Creepypasta

350 19 8
                                    

Attentie!! Ik heb een leuk nieuwtje iedereen die een vraag voor me heeft laat het maar achter in de reacties want ik ga een Q&A doen alvast bedankt en veel plezier met het hoofdstukje.

Ik zag Jack staan met iedereen om hem heen behalve Slender want Joost mag weten waar hij is. "Stop!!" Riep ik en iedereen keek nu mijn kant op "WTF! Gebeurd hier en wat doet Jack hier?" Zei ik en liep op ze af. Niemand zei nog wat en was stil "Ik heb het recht om te weten wat hier aan de hand is." Zei ik maar nog zei niemand wat "Hoe kinderachtig kunnen jongens zijn." Zei ik en liep op ze af en pakte het mes uit EJ zijn hand "LJ ik zou bukken als ik jou was." Zei ik "wat." Maar ik gaf geen antwoord en gooide hem mes recht in een boos die achter LJ stond en ja hij bukte op tijd. "Wilt iemand me wat vertellen?" Vroeg ik met een onschuldig lachje op mijn mond "Roos luister ik heb je hier heen gevolgt want..." "Wacht jij heb me hier heen gevolgt? Maar dat kan niet vandaag zijn gebeurt, hoe lang volg je me al?" Onderbrak ik hem "Klopt ik ben ja al een tijdje geleden hier heen gevolgt." Zei hij en krapte op zijn achterhoofd "Maar ik heb een goede reden, ik kon je niet alleen laten gaan want ik hou zo veel van je." Zei hij "Roos je gelooft toch niet wat hij zegt anders had hij nooit ruzie met je gezocht." Zei EJ en pakte zijn reserves mes en hield het tegen de keel van Jack waardoor Jack haast stond te trillen op zijn benen. Ik deed me best om niet te lachen hij zag er echt uit als een school meisje. "Rustig maar EJ, tuurlijk neem ik hem niet terug maar haal dat mes van zijn keel." Zei ik "En Jack het is over en het word nooit meer wat, ik heb je niet nodig ik namelijk de beste vrienden die je maar kunt hebben. En ik zou niks vertellen over ons of over deze plek want we weten waar je woont." Zei ik en wij moesten allemaal lachen alleen Jack niet. "Wie zijn jullie freaks eigenlijk?" Vroeg hij "ho even hoe noemde je ons? Ik hoorde freaks, laat mij jou èèn ding vertellen wij zijn familie en wij hebben onze manken mentjes maar wij zijn geen freaks. Want wij zijn de..." Zei ik "CREEPYPASTA'S" riepen we tergelijk naar hem "en nu opsouten en waag het om terug te komen." Zei ik.

En hij rende weg zo snel als hij maar kon "Hij komt niet meer terug." Zei ik en draaide me om naar de jongens "sorry LJ voor dat mes maar dan weten jullie wat er gebeurd als je me niks verteld." "Je kunt het maar op èèn manier goed maken." "En dat is?" "Een groeps knuffel." "Ik had het kunnen weten. Kom jongens knuffel." En ik sloot mijn ogen omdat ik bang was dat ik helemaal plat gedrukt zou worden maar in plaats daar van voelde ik vele armen om me heen slaan. "Ik hou van jullie jongens." Zei ik en opende mijn ogen. En nu een tijdje liet iedereen los alleen EJ greep me vast en tilde me op "Roos wij houden ook van jou." Zei hij "dankje maar wil je me neer zetten." "Als jij daar op staat." Zei hij en liep een stuk naar voren en liet me vallen. *plons*.

De verkeerde jongens.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu