deel 2 van het plan.

471 28 2
                                    

******dit is gewoon een leuk nummer ik dacht yolo en omdat het kan veel plezier met lezen
TessvG uit*****

de deurbel ging en Nihal wilde er naar toe rennen maar ik hield haar tegen, stel je voor dat Jeff weet dat we hem er in luizen en komt gezellig langs dan gaan we er allemaal aan. ze begreep het zonder dat ik het zei. ze liep voorzichtig naar de deur en ik verstoppte me in de kelderkast. ik hoorde de deur open gaan en Nihal zei "het is veilig het is Reu mijn vriendin." ik kroop weer uit de kelderkast en liep naar ze to en deed de deur dicht "we moeten dit snel den want het is al bijna tijd." ik legde alles uit en deden wat we moesten doen "oke het plan is dat jij Reu je verkleed als mij en je gezicht niet laat zien en je doet alsof je handen op je rug vast gebonden zijn en Jeff zal dan wel in de bomen zitten maar ik zal ook in de bomen zitten als hij er uitspringt om te kijken of jij echt mij bent dat klim ik snel in de boom waar hij in zat om zo snel mogelijk integrijpen vordat hij jullie kan vermoorden. da nemen we hem mee naar binnen in het huisje midden in het bos daar binden we hem vast en moet ik hem ng even spreken dan zien we wel wat we gaan doen met hem begrepen?" "begrepen." zeiden ze tergelijk, toen was het tijd voor aktie.

we reden naar de plek waar we af hadden gesproken met Jeff. ik stappte uit voor de rand van het bos anders zou hij ons door hebben ik moets snel zijn en klimde in de bomen ik hield met moeite de auto bij.

we waren er en ik zag Jeff al zitten zoals ik al zei in de beomen ik probeerde zo dicht mogelijk te komen en toch verstopt te blijven Nihal en 'ik' liepen het bos een stukkje in en . toen ze voor de boom stonden waar Jeff in zat sprong hij eruit ik klom snel naar de boom waar hij in zat. "zozo de grote Roos laat zich zomaar vangen door een dorp meisje?" zei hij en liep rond hun heen "je stelt me teleur Roos." zei hij met een kindrachtig stemmetje toen hij weer recht voon Reu stond en dus ook voor de boom deed hij onverwachts Reu haar hoedie af en hij pakte gelijk zijn mes zo ik het mijne ook en sprong uit de boom vlak achter hem.

De verkeerde jongens.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu