glimlach.

563 40 7
                                    

"Omdat...." Ik kan mijn zin niet afmaken want ik voelde het mes dieper gaan "Jeff denk na wat je nu doet." Fluisterde ik "dat weet ik, ik probeer de mensen waar ik van hou te beschermen." "Maar laat me dan nog èèn ding doen." "Wat dan?" Ik draaide me langzaam om en keek Jeff diep in de ogen aan "ik hou van je maar Dex is diegene die mijn hart al had gestolen voor jou. Jeff ik wil je niet kwijt." Zei ik en knuffelde hem "het spijt me Jeff." fluisterde ik "het spijt mij ook ik wil je alleen maar beschermen dus." en hij stak het mes in mijn rug. "ik hou van je onthou dat en vertel tegen de anderen dat ze nooit mogen vergeten dat ik van ze hou." Zei ik en viel op de grond. Ik haalde het mes uit mijn rug en sloot langzaam mijn ogen en Dit is iets dat ik niet erg vond want iemand die van me houd heeft me in een eeuwige slaap gewiegt ik had een goed leven zo, maar het is me niet gegund en ik accepteer het als het is.

EJ pov.
Dex Vroeg me om Roos in de gaten te houden en dat leek mij ook wel een goed idee met Jeff weet je het maar nooit. Bij het huis aan gekomen klim ik via het raam naar binnen. Ik zag alles gebeuren voor mijn neus en ik rende er meteen naar toe. "hoe kan je Jeff ze wilde alleen een goed leven en jij nam het van haar af!" schreeuwde ik "ik bescherm haar tegen hoe hard de wereld kan zijn." Zei hij alsof er niks was gebeurt. Ik liep naar Roos en draaide haar op haar buik ik keek naar de wond hij was diep heel diep. Ik tilde haar op en rende naar de badkamer vulde het bad met water en legde haar erin. Ik knielde bij haar neer en keek toe. "EJ?" Vroeg Roos "Roos hou vol je mag niet gaan." "EJ als het niet goed gaat onthou dat ik van je hou en dat meisje van je als je gewoon zegt dat je van haar houd komt het wel goed." Zei ze en gaf me een glimlach "hoe kan je toch altijd blijven glimlachen?" "omdat ik aan de leuke dingen denk." Zei ze en kwam wat rechter op zitten "auw" Zei ze.

----------
Gaat ze Dit overleven? Dat is de vraag?

De verkeerde jongens.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu