Moordenaar!

1.5K 70 19
                                    

"Wat?!Ma..maar h..hoe.?" zei ik ik stom verbaast. "Ik werd verlieft op een mens en ze werd zwanger na dat je geboren werd, werd je moeder vermoord maar ik wilde je een normaal leve geven dus werd je geadopteerd." "OMG ik ben de fuking dochter van Slender" zei ik in mijn hooft. "Roos gaat het wel?" "Uu.. Ja sorry. En ik kom bij de creepypast." Zei ik "Mooizo. Heb je nog spullen nodig van je huis?" Vroeg Slender "Moet je dat echt vragen aan een meisje?" Zei ik met een lach op mijn gezicht en liep de kamer uit. Ik zag Jeff en Dex met elkaar praten, Jeff zag me en liep naar me toe "Wat zei Slender?" vroeg Jeff "Ik weet niet of ik het jullie mag vertellen." zei ik "Asjeblieft." Smeekte Jeff "Één ding mag ik jullie vast wel vertellen, ik kom hier wonen." zei ik en ze keken me met grote ogen aan "Maar ik moet gaan ik moet me spullen halen." ik liep weg en liep daar het bos aan de rand van het bos kwam ik Amber tegen "Zo te zien ben je tog gekomen Roos." "Ja maar ik heb geen zin in jou dus ik ga maar weer." zei ik "Oo is ons emotje bang?" zei ze met een kinderachtig stem "Kom maar op dan. Maar wat wou je gaan doen dan? Jij bent tog maar een klein zielig meisje." zie ik "Dan zit je helemaal fout. Op school ben ik dan wel klein en lief maar buiten school ben ik niet meer dat meisje." zei ze en pakte een mes uit haar tas "Dat durf je niet." zei ik "Dan zit er naast." zei ze en ik duwde haar op de grond en ze liet het mes vallen ik pakte het op en zetten het aan haar keel "Nog laatste woorden?" vroeg ik "alleen dat je een vieze trut bent." voor dat ik iets kon doen hoorde ik iemand het was Dex "Het is nog niet eens nacht en je vermoord al bijna iemand. Maar zo ben jij niet." "Zo ben ik wel Dex." "Sins wanneer?" vroeg Dex "Sins altijd ik ben namelijk de dochter van Slender." na dat ik dat had gezegt sneed ik de keel door van Amber en liep weg. Ik pakte me spullen bij elkaar ik keek in de kelder kast en daar stond een gitaar "michien kan ik er nog op spelen." ik pakte hem en nam hem mee ik had in totaal 2 tassen en 1 gitaar koffer "weinig voor een meisje." zie ik in me zelf.

De verkeerde jongens.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu