waar is ze?

719 45 2
                                    

EJ pov
hallo? Is daar iemand? Niet dat die gene dan zou antwoorden of zo. Zei ze michien. Zei ik wie? Vroeg ze bang, ik bleef verstop je hoeft niet bang te zijn ik doe je niks en je komt er van zelf wel achter wie ik ben. Zei ik mag ik dan alleen weten hoe je heet? Vroeg ze als ik dat zeg dan verraad ik mezelf. Zei ik je zal ik je naam ooit te weten te komen? Vroeg ze met een trillende stem ja als...je morgen avond naar het bos komt dan zal ik mijn naam vertellen. Maar ik ga weer ik hoop dat ik je morgen bij het bos zie. Zei ik en sloop weg voordat ze iets kon zeggen was ik al weg. Ze is zo mooi ik krijg haar maar niet uit mijn hooft het zal wel over gaan. Hoop ik. Zei ik in mijn hooft en liep naar huis toen ik aan kwam rende Selly naar me toe hey Selly wat is er? Vroeg ik Roos licht in coma. Zei ze verdrietig wat?! Zei ik Selly waar is ze? Vroeg ik bij de EHBO. Zei ze ik rende er naar toe en ik zag Roos daar op het bed liggen er liepen tranen over mijn masker ik had nooit weg moeten gaan. Zei ik en hield haar hand vast het is niet jou schuld. ze besefte wet er allemaal gebeurd is. Zei Slender ik keek naar Roos wil je me even alleen laten? Vroeg ik ik hoorde hem weg lopen Roos ik heb je nu echt nodig je mag niet weg gaan. Zei ik, zo zat ik een half uur lang tot er iemand binnen kwam het was Jeff wat is er? Vroeg ik ik moest je halen we gaan eten. Zei hij ik voelde een hand op mijn schouder het is raar om haar zo te zien ze is altijd opgewekt en nu. Hij stopte zijn zin en haalde diep adem lust en leven loos. Zei hij ja ik weet het. Zei ik maar kom we moeten eten. Zei hij ik stond op en liep achter hem aan. Wat eten we eigenlijk? Vroeg ik weet ik ook niet. Zei Jeff, toen we aan kwamen bij de keuken zag ik dat we allemaal iets anders eten iedereen zijn lievelingseten daar ben ik aan toe. Zei ik in mijn hooft eet smakelijk. Zei Slender bedankt. Zeiden we en ik propte me mond vol toen ik klaar was ging ik naar me kamer na denken wat er nou eigenlijk allemaal gebeurt was.

De verkeerde jongens.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu