Smut vardır.
Doğukan'ın koluna girerek onu kendimle birlikte sürüklemeye başladım. Bu sefer kesinlikle tuvalet olmayacaktı, o olay yüzünden yeni bir fobi edinmiştim resmen. Üst kattaki odalara çıkmaya başladığımızda arkamdan söylendiğini duyabiliyordum.
"Yangından mal mı kaçırıyorsun lan?!" Açıkçası evet, tam olarak yangın vardı içimde, omzumun üzerinden ona doğru bakarak sırıttım. "Hem de ne yangın..." Kendini tutsa da hafifçe gülmeden edememişti.
"Kuduruksun oğlum, anlamıyorum ki sendekiler hormonsa bizimkiler ne?" Üst kata çıktığımızda inanamayarak baktım gözlerine "Lan, tuvalette seks yapıp bayılan kimdi?" O gün aklına geldiğinde yüzünü buruşturdu "Hatırlatma gözünü seveyim." Demek ki neymiş, iki tarafta kudurukmuş Doğukan efendi.
Karşıdaki odalardan birinin kapısını açtığımda içerisi boştu, zaten tüm okul aşağıda parti veriyordu. Sırtından itekleyerek onu içeriye soktuğumda "Lan, yavaş!" Diye kızdı bana. Omuz silkerek kapıyı kapattım ve kilidi çevirdim. "Doğum günümde de seninle sevişemeyeceksem neden kutluyorum ki?" Gayet mantıklı konuşmuştum bir kere...
Bedenini bana doğru yaklaştırarak elimi belime yerleştirdi ve kendisine doğru çekti. Göğsümüz bir bütün olurken kısık sesiyle konuştu "Sen aşık olunca çok saf oluyorsun, Arel." Tek kaşım havaya kalkarken ellerimi boynuna dolayarak biraz daha yaklaştım yüzüne doğru. "Seni sevince öyle oldum ben, daddy." Kelimeyi duyar duymaz sıkıntılı bir nefes verdi "Hay sikeyim ya!"
Gülerek ensesindeki saçlarını okşadım "Hoşuna gidecek, merak etme." Ardından elimi onun erkekliğine doğru götürerek avuçladım "Bak mesela," kumaşın üzerinden sıktım onu, kulağına doğru yaklaşarak devam ettim "Sütünü istiyorum." Bedeni anında kasıldığında memnun bir şekilde gülümsedim.
Belimdeki eli usulca deri ceketimin fermuarına kaydı, kendi kapattığı fermuarı yavaş yavaş aşağıya indirmeye başladığında bakışları açığa çıkan göğsümdeydi. Ceket tamamen açıldığında üzerimden çekip çıkardı, beni baştan aşağıya süzerek dudaklarını yaladığında "Harbi diyorum, çok güzelsin." Dedi hayranlıkla.
Aynı şekilde gömleğinin düğmelerini açmaya başladığımda elimi bilerek tenine sürtüyor ve kasılmasına neden oluyordum. Gövdesi açığa çıktığında daha fazla dayanamayarak dudaklarımı göğsüne doğru gömdüm. Şişkin göğsünü dilimle yalayarak meme ucuna ulaştığımda emdim çıkıklığı. Anında erkeksi bir hırıltıyla karşılık verdiğinde daha çok yalamaya başladım, öyle ki tükürüklerim tüm göğsünü kaplasın istiyordum.
Eli saçımı kavrarken ben çoktan iki dizimin üzerine çökmüştüm. Şimdi dilim karın kaslarını turluyordu. Dişlerim pantolon kemerinin üzerinde durduğunda geriye doğru çekildim. Ellerimle hızla kemerini açtığımda düğmesini ve fermuarını indirdim. Kalçasını saran iç çamaşırı erkekliğini ortaya çıkardığında yutkunarak gözlerine baktım.
Üstten bir bakış atarak gülümsedi, ardından parmağını iç çamaşırın lastiğinden sokarak aşağıya doğru kaydırdı. "İstediğin sütü al bakalım, oğlum." Hassiktir! Yapmıştı, resmen bana oğlum demişti ve çıkan sesi son derece tahrik ediciydi.
Bir elimi büyük uzvuna attım ve kaldırarak dudaklarıma yaklaştırdım, aralanan dudaklarımdan İçeriye aldım başını. Alışık olduğum tat ağzıma dolarken biraz daha çektim onu kendime doğru, boğazıma kadar doluydum şimdi. Emmeye başladığımda saçlarımdaki eli beni yönlendiriyordu. Çekiştirdiğinde daha da hızlanıyordum mesela, okşadığında iyi bir yere dil darbesi attığımı belirtiyordu.
Azı dişlerimin arasındaki uzvunu ısırdığımda inleyerek kendini bana bastırdı. Zaten boğazıma kadar dolu olduğum için öksürdüğümde uyardığını anladım. Gülümseyerek çekmeye devam ettiğimde "Arel," diye fısıldadı ve devam etti "Hızlan." Şiddetle kendime çekmeye başladığımda şişliğini hissediyordum. Ağzımın içinde büyüyordu, bu his zevk veriyordu tüm hücrelerime.
"Geleceğim." Kafamı salladığımda güçlü bir şekilde inledi ve içindekileri boşalttı. Ağzım menisiyle kaplandığında yalayarak geriye doğru çekildim ve yutkundum. Elimin tersiyle ağzımı sildiğimde nefes nefese yüzüne doğru baktım. "Mmh," dilimle dudaklarımı yaladım "Süt çok lezzetliydi."
"Sen kalksana bir ayağa." Beni tutarak ayağa kaldırdığında tek bir hareketle yerlerimizi değiştirdi. Elleriyle geriye doğru itekledi bedenimi, yatağın üzerine düştüğümde sırıttım. "Şimdi biraz sertleşeceğim güzelim." Ben ne olduğunu anlamadığımda belindeki açılmış kemerini çıkarttı. Gözlerine baktığımda "Uzat ellerini." Dedi.
Emir dolu konuşunca ben azıyordum anasını satayım. İki bileğimi de ona doğru uzattığımda kemerini dolamaya başladı. Yeteri kadar doladığında sıkarak bir nevi kelepçeledi. Ardından bir eliyle sardığı ellerimi kafamın üzerinde birleştirdi, diğer eli ise doğruca üzerimdeki transparan gömleği yukarıya doğru kaydırdı.
Göğsüm tamamen açıldığında eğilerek dişlerini ona yaptığım gibi göğüs ucuma bastırdı. Sıktığında acıyla inleyerek ellerimi hareket ettirmek istedim fakât kıskacı altındaydım. Dili beni yalamaya devam ederken, eli pantolonumdan içeriye girerek uzvumu kavradı. Baş parmağıyla ucunu okşadığında belim yay gibi gerilmişti.
"Siktir! Dokunmak istiyorum sana!" İnleyerek konuştuğumda kafasını hafifçe kaldırarak sırıttı "Dokunabiliyorsan, dokun." Şerefsiz herif ya, resmen yatakta pisliğe dönüyordu ama kendim kaşınmıştım. Pantolonum aşağıya doğru kaydığında elleri hiç durmadan penisimi sıkıyor ve dikelmesini sağlıyordu.
Dudakları kasıklarımın üzerine geldiğinde ısırdı tenimi, ardından ön dişleriyle ezdiğinde zevkle inledim. Tenime izler bırakması hoşuma gidiyordu, ellerimi tutan eli ağzıma doğru kaydığında dudaklarımı aralayarak parmaklarını ağzıma aldım. İki parmağını ihtiyaçla emmeye başladığımda altımdaki eli penisimi çekmeye başladı. Gözlerimi kapatarak daha hızlı emmeye başladım onu, öyle ki sanki onu çekiyormuş gibiydim.
"Arel..." Son kez asıldığında kuvvetle boşaldım, gözlerimi açıp baktığımda çenesine doğru menimin sıçradığını gördüm. Neden güzel duruyordu amına koyayım? Kafayı mı yiyordum? Parmakları ağzımdan çıktığında kalçama indi. Islanmış parmaklarını içeriye ittirdiğinde çarşafı sıkmak istedim ama lânet olası ellerim bağlıydı. Kısıtlanmak hiç bu kadar zevk verici olmamıştı sanırım.
İki parmağını da ittirdiğinde makas hareketi yaparak genişletmeye başladı deliğimi. Ben ise bakacaklarımı iki yana açmış nefes nefese inliyordum. Kalbim yerinden fırlayacak gibiydi, aşırı zevk alıyordum. Önüne doğru baktığımda tekrar dikelmiş penisini görmemle yutkundum. Herif terminatör gibiydi lan, asla durmuyordu.
"Hızlı olacağım yavrum." Bunu dedikten sonra deliğime konumlandı. Penisini içeriye ittirdiğinde ismiyle inledim "Doğukan!" İki eli bacaklarımı kavrayarak daha çok araladığında "Söyle oğlum." Dedi, lan delirecektim şimdi! Bağlı olan ellerimi indirerek yalvarırcasına konuştum "Lütfen, hızlan!"
Dediğim şeyle birlikte gelgit yapmaya başlarken ilk saniyesinde şiddetini hissetmiştim. Bedenim sallanıyor ve onu daha çok istiyordu. Sadece inleyerek karşılık veriyor arada ona sevgi sözcükleri fısıldıyordum. Üzerimdeki hızı hiç kesilmezken yatağın sallandığına yemin edebilirdim.
Vuruşları zirveye ulaşırken "Sikeyim!" Dedim "Çok iyi!" Kalçalarımı tutarak kendisine bastırdı, ardından bana doğru eğildi. Karnımın üzerini öptüğünde inleyerek içime boşaldığını hisettim. Kafasını kaldırarak "Arel..." Dedi, dudakları çeneme küçük öpücükler kondurarak dudaklarıma doğru kaydı.
"Seviyorum seni, anasını satayım!" Bunu dedikten sonra alt dudağımı kavrayarak sertçe emmeye başladı.
Ellerimi kafasının üzerinden geçirerek kendime doğru bastırdım. Üst dudağını da ben kavrarken hâlâ içimde olması mutlu ediyordu beni. Dillerimiz ortada buluşurken, damağıma doğru uzandı ve sertçe dilini bastırdı. Elleri vücudumu okşarkem biz delice öpüşmeye devam ediyorduk, hatta dudaklarımız parçalanana kadar.
Hayatımda geçirdiğim en güzel doğum günü gecesiydi, sabaha kadar aralıksız devam ettiğimizi hatırlıyordum. Vücudumun her yeri onunla kaplanmıştı, onun da benimle kaplandığı gibi...
------
Aman aman nerelere geldik?
Daddy sevmeyen Doğukan daddycilik oynadı agaksbksnsksnArel'in götü için R.I.P
Oy verin oyyyy
Yorum da yapın yani 👉🏻👈🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
10 NUMARA | BxB
Teen FictionDogukan58: Kafam güzel, her zaman güzel, sen daha güzelsin ama. Texting/Düz yazı Not: +18 ve bir o kadar da kekoluk içerikli bir gay kitabıdır.