hier is het.

717 44 6
                                    

we moeten nog tien minuten wachten en dan kunnen we eten. Maar eerst ga ik me omkleden want ik zit onder de vieze vlekken. Zei ik oké dan zie ik je zo. Zei hij en ik liep naar boven ik besloot even lekker te douche. Het voelde zo fijn dat warme water, ik kan er wel uren er onder blijven staan maar ik besefde dat ik het eten nog uit de oven moest halen dus kleden ik me aan en liep meteen naar de keuken. Ik was net optijd anders was hij te zwart geworden eten! Riep ik door het huis en iedereen liep naar binnen lekker ik heb zo'n erge honger. Zei Selly mooizo. Zei ik en lachten.
(na dat we alles op hadden.)
Dat was heerlijk. Bedankt Roos. Zei LJ graag gedaan. Zei ik en zette een grote glimlach op. Oja EJ wij hadden wat afgesproken. Zei ik ja zullen we zo gaan? Vroeg hij ja is goed. Zei ik wat gaan jullie doen? Vroeg Jeff ben je jaloers? Vroeg Hoedie ik moest lachen maar Jeff werd boos en rende achter Hoedie aan. Tot ik hun uit elkaar halen ik ga alleen met EJ mee voor een nachtje moorden. Meer niet. Zei ik dus ik zie jullie later. Zei ik en liep met EJ naar buiten en we liep door de straten. Totdat EJ stopte met lopen, hier is het. Zei hij Oke kom daar gaan we. Zei ik en klom naar boven met EJ achter me aan. We stopte bij een kamer waar licht branden. Ik zag een meisje achter haar bureau zitten een spel te spellen ik snap wel waarom EJ voor haar gevallen is.

----------
Sorry voor het korte hoofdstuk maar ik weet even niks meer te verzinnen dus heb je ideeën laat het ff weten. :)

De verkeerde jongens.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu