3 część - bardzo ważna informacja

49 4 0
                                    

Cześć, uznałam, że lepiej tutaj Was o tym wszystkim poinformuję, ponieważ dotrze to do większej ilości osób.

Więc tak, przyszłam wyjaśnić sprawę z całą trylogią, głównie 3 częścią.

Uważam, że powinnam w końcu to zrobić, bo przyznam, że źle się czuję z tym, że dalej nic nie zostało napisane.

Żeby nie było niejasności, do 3 części mam już okładkę oraz plan. Tylko pojawia się jeden problem, a mianowicie: brak chęci.

Może brzmieć to trochę, jako wymówka, ale nie chcę już okłamywać ani siebie, ani Was. Myślałam, że do końca grudnia dam radę z pozbieraniem swoich myśli. Niestety tak nie było. Jestem aktualnie w środku burzy pisarskiej i nie wiem, jak mam ją zatrzymać.

Dlatego informuję, że 3 część pojawi się wtedy, kiedy w końcu poczuję, że piszę. Nie chcę stawiać żadnych limitów czasowych, ponieważ jest to dla mnie niezwykła presja. Może wrócę za tydzień, dwa, a może miesiąc, czy pół roku.

Sama nie wiem i jest to dla mnie najgorsze. Nie chcę Was zawieść, dlatego zależy mi na napisaniu tej części, a także całej trylogii tak, żebym była z niej dumna. I tym samym ogłaszam, że 1 i 2 część będzie miała kolejną, i mam nadzieję, że ostatnią, korektę. Chciałabym je zrobić przed opublikowaniem 3 części, bo okropnie się czuję z tym, że te rozdziały były napisane na odczep się.

Będę się starać naprawić to wszystko i na nowo zaprosić Was do historii Miry.

Nie oczekuję, że zostaniecie do końca trylogii, bo i tak skazałam was na długie czekanie, bo aż 7 miesięcy przerwy. A teraz kolejne tygodnie.

Ale zapewniam Was, że trylogia, która pojawi się na nowo na moim koncie, będzie dopracowana. Dodam nowe elementy, dialogi i opisy. Nie chcę, żeby lata, w których czułam się szczęśliwie, gdy pisałam, poszły na marne.

Być może 1 i 2 część znikną z profilu na czas nieokreślony. Potrzebuję najpierw odciąć się od pisania i poukładać wszystko. Tym samym informuję o zawieszeniu swojej działaności na czas nieokreślony.

Jeszcze raz dziękuję, że byliście, jesteście i być może będziecie! To dla mnie bardzo wiele znaczy, bo bez Was już dawno bym się poddała. Dziękuję!♥

Chroń nas |Eldarya| ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz