Η Αρχή του νήματος.

135 12 0
                                    


Η Αλεξία μπήκε στο σπίτι με την ψυχή να τρέμει. ''Θεέ μου, τι με περιμένει;''  σκεφτόταν καθ' όλη την διάρκεια της επιστροφής.

Τι ανόητη να μην κοιτάξει καθόλου το κινητό της, είχε ξεμείνει από μπαταρία.

Όρος απαράβατος για την Ξένια ''Έχεις δικαίωμα να βγαίνεις όποτε θες και να πηγαίνεις όπου θες, αρκεί να μπορώ να σε βρίσκω πάντα.''

Ήξερε πολύ καλά τι σήμαινε αυτό. ΚΑΒΓΑΣ. Και μάλιστα μεγάλης διάρκειας και έντασης. 

 Είχε φθάσει πλέον στο σπίτι, ''ότι έγινε έγινε'' σκέφτηκε, δεν γινόταν να αλλάξει κάτι.

  Το σκοτάδι είχε πυκνώσει και της έκανε εντύπωση πως δεν έβλεπε φως να έρχεται από κανένα δωμάτιο του σπιτιού.

''Λες να είμαι τόσο τυχερή και να λείπει'' μια σκέψη που αμέσως απέρριψε ως αδύνατη, δεν πήγαινε πουθενά η Ξένια από την ημέρα που έφθασαν, ακόμα και για τα ψώνια του σπιτιού έβγαινε η ίδια.

Αφού πήρε μια βαθιά ανάσα, προκειμένου να παροπλιστεί με θάρρος, προχώρησε στο εσωτερικό για να ανακαλύψει προς μεγάλη της έκπληξη πως ήταν άδειο.

''Μα που στα κομμάτια μπορεί να είναι;'' Η περασμένη ώρα δεν της άφηνε και πολλές επιλογές.

Γρήγορα έδιωξε κάθε σκέψη με την ελπίδα πως επιτέλους η μάνα της είχε αρχίσει να έχει κοινωνική ζωή. Ίσως να είχε βρεθεί με παλιούς φίλους και να ξεχάστηκαν.

''Επιτέλους ρε μάνα'' αναφώνησε χαρούμενη με την εξέλιξη που είχε σκαρφιστεί. Αγνοούσε το παρελθόν της μητέρας της.

 Καθισμένη στην αυλή του σπιτιού, με το δροσερό αεράκι να την αποζημιώνει, χαμογελούσε από ευτυχία.

 Ένας χρόνος είχε περάσει, ένας χρόνος αι η καρδιά της χτυπούσε το ίδιο δυνατά με την πρώτη φορά που τον είδε.

 Τι αγώνα και τι μάχες έδωσε για να αποσπάσει το πολυπόθητο ναι. Πρώτη φορά θα πήγαινε διακοπές με την παρέα της.

Ο Ιάσωνας δεν άργησε να της κάνει το χατίρι. Η Ξένια για αρκετό καιρό έμενε αμετάπειστη.

Δεν πίστευε στα αυτιά της σαν άκουσε το ναι που με τόση λαχτάρα περίμενε.

Όρος απαράβατος για μια ακόμα φορά να μπορούν να την βρούνε στο τηλέφωνο οποιαδήποτε στιγμή. Αυτή τη φορά όμως ήρθε και η έκπληξη, μπορούσαν να πάνε όπου ήθελαν εκτός από την Ζάκυνθο.

Πότε ήρθε η Αγάπη;Where stories live. Discover now