stop!

296 20 1
                                    

Ik keek naar hem en veegde zijn zwarte tranen weg. En opnieuw knuffelde ik hem, ik trok me terug uit de knuffel en pakte zijn hand "Jongens hou haar in de gaten ik ben even weg!" riep ik en nam EJ mee naar buiten en we liep zonder wat te zeggen we hielde alleen onze handen vast. We kwamen uit waar EJ mij eigenlijk heen bracht. "Weet je EJ, je bent de laatste tijd echt verblind geweest door liefde en je zag me niet meer staan en als je dat deed kregen we ruzie en wensten je me liever weg, maar je kan me niet weg jagen want ik sta altijd voor je klaar." zei ik "Roos beloof me één ding. Sleur jij me hier door heen?" "tuurlijk geef maar een gil wanneer je me nodig hebt." zei ik en knuffelde hem we hebben nog heel lang daar gestaan. Tot iemand ons bruut onderbrak "Roos wat de Fuck doe jij hier midden in het bos met hem." vroeg Jack boos ik liet EJ snel los en keek hem verward aan niet wetend wat ik moest zeggen "Gast doe ff rustig." zei EJ "Bemoei je er niet mee sukkel." zei hij en duwde EJ dat was niet slim.

EJ duwde hem terug en pakte Jack bij zijn jas en haalde uit "EJ stop!" riep ik maar het was te laat recht in het gezicht. "ik ben fuckt." zei ik heel zacht. Zo ontstond er een gevecht "Jongens stop!" maar ze bleven door slaan tot er iemand viel op de grond en tot mijn verbazing was het EJ "En nu is het klaar." zei ik en liep naar EJ toe ik keek naar zijn masker en het stond op breken hij moet hier weg voor dat Jack hem ziet "Roos wat doe je hier met hem?!" riep Jack kwaad "EJ je moet hier weg." fluisterde ik naar hem ik stond op en draaide me naar Jack toe "Ik ben hier met hem omdat hij mijn vriend is en we gingen een stuk lopen door het bos!" riep ik boos "Midden door het bos! Zou je het me hebben verteld als ik er niet achter was gekomen?!" "Waar achter? Hij is alleen maar een vriend." zei ik "Hou je niet van de dommen Roos. Je hebt me bespeeld, je ging vreemd." "Nee! Denk je echt dat ik vreemd zou gaan? Al werd ik gedwongen zou ik het nog niet doen." "Hou op met liegen." "Ik lieg niet!" "Roos zeg de waarheid." "Ik zeg de waarheid. Weet je wat, ja ik ging vreemd en ik heb er geen spijt van. Nou je zin ik heb het gezegd flikker nu maar op." zei ik "Goed ik ga maar kom nooit meer langs." zei hij en liep weg. ik zuchte diep "Je kunt uit de boom komen." zei ik en EJ sprong de boom uit "Het spijt me." zei EJ "Het is jou schuld niet." zei ik "Kom we gaan naar huis." zei ik en samen liepen we weer naar huis.

De verkeerde jongens.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu