İşte bana böyle açık sözlü ol, dile benden ne dilersen. Aynı şekilde başımı ona çevirdim "Baran sorun olmayacak değil mi?" İçten içe onu takmadığını biliyordum ama yine de duymak istiyordum. Sigara izmaritini pencere kenarında duran içi dolu küllüğe bastırırken konuştu "Demirden korksak trene binmezdik diye bir söz var, bilir misin?" Bizimki yine bilmiş bilmiş konuşmaya başladığına göre onun için sıkıntı yoktu.

"O zaman ne duruyorsun?" İstekli bir şekilde konuştuğumda derin bir nefes aldı. "Güzel sakso çektiğini söylemiştin, değil mi?" Bu dediğiyle birlikte gülümsediğimde başımı salladım. "O iş bende, daddy." Sonda dediğim şeyle kaşları çatıldığında komik bir şey olmuş gibi kahkaha attım. Bayılıyordum onu sinir etmeye, bence o da seviyordu da ağır abicilik oynuyordu. "Sikeceğim o ağzını." Bunu dedikten sonra bir elini yakama uzatarak beni kendine doğru çekti. Yüzlerimiz arasında santimler kala duraksadığında bakışlarım dudaklarına kaydı. Hızla dolgun iki et parçasına yapıştım.

Aralık olan dudaklarımız birbirleriyle her zaman ki uyumu ile buluştuğunda onu itekleyerek arkasındaki koltuğa oturmasını sağladım. Bir yandan da bacaklarımı ayırarak üzerinde yerimi aldım. İki elim boynuna dolanmıştı çoktan, nefes almadan öpüyordum onu. Bir elini enseme koyarak kendisine bastırdığında dilini sertçe emdim, hoşuna gitmiş olacak ki erkeksi bir hırıltı bıraktı ağzımın içine.

Bir yandan alt bölgemi kucağında hareket ettiriyor, bir yandan da dillerimizin uyumuyla daha çok azıyordum. Eli rahat durmayarak tişörtümün içine kaydı, direkt olarak karnımdan yukarıya çıkarak göğsüme dokunduğunda heyecanlandım. Saçlarını çekiştirerek dudaklarımı ayırdım ondan, ağzımın kenarından akan salyayı umursamadan başımı boynuna doğru götürdüm. Uzun zamandır merak ettiğim teni önce dilimle yaladım, ardından ısırık bırakarak zevkle tadına baktığımda inlediğine şahit oldum.

Parmakları göğüs ucumu sıkıştırdığında "Sikeyim!" Diye tısladım, öyle hassas bir yerdi ki orası bunu her erkek bilirdi. İki elim pantolonunun önüne kaydığında hızlıca açtım düğmesini. Fermuarı da peşinden indirdiğimde son kez boynunu emerek geriye çekildim. "Biraz tatmin edelim seni." Fısıldayarak konuştuğumda dudağının kenarı kıvrıldı. "Tatmin etmesi zor biriyimdir." Ona ne şüpheydi canım? Nasıl oluyorsa sikine de sözü geçiyordu. Kalkmayınca kalkmıyordu anasını satayım.

Yavaşça üzerinden kalkarak yere çömeldiğimde baksırının önünden belli olan büyüklüğü gözümü korkutmadı değil hani. Korkunun ecele faydası yoktu sonuçta, iki elimi de götürerek açmaya yeltendiğimde elini araya koyarak durdurdu beni. Anlamayarak yüzüne baktığımda "Ağzını kullan." Dedi. Beyefendinin istekleri şimdiden başlamıştı ama benim için sorun değildi. Sırıtarak ağzımı önüne yaklaştırdım ve ön dişlerimle baksırın ucunu kavradığım gibi aşağıya indirdim. Tenine değen kumaş sesi bile tahrik ediyordu.

Ortaya çıkan görüntü ile yutkunduğumda "Korktun mu?" Diye sordu. Hadi oradan, sen artık benimdin oğlum. Hiç düşünmeden ağzımı aralayarak penisini içime aldım. Önce yarısını aldım çünkü yavaş yavaş tatmin edecektim onu. Dilimi direkt ucuna götürerek başını yaladığımda benimle eş zamanlı olarak bacaklarını daha çok araladı. Ardından emmeye başladığımda dilim tüm uzvunun etrafında dönüyordu. Atan damarını ağzımın içinde hissediyordum resmen, daha sıkı emmeye başladığımda Doğukan elini saçlarıma geçirerek beni bir anda kendisine bastırdı ve yutkunmama fırsat vermeden tüm penisini ağzımın içine soktu.

10 NUMARA | BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin