Ik liep diep in het bos en raad eens wat ik daar zag een groot oud huis ik liep naar binnen en riep "I'm back bitchjes!" Iedereen rende naar de hal toe en keeken me ongelovig aan "het is waar ik weet alles weer en ik voel me geweldig." Zei ik "ik moet met Slender praten." Zei ik en liep naar boven naar zijn kantoor en klopte aan "binnen" en ik deed de deur open "ik ben terug Slen, maar hem helaas slecht nieuws Jeff is dood." Zei ik met een big smile "en ik kom terug hier kom hier weer wonen maar dat moet wel nog wat een en ander regelen. Ik heb het allemaal op een rijtje." "Roos doe wat je moet doen en ik ben blij dat je terug bent." Ik liep weer het kantoor uit en naar beneden.
En iedereen keek me aan zonder iets te zeggen "jongens asjeblieft staar niet zo. Maar even iets heel anders is er iets te eten ik heb mega honger." Ik liep naar de keuken en keek in de koelkast een schaal vol ingewanden ik pakte ze en zette ze op tafel en pakte nog een vork en begon als een beest te eten. En iedereen keek me aan maar zei nog steeds niks maar ik trok het me ff niets van aan en bleef door eten tot de schaal leeg was. "Sorry voor diegene die dit wilde eten maar ik had gewoon honger. En hoe gaat het met jullie?" "Roos we kunnen niet geloven dat je hier bent." "Ik weet het ik eerlijk gezegt ook niet maar ik besefte me 1 ding, ik moet mijn hard volgen en het lijde me hier heen. Ik hou van jullie jongens." Zei ik en stond op en liep naar ze toen "groeps knuffel." Zei ik en werd omhelst door duizende armen "wacht waar is Sally?" "Op haar kamer." "Oke ik ga even naar haar toe." Zei ik en liep naar boven.
"Sally raad eens wie dit is." Zei ik tegen een gesloten deur "1 van de jongens" zei ze. Ik deed de deur open en knielde neer "lijk ik op een jongen dan?" Vroeg ik "Roos je bent terug! Ik wist dat je terug zou komen." Zei ze en sprong in mijn armen. "Ik hou van je Sally en ik beloof dat ik nooit meer weg ga." "Daar hou ik je aan." Ik keek rond en zag dat er een ander meisje stond "wie ben jij?" Vroeg ik.
JE LEEST
De verkeerde jongens.
HorrorDit verhaal gaat over Roos. Ze is anders want ze draagt zwart en kijkt anders naar de wereld dan "normalen" mensen doen. Haar leven verandert als er een nieuwe jongen in haar klas komt. Toen veranderde alles. ------------ Ps. Ik ben Dislexies, dus s...