Bab 26 : Alam pekerjaan

9.6K 121 5
                                    

"Alah, tak lama je lagi kita dah nak kahwin. Lagi dua bulan je kot. Sabar ye sayang." Daud meletakkan telefonnya ke atas meja setelah pesanan dibaca.

Terasa kecewa tidak dapat berjumpa dengan tunangnya itu. Dan apa yang paling mengecewakan, beliau tidak dapat melampiaskan nafsu ke atas tubuh gadis itu.Tidak tahu kenapa semenjak dua menjak ini syahwatnya sungguh meronta-ronta.

"Main sabun jelah aku malam ni." Bisik hati Daud.

"Daud, petang ni U temankan I pergi Melaka okey. Ada meeting." Tiba-tiba suara Susan, penyelia jabatan kepada Daud muncul di hadapannya.

"Aik, kenapa saya pula? Selalunya Madam bawa Ramli or Suzy pergi meeting." Daud terkejut dengan permintaan penyelianya.

"Ramli already keluar for meeting with different client. Suzy pula MC today. U the only last one I can depends on." Balas Susan.

Daud hanya mengangguk kepala tanda bersetuju, namun di dalam hatinya meronta-rota tidak mahu. Terasa malas untuk memandu kereta ke Melaka. Jarak antara Kuala Lumpur dan Melaka bukanlah dekat.

Apatah lagi apabila terpaksa memandu di waktu puncak nanti. Pasti mereka terpaksa meredah kesesakan lalu lintas. Tahu-tahu sahaja lah jalan di negara ini bagaimana keadaannya apabila di waktu puncak.

==================================================================================

Daud dan Susan kini akhirnya berada di Melaka selepas meredah kesesakan lalu lintas. Mesyuarat diadakan dengan sebuah syarikat pembinaan bagi projek pemasangan di sebuah kawasan di situ.

Kerana waktu sudahpun menginjak ke senja, mereka bersetuju untuk menyambung perbincangan ke hari esok. Daud hanya menggelengkan kepala kerana ini bermakna beliau terpaksa bermalam di Melaka pada hari ini.

Terasa kecewa dengan sikap penyelianya kerana tidak memberitahu awal-awal lagi mesyuarat mungkin mengambil masa yang agak lama. Namun kerana beliau hanyalah pekerja bawahan.

Arahan pihak atasan sudah semestinya tidak mungkin diingkari jika tidak mahu ada masalah kelak. Beliau kemudian menuruti penyelianya menuju ke hotel yang sudah ditempah secara atas talian.

"Madam biar betul, kita tidur satu bilik?" Soal Daud setelah tiba di pintu bilik hotel. Beliau fikir wanita itu menempah dua bilik, namun tekaannya meleset.

"Yes, do you have any problem?" Susan menyoal kembali.

"Of course. Madam kan tahu saya muslim, kalau jabatan agama datang habis saya." Jelas Daud.

"Don't worry about that. I book atas nama I. So kalau jabatan agama datang, mereka tengok nama non-muslim, mereka tak kan kacau punya. Dah, just get in." Arah Susan setelah pintu bilik dibuka.

Daud serba salah dengan arahan penyelianya itu namun tetap menuruti. Beliau kemudian melangkah masuk ke dalam bilik hotel lalu pintu bilik dikunci. Beliau kemudian memandang katil bersaiz queen yang berada di dalam bilik tersebut.

"Kalau ada satu je katil, aku nak tidur mana? Tak kan lah nak tidur atas katil sama-sama kot." Daud berbisik di dalam hatinya. Tiba-tiba beliau terlihat Susan menanggalkan pakaiannya satu persatu.

"Madam buat apa tu?" Soal Daud sambil memalingkan wajahnya ke arah bertentangan.

"What do you means?" Susan kebingungan dengan soalan Daud.

"Kenapa madam tanggalkan pakaian?" Daud menyoal dengan lebih jelas.

"I want to take a shower. Of course I took off my clothes. Have you ever seen a naked women?" Soal Susan.

"Of..Of course pernah." Daud tergagap-gagap menjawab.

"Then, what the problem?" Susan kemudian beredar menuju ke dalam bilik mandi.

"Dia ni tak tahu malu ke bogel depan laki?" Perlahan sahaja suara keluar di mulut Daud.

Seketika kemudian Susan akhirnya keluar dari bilik mandi dengan keadaan berkemban tuala.

"Now it's your turn." Arah Susan.

Tanpa menunggu lama Daud terus menanggalkan pakaian satu persatu sambil membelakangi Susan. Beliau tahu ketika pakaiannya ditanggal, mata wanita itu tidak berkelip memandangnya. Namun beliau cuba berlagak seperti tiada apa-apa.

Daud kemudian terus sahaja melulu menuju ke bilik mandi. Beliau menghabiskan masanya di dalam bilik mandi dengan agak lama. Ini kerana beliau merasa tidak sedap hati dengan tingkah laku penyelianya itu.

Setelah seketika, akhirnya Daud keluar daripada bilik mandi dengan tuala berlilit di pinggang. Terbeliak matanya pabila melihat Susan bertelanjang bulat sedang berbaring di atas katil sambil menonton kaca televisyen.

"Madam, kenapa madam tak pakai apa-apa?" Soal Daud kepada wanita itu.

"Because I did not bring extra clothes. Tak kan I nak tidur pakai baju tu kot." Ujar Susan.

Dia kemudian menunjukkan jarinya ke arah blazer yang digantung di dinding. Daud memandang ke arah blazer tersebut. Beliau kemudian terfikir, beliau juga tidak membawa pakaian lebih untuk digunakan malam ini.

Tidak mungkin beliau boleh tidur dengan memakai baju kemeja dan seluar slack yang dipakai sejak dari pagi tadi. Beliau tidak tahu apa yang perlu dipakai, lalu mengambil boxernya dan cuba disarung ke tubuhnya.

"What are you doing?" Soal Susan setelah melihat lelaki itu cuba menyarungkan boxer ke tubuhnya.

"Pakai boxer lah. Tak kan saya nak tidur bogel je kot?" Balas Daud.

"Hello, U tak nampak ke I pun tak pakai anything. So, what's the problem?" Soal Susan.

"Saya tak biasa lah tidur tak pakai pape ni. Sejuk." Terang Daud.

"It's okay, just tonight. Dah come here baring sebelah I." Arah Susan.

Daud tidak faham kenapa tingkah laku wanita itu sungguh aneh pada hari ini. Kebiasaannya wanita itu sungguh garang dan suka memandang rendah terhadap orang lain. Namun hari ini wanita itu kelihatan sungguh terdesak untuk mendapatkan perhatian.

Daud hanya mengalah dengan permintaan wanita itu lalu menanggalkan tualanya dan berbaring dalam keadaan telanjang di sebelah Susan. Setelah berbaring, tiba-tiba wanita itu merebahkan kepalanya di atas dada bidang Daud.

"U tahu tak I dah lama tak buat seks?" Can you do it with me?" Pinta Susan. Tangannya membelai manja dada Daud.

"Tak nak lah madam." Daud menolak perlahan tangan lembut Susan.

"Why? Am I not attractive enough for you?" Wanita berusia 38 tahun itu agak kecewa dengan tolakan Daud.

"Bukan macam tu, madam cantik sangat. Tapi saya dah bertunang." Terang Daud.

"I'm married, so what. Kita just buat malam ni je. Please..." Susan merayu.

"Saya tak sampai hati lah nak curang dekat tunang saya." Daud masih lagi cuba menolak ajakan itu.

"Then, why your dick got bigger?" Soal Susan.

Wanita itu kemudian membelai-belai zakar Daud yang sedang kekerasan. Dia kemudian duduk di celah-celah antara kedua belah peha Daud lalu menghisap zakar tersebut. Daud kelihatan tidak mampu lagi menahan godaan Susan.

"Maafkan aku Anisa." Itu sahaja yang terlintas di fikiran Daud.

Daud hanya menikmati hisapan dan membiarkan Susan melakukan apa sahaja ke atas zakarnya. Seusai memberi hisapan, Susan kemudian memanjat tubuh Daud lalu mendapatkan bibir lelaki itu.

Bibir mereka berdua kini bertaut lalu mereka pun berciuman. Setelah itu, Daud merebahkan tubuh Susan ke atas tilam.

Bersambung...

3. Bahagia Di SampingnyaWhere stories live. Discover now