Bab 22 : Meragut kesucian

15.6K 130 4
                                    

"Saya tak tahan lah sejuk sangat ni." Ujar Anisa. Daud kemudian merapatkan tubuhnya ke arah Anisa lalu secara tiba-tiba memeluk tubuh gadis itu.

"Ehh, awak nak buat apa kat saya ni?!" Marah Anisa.

"Awak cakap awak sejuk sangat. Just hug me back please. It's okay saya tak akan buat apa-apa dekat awak. I'll promise." Janji Daud.

Dek kerana kesejukan yang amat sangat, Anisa hanya bersetuju dengan cadangan Daud. Dia kemudian membalas pelukan lelaki itu. Terasa hangat di tubuhnya tatkala kedua-dua tubuh bogel itu bersentuhan.

Kesejukan mula berkurang dan kehangatan semakin terasa. Kini tubuh Anisa menjadi lebih selesa sehingga menyebabkan matanya mula terlelap. Baru sahaja matanya ingin dilelapkan, tiba-tiba terasa sesuatu yang keras menyentuh pehanya.

Kerana perasaan ingin tahu, Anisa menjalarkan tangannya ke bawah selimut dan mencari benda keras tersebut. Terasa hangat di telapak tangannya apabila ia menyentuh benda keras yang agak besar itu.

"Awak, benda apa yang keras ni?" Soal Anisa sambil mengusap benda tersebut.

"Kalau awak nak tahu, tengoklah sendiri." Jawab Daud. Anisa kemudian memasukkan kepalanya ke dalam selimut untuk melihat benda tersebut. Namun malangnya dia tidak dapat melihat akibat kegelapan.

"Awak, tak nampaklah. Gelap sangat." Terang Anisa.

"Selak jelah selimut tu." Arah Daud.

"Taknak lah nanti awak nampak body telanjang saya." Anisa menolak.

"Kalau macam tu saya pejam mata." Daud kemudian menutup kedua-dua kelopak matanya dan berbaring secara menelentang.

Setelah melihat Daud memejam matanya, Anisa lalu menyelak selimut yang menutupi tubuh kedua-dua mereka. Kini terserlah lah tubuh bogel kedua-duanya. Mata Anisa tepat memandang ke arah batang yang mengeras di tubuh Daud.

"Awak, kenapa anu awak ni menegang?" Soal Anisa sambil membelai-belai batang zakar tersebut. Ini adalah kali pertama dia melihat alat kelamin seorang lelaki dewasa secara dekat.

"Sejuk." Ringkas jawapan Daud.

"Kalau sejuk memang jadi tegang ya? Comel lah anu awak. Geram je saya tengok." Anisa mengetap bibir.

"Kalau geram, kulum lah." Arah Daud. Beliau kemudian membuka matanya dan terlihatlah tubuh bogel Anisa yang sedang duduk di sisi pinggangnya.

"Eyy, sapa suruh bukak mata?" Anisa memarahi Daud sambil tangan kirinya mencubit peha Daud manakala tangan kanannya menutupi kedua belah buah dadanya.

"Tak payah lah nak cover-cover dah. Saya dah nampak dah." Daud kemudian menarik tangan Anisa yang menutupi payudara gadis itu. Kini terserlah lah payudara yang besar itu di hadapan mata Daud.

"Tadi cakap geram dengan anu saya. Kalau geram kulum lah." Sambung Daud.

"Mana lah saya tau buat semua tu. Saya tak pernah buat taw." Terang Anisa.

Daud kemudian membuka kangkangannya dengan luas lalu mengarahkan Anisa duduk di celah-celah kangkangannya. Gadis itu menuruti lalu duduk bersimpuh di tengah-tengah kedua belah pehanya.

Setelah itu Daud mengarahkan pula gadis itu mengusap-usap batang zakarnya. Tanpa bantahan, Anisa memegang batang zakar tersebut dengan kedua-dua belah tangannya. Dia merapatkan wajahnya ke zakar itu.

Dengan dibantu oleh arahan yang diberikan oleh Daud, Anisa kemudian memulakan sesi hisapan petamanya. Dia merapatkan mulutnya ke arah zakar tersebut, lalu zakar itu disentuh dengan lidahnya.

Anisa memulakan jilatan dari pangkal sehingga ke pucuk zakar berulang kali. Setelah seketika menjilat, dia kini memasukkan zakar tersebut ke dalam mulutnya lalu dihisap dan dikulum berulang kali.

Dia sendiri tidak tahu daripada manakah keberanian tiba-tiba muncul untuk melakukan aksi maksiat tersebut. Walaupun ini adalah kali pertama melakukannya, namun tidak terasa kekesalan di dirinya.

"Nak kena hisap sampai bila, sampai pancut ke?" Soal Anisa setelah agak kepenatan menghisap.

"Jangan bagi pancut dulu. Awal lagi. Awak nak tak saya jilat pussy awak?" Soal Daud.

"Tak nak lah. Malu saya." Anisa menolak cadangan itu.

"Apa yang nak dimalukan? Kita berdua je dalam bilik ni." Ujar Daud mengharap.

"Tapi..." Anisa serba salah.

Belum dia sempat menolak permintaan lelaki itu, Daud terus menarik tubuh gadis itu lalu dibaringkan secara menelentang. Daud kemudian menindih tubuh Anisa lalu mencium dahi dan kedua-dua belah pipi gadis cantik itu.

Setelah itu kedua-duanya bercium mulut dengan penuh ghairah. Ini adalah kali pertama dalam hidup Anisa, bibirnya dicium oleh lelaki. Setelah puas bercumbuan, Daud meneruskan permainannya dengan menjilat leher Anisa.

Dari kanan sehingga ke kiri jilatannya diberikan. Setelah puas, kini lidahnya mencari pula payudara di sebelah kanan gadis itu. Dijilat, digomol, dan dihisap payudara besar itu dengan penuh rakus.

Setelah payudara bahagian kanan puas dikerjakan, kini Daud mengerjakan pula payudara di bahagian kiri. Setelah puas bermain dengan sepasang gunung di dada Anisa, Daud turun pula ke bahagian perut gadis itu.

Daud menjilat di setiap pelusuk permukaan perut Anisa sebelum jilatannya di sambung ke bahagian paling sensitif gadis itu. Beliau mengusap-usap bulu-bulu halus yang berada di sekeliling faraj itu.

Setelah itu, beliau memasukkan lidahnya ke belahan faraj tersebut. Dengan penuh rakus, lidahnya menjarah belahan faraj yang masih sunti itu. Kelihatan merah padam wajah Anisa menahan malu.

Manakan tidak, ini adalah kali pertama alat sulitnya didedahkan di hadapan orang lain. Bukan sahaja alat sulitnya terdedah, malah ia juga disentuh dan dijilat dengan penuh rakus oleh lelaki bukan mahramnya itu.

Namun perasaan malu itu kini mula berubah sedikit demi sedikit kepada perasaan ghairah. Tidak pernah sekalipun dalam hidupnya dia merasai keghairahan seperti ini. Keghairahan yang luar biasa.

Air mazinya yang sangat-sangat jarang keluar itu kini mencurah-curah membasahi permukaan farajnya. Dia kini hanya mampu mengetap bibir menahan jilatan yang diberikan oleh Daud.

"Awak, izinkan saya masukkan anu saya dalam pussy awak ya?" Daud meminta keizinan sambil batang farajnya digegel-gesel di bibir faraj Anisa.

"Tak nak! Dara saya hanya untuk suami saya sahaja." Bantah Anisa.

"Kalau macam tu saya akan jadi suami awak. Saya janji saya akan bertanggungjawab." Jelas Daud.

"Saya tak percaya!" Anisa masih lagi membantah.

"Sumpah, saya akan bertanggungjawab. Awak, saya dah tak tahan sangat ni. Awak pun dah tak tahan kan? Sebab pussy awak dah becak dengan air mazi ni." Daud masih lagi memujuk.

Setelah dipujuk dan dirayu beberapa kali, akhirnya Anisa mengalah dengan pujukan itu. Dia kemudian membenarkan Daud meragut kesucian diri yang setelah sekian lama dipertahankan olehnya.

Kebenaran yang diberikan oleh Anisa membuatkan Daud menjadi gembira tidak kepalang. Beliau kemudian perlahan-lahan memasukkan senjata anak adam miliknya ke dalam mahkota berharga milik gadis cantik itu.

"Kalau sakit bagitau." Daud kemudian perlahan-lahan menenggelamkan keseluruhan batang zakarnya ke dalam faraj Anisa.

"Ya Allah, sakitnya!!" Anisa menjerit kesakitan. Tubuh Daud ditolak dari terus menindihnya.

Daud menghentikan tusukannya lalu berbaring secara mengiring di sebelah Anisa. Beliau kemudian memeluk erat tubuh gadis itu dan cuba menenangkan gadis yang sedang menahan kesakitan itu.

Bersambung...

3. Bahagia Di SampingnyaWhere stories live. Discover now