30

5.8K 450 140
                                    

Önceki bölümü atlamayın.

Bölümün yarısı smut içeriyor.

Söylediğim gibi Devrim'i ayartmış ve o lânet olası Joker'e gelmiştik. Devrim sürekli içecek alıp ortalığın malı gibi dans ediyordu, ben ise etrafta Doğukan'ı arıyordum. Daha gelmemişler miydi acaba? O herifin ve arkadaşlarının gözükmeme ihtimalleri yoktu çünkü.

Bar taburesine oturmuş Devrim'in bana verdiği içeceği yudumlayıp etrafa bakınıyordum. Salak çocuk gelmeden önce makyaj yapmıştı ikimize, ciddiyim gözümde eyeliner vardı şuan. 'Kanka çekici hiçbir özelliğin yok bari güzel ol.' diyordu bana, ben çekici değil miydim ki? Kıvırcık saçları olan herkes çekiciydi bence, kıskanın beni.

"Kimleri görüyorum?" Yanımdan gelen ses ilk saniyesinde sinirimi bozmuştu çünkü Baran'a aitti. "Sen nereden çıktın Allah'ın cezası?" Elindeki şişeyi yudumlamadan önce sırıttı ve "Takılıyorum." Dedi. Anca buralarda vakit öldürürdü zaten, başka da bir halt yaptığı yoktu. "Git başka yerde takıl, işim var." Omuz silkti "Benim de işim var, sen mesela." Yavşaklıkta sınır tanımıyordu.

"Doğukan'ı arıyorsan, tuvalete giderken gördüm onu. Yanında bir kız vardı galiba, Asu muydu yoksa?" Sinirle ona baktığımda bakışları gözlerime kaydı, bir süre inceledi beni. "Yakışmış." Dedi gözümü işaret ederek, çünkü yakışıklıyım deyip kapak edesim gelmişti ama neyse. Bakışlarımı çevirerek tuvaletin gidildiği koridora baktım, sahiden orada mıydı ya? Etraf çok kalabalıktı, kalkıp gitmeye üşenmiştim. Baran'a inanacak da değildim ayrıca.

"Gözlerin hâlâ onu arıyor."

"Ne bekliyordun?"

"Beni çabuk unuttun, oysa ben her zerreni hatırlıyorum." Vücudumu baştan aşağıya süzdüğünde daha fazla dayanamayarak ayaklandım. "Bir daha karşıma çıkma, orospu çocuğu!" Arkamı dönüp gidecekken kolumu tuttuğunda derin bir nefes alarak ona döndüm. "Bırak." Beni kendisine çekerek yaklaştı iyice "Bu tavırların seni daha çok istememe neden oluyor." Kolumu hızla çekmeye çalıştım ondan. "Seninle işim olmaz, yavşak piç!" Kolumu daha çok sıktığında acıyla inlemiştim.

"Ne oluyor burada?" Tanıdık bedeni hemen yan tarafımızda gördüğümde gözlerimden parıltılar çıkmıştı resmen. "Sana ne birader?" Baran hemen çıkıştığında Doğukan kaşlarını çatarak elini onun koluna koydu ve sertçe ayırdı benden. "Tatava yapma da ikile şuradan, asabımı bozuyorsun." Baran histerik bir şekilde güldüğünde ona doğru yaklaştı "Kavga mı edeceğiz? Buyur, edelim." Bir dakika, çok yakın duruyorlardı ve ben kıskanıyordum! 'Sırası mı Arel salağı?' diyebilirsiniz ama suç hormonlarımdaydı.

Doğukan onun yakasına yapıştığında çoktan birkaç göz dönmüştü bize doğru. Hayır ya, buraya kavgaya değilde sevişmeye gelmiştim ama ben. "Ya bir durun Allah aşkına!" Doğukan'ı tutarak çekiştirmeye çalıştım ama hayvan gücü vardı işte. Birden Baran'a kafayı geçirdiğinde elimle yüzümü kapattım. Kafası ölümcüldü onun, cidden iki gün kendinize gelemiyordunuz. Baran hiç beklemeden tezgâhın üzerinde duran şişeyi ona geçirdiğinde yere dağılan parçalar ile "Oha!" Diye bağırdım. Müzik durmuş ve herkes bize doğru bakıyordu. Doğukan'ın alnından akan kanı gördüğümde hiç düşünmeden kendimi ikisinin arasına attım ve tüm gücümle itekledim Baran'ı. "Ne yapıyorsun sen hayvan herif?!" Şişe kırmak neydi amına koyayım?!

"O başlattı!" Öfkeyle soluyarak karşısına bakıyordu. "Arel çık, başlattığım işi bitireceğim!"

"Alnın kanıyor gerizekalı!" Onu kolundan tutarak çekiştirdiğimde bize doğru gelen korumaları gördüm ve hızlı bir şekilde koşmaya başladım. Baran ilgilensin onlarla, bana ne? Doğukan bana karşı gelmeyerek peşimden gelirken gözüme Dj'in olduğu yerdeki Devrim çarptı. Eline mikrofonu aldığında duraksayarak baktım. "Evet arkadaşlar, birazcık gerildik gibi. Ama  sizi nasıl eğlendireceğimi biliyorum!" Herkes bu sefer ona baktı, korumalar da dâhil. Etrafı birden tanıdık bir müzik doldurduğunda ağzım şaşkınlıkla açıldı.

10 NUMARA | BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin