slet

347 21 4
                                    

we zaten in de auto en Jack reed ons naar huis "ik kan geen stap meer zetten." zei ik "weet je Roos? Je bent echt geweldig en ik hou van jou." "ik ook van jou." zei ik en gaf hem een kus op zijn wang hij parkeerde de auto "we zijn er." zei hij. ik keek hem aan en kuste hem dat overliep tot een zoen en ik kapte hem af "ik ga." zei ik en stapte uit en zwaaide tot Jack weg was en ging lopen naar mijn huis in het bos.


ik deed de deur open en stapte naar binnen en deed zo zacht mogelijk de deur dicht maar raad eens wie achter me stond "Roos waar was je?" vroeg EJ ik draaide me om en keek hem aan "gaat jou niks aan." zei ik kinderachtig "Roos doe niet zo kinderachtig." "er is maar één iemand hier die kinderachtig doet en dat ben jij. Jij doet alsof ik een kind ben ik ben 18 ik kan voor me zelf zorgen, dat jij het nou niet kan zonder een meisje dat is niet meer mijn probleem." zei ik geërgerd "Roos waarom doe je zo?" nu was ik echt boos "Waarom doe ik zo?! Jij bent hier diegene die verandert is niet ik! Ik ben terug gekomen en wat deed jij?! weg kwijlen bij een meisje! Ik ben herboren en jij bent alleen maar verandert in iemand waar niemand mee wil omgaan! Ik ben veranderd omdat ik in een coma lag jij bent veranderd omdat jij een slet hebt als vriendin! ik ben trouw gebleven aan mijn woord en jij?! jij hebt alles verkloot!" riep ik kwaad "Roos jij bent diegene die een slet is geworden."zei hij zo zacht dat ik het bijna niet hoort maar ik hoorde het wel "zeg het nog eens zo hard dat iedereen het kan horen!" riep ik "Jij bent hier een slet geworden!" riep hij nu was ik woest en haalde uit en sloeg hem zo hard dat er een schuur in zijn masker ontstond. "laat me met rust!" zei ik en liep naar boven ik merkte niet dat iedereen in het huis mee luisterde maar daar stelde ik me niks van aan en liep mijn kamer binnen en deed de deur op slot. ik ging op bed liggen en huilde zo erg dat ik mezelf in slaap huilde.



de volgende ochtend werd ik wakker met knallende koppijn ik trekt mijn jurk uit en sloeg een handdoek om me heen en liep naar de douch deed de kraan aan en sprong er gelijk onder en bleef even een kwartier douchen na het kwartier sloeg ik de handdoek om me heen en liep terug naar mijn kamer en deed weer mijn deur op slot en kleedde me aan. En liep naar beneden en pakte een glas water en dronk hem gelijk op ik voelde me vreselijk misschien omdat ik ook een beetje te veel had gedronken. Ik ging zitten en legde mijn hooft op de bar.

ik moet ff zeggen ik heb mijn haar weer geverfd naar rood en in de punten oranje mijn haar lijkt op vuur en ik ben een paar kilo afgevallen vraag me iet hoeveel want dat weet ik niet meer pressies ben echt zo blij. sorry maar dit moest ik ff zeggen.
TessvG uit.

De verkeerde jongens.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu