ik hou niet op.

802 49 4
                                    

ik en hoopte dat hij niet opletten dat ik mijn ketting kon pakken maar in plaats daar van viel ik op de grond en hij viel op mij. Waarom wil je de ketting zo graag terug? Vroeg Jeff omdat Selly hem heeft gegeven en ik beschouw haar als mijn kleine zusje. Toen ik dat had gezecht kwam Jeff steeds dichter bij en hij kuste me ik hield hem niet tegen de kus veranderde langzaam in een zoen en hij ging eindelijk van me af en rijkte mij zijn hand ik pakte zijn hand en hij hielp me over eind hier is je ketting. En hij gaf me mijn ketting bedankt Jeff. Zei ik Roos? Zei hij ja Jeff. Zei ik ik hou van je en wil je me vriendin zijn? Zei hij ik ook van jou maar je weet dat dat niet kan. Zei ik het kan wel dat weet jij net zo goed als mij. Zei Jeff Jeff hou op. Zei ik nee ik hou niet op voordat je bij mij bent. Zei Jeff Jeff. Zei ik nee niks Jeff beloof me dat je spoedig zult kiezen tussen mij of Dex. Zei hij, ik knikte en liep weg en ging weer op mijn kamer zitten en begon te huilen en toen werd er op de deur geklopt wie is daar? Riep ik ik ben het Dex. Zei hij wat is er? Zei ik ik hoorde je huilen. Zei hij ik veegde mijn tranen weg kom maar binnen. Zei ik je moet niet gaan huilen op je verjaardag en het spijt me van net. Zei hij Het spijt mij ook. Zei ik maakt niet uit maar waarom huil je? Vroeg Dex iets over jou en Jeff. Zei ik je moet zeker kiezen van Jeff. Zei hij en kwam naast mij op het bed zitten ik knikte en begon weer te huilen en Dex knuffelde me het maakt mij echt niet uit wie je kiest. Zei hij bedankt. Zei ik en lachte weer kom laten we beginnen met je treening als creepypast lid. Zei hij is goed. Zei ik en we liepen naar beneden eerst kies je je wapen en leren er mee te vechten dan leer je heel stil te sluipen en hard te rennen en dan moet je vechten tegen mij en Jeff. Zei Dex opgewonden vechten tegen jullie? Dat kan ik wel. Zei ik zelf verzekerd eerst ga je mee met Maskie en Hoedie die leren je vechten en geven je een wapen. Zei Dex en Maskie en Hoedie stuurde me mee naar een kamer vol met wapens kies er maar één. Zeiden Maskie en Hoedie.

De verkeerde jongens.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu