mijn vriendje

311 17 2
                                    

"ik heb geen zin om te praten." zei ik en draaide mijn gezicht in mijn kussen "Roos alsjeblieft?" vroeg diegene ik keek op om te kijken met wie ik zou praten en zag dat het EJ was maar ik draaide mijn gezicht weer in mijn kussen "ik heb geen zin om met je te praten anders krijgen we weer ruzie en daar heb ik nu geen energie voor." zei ik. "Oké dan praat ik en jij luistert. Het spijt me dat we telkens ruzie hebben en het komt door mij dat weet ik maar ik geef zo veel om je." zei hij ik haalde mijn hooft uit het kussen "EJ het komt niet door jou maar door Helena." zei ik. hoe plat had ik op dat moment kunnen zijn nou zo plat dus. "Wat heb je tegen haar?" "Volgens mij heb ik dat al een keer uitgelegd. Je komt er nog wel achter waarom ik haar haat." zei ik en op het moment ging me telefoon "hallo met Roos." zei ik moe "Roos ik vroeg me af of je vanavond langs wilde komen?" "Ik weet het niet ik ben bijna nooit meer thuis, is morgen ook goed?" vroeg ik "tuurlijk wanneer jij wilt. Dan zie ik je morgen."
"tot morgen." "tot morgen liefje en ik hou van je." zei hij "ik ook van jou." en hing op. ik legde mijn telefoon op het nachtkastje. ik stond op en liep naar beneden en EJ volgde me "wie was dat?" vroeg hij "dat was Jack." zei ik en liep naar de keuken en pakte een glas water. "en wie is Jack?" ik zette mijn glas neer "mijn vriendje." zei ik langzaam. "heb jij een vriendje?" "nee, ik heb een kat." zei ik sarcastisch. "EJ vind je het heel erg ik ga je niet alle details geven." zei ik en liep naar de woonkamer en Maskie en Hoedie waren aan het game "schuif een op ik wil mee doen." zei ik en pakte een controller en ging zitten tussen ze in en maakte Maskie dood "bam jonge!" riep ik en daarna maakte Hoedie mij af "ha wie zegt er nu bam jongen." zei Hoedie. "ik niet." zei ik en liep naar boven en ging naar Sally "heei Sally heb je nog goed kunnen slapen gister avond?" vroeg ik "ja dankzij jou Helena probeerde het nog maar zij kan niet zingen." zei Sally ik moest een beetje lachen "Sally vanavond ben ik helemaal van jou." zei ik "oo ik weet wat we gaan doen, eerst gaan we eten maken dan wil ik me verkleden en dan wil ik met de anderen mee om mensen te dode die het verdienen en dan wil ik dat je me in slaap zingt." "als jij dat wilt dan gaan we dat doen." zei ik.


we deden alles wat op haar lijstje stond en terwijl zij met de anderen mee ging was ik alleen thuis met Helena "zo Roos waarom doe je de moeite nog om EJ als je vriend te houden?" vroeg ze en ik zette mijn telefoon op record "ook al hebben we de laatste tijd ruzie ik geef om hem." "laat me niet lachen jij geeft net zo veel om hem als ik helemaal niet dus." "waarom doe je dan alsof je van hem houd?" vroeg ik "omdat ik van plan ben jullie aan te geven waardoor ik de held word in het verhaal." "weet je hoe dom je eigenlijk bent? we kunnen je zo vermoorden als ik het niet ben is het wel Hoedie of LJ." "dat weet ik daarom doen ik alsof ik verlieft ben op EJ hij zal hij mij blindelings vertrouwen maar daar zal hij later spijt van krijgen." "en je weet dat ik dit kan vertellen aan de anderen?" "ja maar als je het verteld niemand zal je geloven ik ben hier het arme meisje en jij niet meer." er borrelde iets in me het was haat ik greep naar mijn kontzak om mijn mes eruit te halen en gooide het in haar schouder "niemand komt aan mijn familie begrepen zelfs een prinsesje niet." zei ik en haalde het mes uit haar schouder.

De verkeerde jongens.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu