Dankje Roos.

316 18 0
                                    

Toen ik klaar was klapte iedereen "Dat was mooi Roos." fluisterde EJ in mijn oor "Dankje EJ." fluisterde ik terug en ik legde mijn hooft op zijn schouder en genoot van het moment. Het is officieel: ik heb een geweldig leven en ik geniet elk moment. Het is zo als het is en mijn leven is zo geweldig. "Roos wakker blijven." "maar ik ben al aan het dromen." zei ik "Dat is nou echt Roos." zei EJ "Oké wil iemand nog wat zeggen tegen ons allemaal dan is nu de gelegenheid." zei EJ "ja wij wil even een momentje." zei Masky "Ik mag zeggen Roos je bent het best dat ons is over komen. Je zorgt voor ons,  staat voor ons klaar wanneer we het nodig hebben, voor mij ben je als een zus en ik wil je nooit meer kwijt en ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg wij zullen er alles aan doen om je te beschermen." zei Masky en toen ging Hoedy praten "Ik heb zo veel geleerd meer dan dan ik ooit heb gedaan dankzij jou. Jij leerde me zo veel dingen en ik denk datgene dat ik van jou heb geleerd me verder brengt dan dat school ooit zou kunnen hebben doen." nu ging Slender spreken "Roos mijn enige dochter je bent een geweldig mens ook al ben je opgegroeid zonder een vader en met zo'n slechte moeder je bent gewoon een voorbeeld voor velen en ik denk dat je alles aankan maar toch kijken wij over je schouder mee en zijn we er altijd voor je." zei hij en als laats Sally "Roos je bent mijn grootte zus en ik hou heel veel van je maar ik hoop dat je niet meer boos bent van net dat ik zo vervelend deed bij het omkleden." "Tuurlijk niet ik ben juist heel erg trots omdat je het durfde." zei ik en tilde haar op mijn schoot en omhelsde haar en ik voelde nog een paar armen om me heen het was EJ en daarna nog een paar Masky en daarna Hoedy en daarna wist ik het niet meer maar ik denk iedereen een groepsknuffel.

Na nog vele liedjes te hebben gezongen was het dan toch tijd om afscheid te nemen van iedereen. Na dat we alles hadden opgeruimd liepen we met zijn alle arm om arm naar het huis. En gelijk toen we thuis waren riep iedereen "ik ga naar bed!" "Ik ga nog even wat drinken en dan ga ik ook naar bed." zei ik en liep naar de keuken en even later kwam EJ ook nog "Heei Roos sorry dat ik op het feest zo stil was en zo maar ik was gewoon even overdondert over wat je zei." "Geeft niet. Wil je ook wat drinken?" vroeg ik "Nee dank je maar ik wil wel iets anders." "Wat dan?" vroeg ik en hij liep op me af "Wacht laat me raden een kus?" "ja." zei hij schoof zijn masker omhoog en kuste me de kus liep over in een zoen en hij tilde me op het aanrecht en we stopte met zoenen en keken elkaar aan "Is dit dan het einde?" vroeg ik "Het einde waarvan?" "Het verhaal?" "Wat ik nu ga zeggen is misschien schokkend maar ja dit het einde van een verhaal maar niet het verhaal. Want er begint een heel nieuw verhaal en dat doen we samen." zei hij en kuste me "Dank je EJ." we zoende weer en dit was inderdaad het begin vaan een nieuw verhaal.


De verkeerde jongens.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu