de volgende dag mocht ik weg en kreeg nog medicijnen mee voor de hooftpijn. ik ging naar de plek waar het ongeuk was gebeurt na al een jaar geleden. ik liep door over het pad waar ik over reed destijds en hoopte wat te vinden maar ik liep nu ongeveer een uur maar had nog niks gebeurd dus ik liep terug en liep de anderen kant op en zag in de vere een klein huisje ik liep erop af en voor ik het wist stond ik voor de deur. ik deed de deur langsaam open en het krakte verschrikelijk ik zette één stap nar binnen en schrok me kapot ik zag een jongen met open gesneden wangen en een bleeke huid op een stoel zitten heb ik dit gedaan? vroeg ik mezelf af. ik liep langzaam op hem af en keek of hij nog ademden en toen ik wilde voelen sprongen zijn ogen open. ik schrok zo erg dt ik naar achter viel en krook naar achter ovr de grond. "wie ben jij?" vroeg ik maar hij zei niks hij keek me alleen maar aan en ik hen het leek alsof hij dwars door mijn ziel keek. ik stond langzaam op en liep weer naar hem toe en knielde voor hem neer "wie ben je?" maar als nog zei hj niks ik stond op en liep naar de keuken van het huisje en keek of er nog een goede doorlopende kraan was en het water deed het nog ik keek in de kasjes maar het enige wat ik zag wren gebroken glazen ik deed het laatste kasje open en zag nog een heel glas staan ik spoelde hem goed om en vulde hem met water en liep weer terug naar de jongen.
ik knielde opnieuw neer voor de jongen en "hoe lang zit je hier al vast?" weer geen antwoord "dan geef je geen antwoord maar drink dan op zijn minst wat en ik hield het glas tegen zijn mond en goot het erin. "je zult vast niet zonder reden vast gebonden zitten. hoe komt het?" hoe vaak ik het ook probeer hij geeft geen antwoord "heb ik dit met je gedaan? zo ja het spijt me maar ik kan me niks meer herinderen. kan je me opzen minst vertelen wie je bent?" maar niks "waarom probeer ik het ook ik zal er wel nooit achter komen. ik ga je ook niet vrij laten want als ik het ben geweest dan was het vast niet zonder reden."
heei mensjes, ik ben het TessvG mijn nieuwe boek staat er op hij heet "your choice" hoop dat jullie een kijkje gaan nemen en ik hoop dat jullie nog een beetje plezier hebben in het lezen van dit boek en ik wens jullie nog veel lees plezier. TessvG uit
JE LEEST
De verkeerde jongens.
HorrorDit verhaal gaat over Roos. Ze is anders want ze draagt zwart en kijkt anders naar de wereld dan "normalen" mensen doen. Haar leven verandert als er een nieuwe jongen in haar klas komt. Toen veranderde alles. ------------ Ps. Ik ben Dislexies, dus s...