"Kijk mij niet aan ik ben niet diegene die liegt." Zei ik en stond op "ik ga naar een vriend van me. En jij Helena dat vergeten en vergeven is nu ook vergeten." Zei ik en liep naar mijn kamer en klede me om. "Ik ben er vandoor." Riep ik door het huis en sloot de deur ik pakte mijn mobile en belde Jack "hallo met Jack." "Jack ik ben het Roos." "Heei Roos." Zei hij een beetje teleurgesteld "kan je zo komen naar het café ik moet met je praten." Zei ik "over een kwartier." Zei hij en hing op. Ik liep naar het café en was 5 min te vroeg. Ik ging helemaal achterin zitten "wilt u wat bestellen?" Vroeg een meisje met een te grote dekolote en te kort rokje. "Ja een koffie als je blieft." Zei ik "komt eraan." Zei ze te vrolijk. Ik zag dat Jack naar binnen kwam lopen en ging zitten "Jack ik wilde even zeggen dat je geweldig Bent en zo aardig." En presies op het verkeerde moment liep het meisje terug met mijn koffie en ging expres voorover hangen en liet haar dekolote te erg zien voor Jack "wilt u nog wat drinken?" Vroeg ze "een koffie." Zei hij half kwijlend. Ze liep weg "Jack waarom?" Vroeg ik "je gaat toch weg dus ben je verloren hoop." Zei hij "o ja." Zei ik en stond op ging op zijn schoot zitten en kuste hem na een tijdje liet ik los "daarom heb ik je gebeld ik heb me bedacht ik blijf hier." Zei ik "dat is geweldig." Zei hij en legde een hand op mijn wang en kuste me weer. na een tijdje stopte we maar besefte ik me dat ik diep de fout in ga maar ik weet niet waarom. Ik stond op en ging weer op mijn eigen plek zitten Jack en ik staarde elkaar aan zonder 1 woord te zeggen ik dronk mijn koffie op en mijn telefoon ging. Ik nam op "hallo met Roos." Zei ik half dromerig "Roos ik moet met je praten." Zei EJ "waarom we hebben vanochtend al gepraat en dat liep niet goed af." Zei ik en vreef over mijn voorhoofd en deed mijn ogen dicht "kom naar huis of ik kom naar jou." "Ik kom al." zei ik en hing op. "sorry ik moet gaan." zei ik en legde wat geld neer "kan je vanavond? ik moet naar een chick dineer met een vriend van me." "ja i goed haal me op thuis om hoe laat?" "6 uur." "ik zal er zijn." zei ik en liep naar hem toe en gaf hem een kus en liep weg.
ik stond weer voor het huis. ik deed de deur open en daar stond gelijk EJ voor me "waar wil je het over hebben? over het weer of je meisje die liegt." zei ik "jij bent diegene die liegt." zei EJ "echt waar EJ? Ik kwam hier om weer gelukkig te worden maar dat lukt ook al niet." "ga nou niet het zielige meisje uit hangen." "pardon? weet je wat laat ook maar." zei ik en zuchte diep "ik loog je vriendin is een prinsesje en ik ben de duivel. ik stak dat mes in haar been omdat ik jaloers was." zei ik en maakte jazz handjes "nou goed? mag ik nu weer gewoon mijn leven leven?" vroeg ik "Roos geef nou maar eerlijk toe dat je loog." "Ik zeg het nog één keer. Ik loog niet. vraag het maar aan iedereen in het huis ze waren er allemaal bij, en ze vonden het goed dat ik het deed." zei ik en liep langs EJ naar boven "laat de anderen hier buiten." riep hij me na "dat heeft prinsesje je zeker wijs gemaakt. weet je EJ ik spijt van gister avond en heb medelijden met jou." riep ik naar beneden en liep naar mijn kamer.
JE LEEST
De verkeerde jongens.
HorrorDit verhaal gaat over Roos. Ze is anders want ze draagt zwart en kijkt anders naar de wereld dan "normalen" mensen doen. Haar leven verandert als er een nieuwe jongen in haar klas komt. Toen veranderde alles. ------------ Ps. Ik ben Dislexies, dus s...