mooi.

1.5K 71 10
                                    

Het YouTube filmpje dat hier bij staat is het nummer Pompeii. Lees nu maar weer veder.

ik had in totaal 2 tassen en 1 gitaar koffer "weinig voor een meisje." zie ik in me zelf. Ik pakte me tassen en me koffer en liep terug naar het huis van de creepypast ik deed de deur open en daar stond Slender met alle leden van de creepypast "Welkom." zei Slender en hij stelde me voor aan alle anderen leden van de Creepypast Selly, Ben, LJ (laughing jack.), EJ (eyeless Jack.), hoodie en maskie "En ik moet jullie iets vertellen, Roos is mijn dochter." iedereen keek me met groote ogen aan "Je dochter was vermoord zei je." zei EJ "klopt dat zei ik zodat er niemand achter haar aan ging om haar te proberen te vermoeden." zei Slender "Dat snap ik." zei EJ "Roos Jeff brenkt je wel naar je kamer." zei Slender "Bedankt." zei ik en Jeff en ik liepen naar boven en Jeff lied me een kamer zien "Dus jij bent de dochter van Slender." zei Jeff met een grootte grijns "ja klopt." zei ik "Oké maar ik had een vraagje." "vraag maar raak." zei ik "zou je met me uit willen gaan?" zei hij blozend "Ja is goed." zei ik met een grootte lach op mijn gezicht "Oké ik zie je vanavond buiten." en hij liep weg ik pakte me spullen uit en pakte mijn gitaar en ging voor het raam zitten "kijken of ik het nog kan." zei ik hard op en begon te spellen "het klink eigenlijk best goed na al die jaren niet gespeeld te hebben." "Inderdaad." zei EJ die in de deur opening stond "o EJ ik wist niet dat je daar stond." zei ik "kan je nog meer spellen?" vroeg EJ "Ja ik kan het liedje Pompeii spellen." zei ik "zou je het willen spellen?" vroeg EJ "tuurlijk en ik begon te spellen en mee te zingen. "Je kan mooi zingen." "Bedankt EJ." zei ik "ik vergat het te zeggen we gaan eten, en neem je gitaar mee." zei EJ ik stond op en liep naar beneden met EJ "Heei Roos ik wist niet dat je gitaar spelde." zei Jeff "ja heel langgeleden heb ik het gedaan, maar ik moest me gitaar mee nemen naar beneden van EJ." zei ik "wat ben je van plan?" vroeg Jeff aan EJ "Wat tips geven aan Roos." zei EJ "ik geloof je niet maar goed. We moeten aan tafel zitten." zei Jeff en Jeff liep naar de keuken en we gingen met zijn allen aan tafel zitten.

De verkeerde jongens.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu