ik was zo moe dat ik in slaap viel in zijn armen. Ik werd wakker in me bed naast me lag Dex Ik hou van je. Fluisterde Dex in me oor dat kan er ook nog is bij twee jongens die mij leuk vinden en ik vind ze ook allebij leuk. Zei ik in me hooft ik ook van jou maar ook van iemand anders. Zei ik maakt niet uit jij moet beslissen wat je doet. Zei hij bedankt. Zei ik en gaf hem een kus op zijn wang jij bedankt. Maar word niet zoals mij, mensen vermoorden enzo. Zei hij dat beloof ik. Zei ik en stond op ik ga douchen of je ff weg wildt gaan. Zei ik met een grootte lach op mijn gezicht oké prinses ik ga al als ik nog een kusje krijg. Zei hij oké en ik gaf hem een kus op zijn wang doei. Zei hij en deed de deur achter hem dicht ik liep naar de badkamer en zette de douche aan en sprong er onder na het douchen deed ik een handdoek om me heel en liep weer terug mijn kamer in en er zat iemand op me bed het was Jeff Jeff ga asjeblieft uit me kamer. Zei ik boos Als je toegeeft dat je me leuk vind. Zei hij Jeff ga weg. Zei ik boos hij stond op en liep naar me toe Roos ik weet dat je mij ook leuk vind. Zei hij Jeff! Riep ik boos Roos luister ik hou van je en ik wil weten of jij het zelfde voelde voor mij. Zei hij Jeff ik vind jou ook leuk maar.... Ik kon me zin niet af maken en Jeff ging er el door heen waarom vond je het dan erg dat ik je zoende? Vroeg Jeff en hij pakte me bij me boven armen beed Omdat ik niet alleen jou leuk vind. Zei ik en Jeff liet me los en deed een stap naar achter en keek naar de grond het spijt me Jeff maar ga nu weg asjeblieft weg. Zei ik en Jeff liep de kamer uit ik deed de deur op slot en kleden me aan ik lijk wel gek geworden ik word verlieft op twee moordenaars. Zei ik hard op en toen werd er op de deur geklopt Roos doe eens open. Zei Slender of terwel mijn vader ik hoop dat hij het niet heeft gehoord want hij is wel mijn beschermende vader zei ik in mezelf terwel ik naar de deur liep en haalde de het slot er van af en deed de deur open wat is er pap? Zei ik ik hoorde je net tegen je zelf praten is dat zo ben je verlieft geworden op een van de leden? Zei hij Uuu ja. Zei ik ongemakkelijk op wie dan? Vroeg hij heel raar om tegen iemand te praten die je vader is maar die je eigenlijk maar net kent. Zei ik in me zelf Jeff en Dex. Zei ik het werd was stil het was een pijnlijke stilte.
JE LEEST
De verkeerde jongens.
TerrorDit verhaal gaat over Roos. Ze is anders want ze draagt zwart en kijkt anders naar de wereld dan "normalen" mensen doen. Haar leven verandert als er een nieuwe jongen in haar klas komt. Toen veranderde alles. ------------ Ps. Ik ben Dislexies, dus s...