wow!

1K 53 15
                                    

Roos we hebben wat voor je. Zei Selly en ze sleurde me mee naar de keuken. Op de keuken tafel stond een taart hij was bloed rood met kaarsjes en met zwarte letter was mijn naam geschreven van verbazing deed ik mijn handen voor me mond heel erg bedankt. Zei ik en omhelzde Selly nogmaals ik heb hem niet gebakken dat hebben Dex en Jeff gedaan. Zei Selly, ik rende naar Dex en Jeff en sprong in hun armen heel erg bedankt jongens. Zei ik geen dank. Zei Dex wie wil er een stuk? Vroeg Jeff ik. Riep iedereen tegelijk met zijn alle liepen we naar de keuken eerst moet je de kaarsjes uit blazen. En een wens doen. Zei EJ ik blies de kaarsjes uit ik wens dat ik niet hoef te kiezen tussen Dex of Jeff. Zei ik in me hooft wat heb je gewenst? Vroeg Selly nieuwgierig dat mag ik niet zeggen anders komt ie niet uit. Zei ik met een geniepig lachje op mijn gezicht dat is waar. Zeiden Hoedie en Maskie tegelijkertijd ik moest weer lachen oké de jarige mag het eerste stuk. Zei Jeff en gaf een stuk taart aan mij ik nam een hap en het was heerlijk dit is zo lekker. Zei ik met mijn mond vol iedereen moest lachen bedankt. Zei Dex wat zit er in? Vroeg ik wil je dat echt weten? Zei Jeff Uuu ja. Zei ik vlees chocola en bloed. Zei Dex ik keek heel even vies maar daarna besef ik dat ik het echt heel lekker vind echt heel lekker. Zei ik iedereen moest weer lachen en ik ook deze dag kan niet meer stuk. Zei ik na dat we allemaal gegeten hadden gingen we in de woonkamer zitten Roos wil je een liedje spelen? Vroeg Selly Tuurlijk wil ik dat. Zei ik ik haal even mijn gitaar van boven. Zei ik voor dat je dat gaat doen moet je eerst je cadeau open maken. Zei LJ hij gaf me een grote doos ik maakte het open en er zat een nieuwe gitaar in de tranen springen in mijn ogen van blijdschap waarom huil je Roos? Vroeg LJ bezorcht ik huil van blijdschap ik heb sins jaren zo'n leuke verjaardag hé had. Zei ik en iedereen moest lachte nadat ik mijn tranen had gedrocht begon ik te spellen het nummer Happy toen ik klaar was zei Slender Roos ik heb ook nog een cadeau voor je. Oké. Zei ik je word opgeleid tot een echt creepypast lid. Zei Slender Vet gaaf. Zei ik iets te opgewonden.

De verkeerde jongens.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu