maar eerst.

594 41 7
                                    

nee dat kan je niet en ik ben je eigenlijk wel dankbaar wand ondanks dat veel mensen mij willen vermoorden is dit een veel beter leven ik ben voor het eerst echt gelukkig. Zei ik. Zullen we het vertellen? En mischienn begrijpen ze het. Zei Dex en kwam naast me zitten. Ik keek hem aan ja is goed maar eerst. Zei ik en kuste hem, de kus veranderde in een zoen. We stopte toen we allebij geen lucht meer hadden. Ik hou van je en dat zal ik voor eeuwig blijven doen. Zei hij ik ook van jou. Zei ik laten we gaan. Zei Dex en hij stond op. Hij rijkte mij een hand en ik nam hem aan. Hand in hand liepen we naar het huis. Ik ben echt zenuwachtig en dat kon je van me af lezen want Dex Zie je hoeft niet zenuwachtig te zijn ik bescherm je. Ik hou zou van hem bedankt. Zei ik. Na een tijdje lopen kwamen we aan bij het huis, ik ademde diep in en samen liepen we naar binnen. Sally vloog me om de nek ik was bang dat je niet meer terug zou komen. Zei Sally ik ben er nu. En ga ook niet meer weg. Zei ik en knuffelde Sally kom je mee met me spellen? Vroeg ze misschien straks ik moet eerst nog wat regelen. Zei ik en pakte Dex bij zijn hand ik kom zo terug Sally. Zei ik en liep samen met Dex naar de kamer van Slender. Ik was zo bang hij is wel mijn vader en wat Nou als hij boos word of erger nog verbied met Dex om te gaan. Gaat het wel? Vroeg Dex nee eigenlijk niet nee. Zei ik waarom? Je weet dat ik bij je blijf. Hij was altijd zo lief Ja dat weet ik maar ik ben bang dat Slender verbied dat ik nog langer met je om mag gaan. Zei ik. Hij stopte met lopen en ging voor me staan, pakte me bij mijn kin en keek me recht aan dan gaan we er samen vandoor wij tweetjes en niemand anders want ik doe er alles aan om bij jou te zijn. Zei Dex en kuste me die over liep naar een zoen zijn jullie een koppel? Hoorde ik iemand zeggen achter me ik draaide me om en keek recht in de ogen van.....

Vriking klifhenger (weet niet hoe ik het schrijf.) wie denken jullie dat het is? En sorry voor alsnog een week wachten maar Ja heb er niet echt een reden voor dus Ja. Ik hoop dat je het wat vond zo Ja laat het in de reacties achter en stem ff dat zou ik warderen. En dan zeg ik nu bye.

De verkeerde jongens.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu