Bab 24 : Kenangan kali pertama

1K 32 3
                                    

"Ustaz jangan nak merepek boleh tak. Saya ni bukanlah seorang perempuan yang baik. Saya tak padan langsung dengan ustaz. Better ustaz cari perempuan yang lebih sepadan dengan ustaz dari segi akhlak mahupun ilmu." Ujar Zulaika.

"Islam tidak memandang masa silam seseorang tetapi masa depan. Jika awak tidak baik sekarang, tidak bermaksud awak tidak akan baik selama-lamanya." Ujar Zulkarnain.

"Jika awak terima lamaran saya, saya berjanji akan membimbing awak menjadi lebih baik." Tambah Zulkarnain lagi. Kata-kata daripada lelaki itu telah membuatkan air mata Zulaika mula berlinangan.

"Bagi saya sedikit masa lagi ustaz untuk fikirkan boleh." Zulaika kemudian berlalu pergi menuju ke dapur. Fatimah yang baru sahaja muncul terkejut melihat rakannya sedang berlinang air mata.

"Ustaz buat apa kat Ika sampai dia nangis tu?" Soal Fatimah.

Namun persoalan itu tidak dibalas oleh Zulkarnain. Beliau hanya termenung memikirkan adakah lamarannya diterima ataupun bakal ditolak. Terasa menyesal pula kerana melamar gadis itu terlalu awal memandangkan mereka baru sahaja berkenalan.

==================================================================================

Zulaika merebahkan tubuhnya yang keletihan di atas katil. Bukan sahaja tubuh, namun fikirannya juga cukup letih. Ini mungkin kerana lamaran daripada Zulkarnain yang secara tiba-tiba sahaja.

Dia tidak tahu apa yang perlu dia lakukan ketika ini. Adakah dia perlu menerima lamaran tersebut ataupun menolak secara baik? Persoalan itu membuatkan fikirannya menjadi semakin runsing.

Sudah semestinya itu suatu rezeki jika dia menerima lamaran daripada seorang ustaz yang begitu tampan. Namun akibat masa silamnya yang kotor, dia menjadi berbelah bagi. Tiba-tiba kenangannya bersama Ismail kembali berlegar.

"Bang Mail, Ika takutlah." Luah Zulaika.

"Apa yang nak ditakutkan? Abang janji saya akan bertanggungjawab." Pujuk Ismail.

"Tapi Ika still takutlah." Zulaika Zulaika.

"Jangan takut. Ika relax je okay?" Ismail bermain kata.

Tanpa meminta kebenaran, lelaki itu kemudian merebahkan tubuh Zulaika ke atas katil. Butang baju gadis itu ditanggalkan satu-persatu sebelum coli yang menutupi payudara itu juga dilucut.

Setelah itu kain Zulaika pula ditanggalkan sebelum seluar dalamnya dilucut. Kini terpampanglah tubuh bogel gadis cantik itu di hadapan mata Ismail. Beliau hanya menelan air liur melihat keindahan itu.

Tidak pernah beliau melihat keindahan tubuh seperti ini sepanjang hayatnya. Nafsunya semakin meronta-ronta untuk menjamah setiap inci tubuh gadis tersebut. Zulaika berasa tersangat malu pabila ditelanjangkan sebegini.

Tidak pernah sama sekali lelaki lain melihat tubuh bogelnya selain daripada adiknya. Dia kemudian menutup kedua belah payudaranya dengan tangan kanan, manakala tangan kiri menutupi permukaan farajnya.

Ismail yang baru sahaja selesai menanggalkan pakaiannya dan bertelanjang bulat terus menghampiri Zulaika. Beliau kemudian merebahkan tubuhnya ke atas tubuh gadis itu. Mulut gadis itu dicari lalu dicium dengan penuh rakus.

Setelah itu, kedua-dua belah pipi dan dahi gadis itu pula menjadi sasaran Ismail. Puas menikmati muka gadis itu, kini beliau beralih ke tubuh gadis itu pula. Tangan yang menutupi buah dada tersebut dialih.

Puting yang berwarna merah jambu itu digentel-gentel dengan lembut sebelum menghisapnya secara bergilir-gilir di kiri dan di kanan. Diramas dan diuli buah dada yang ranum itu dengan penuh ghairah.

Setelah puas bermain dengan bahagian atas tubuh gadis itu, kini bahagian bawah pula menjadi sasaran. Ismail mengalihkan tangan yang menutupi alat sulit gadis itu. Maka terdedahlah mahkota berharga milik Zulaika yang ditutupi bulu-bulu halus.

Tanpa menunggu lama, Ismail terus menerkam celah kangkang gadis itu lalu dijilat dengan rakus belahan faraj tersebut. Kedengaran bunyi erangan kenikmatan terpacul keluar dari mulut Zulaika.

Ini makin menambahkan lagi nafsu syahwat Ismail. Setelah puas menjilati permukaan faraj yang semakin banjir itu, kini giliran zakarnya pula perlu diberikan belaian. Beliau menghampiri kepala Zulaika lalu diarahkan gadis itu untuk menghisap zakarnya.

Zulaika patuh dengan arahan tersebut lalu memasukkan batang keras itu ke dalam mulutnya. Dikemam batang zakar itu dengan agak lama. Dia kemudian mula menggerakkan kepalanya ke depan dan ke belakang.

"Aduh, sakitlah. Jangan bagi kena gigi." Marah Ismail.

"Sorry." Zulaika kemudian menghisap zakar itu dengan berhati-hati supaya tidak memberikan kesakitan kepada teman lelakinya itu.

Setelah diajar serba sedikit oleh Ismail, kini Zulaika dapat memberikan hisapan batang dengan lebih selesa. Setelah seketika, akhirnya zakar itu menegang seratus-peratus. Maka saat yang dinanti kini tiba.

Ismail kembali ke celah kangkang Zulaika lalu menyuakan zakarnya ke pintu faraj dan ditujah perlahan-lahan. Terasa sangat ketat cengkaman faraj gadis sunti itu. Beliau terus menekan zakarnya sehingga menembusi selaput dara gadis itu.

"Aduh, sakitnya!" Jerit Zulaika. Ismail menghentikan tusukannya bagi menghentikan kesakitan gadis yang baru sahaja kehilangan daranya itu.

Beliau kemudian membelai-belai rambut Zulaika sebelum memberi ciuman ke atas ubun-ubun gadis itu. Setelah seketika, kekasihnya itu tidak lagi mengerang kesakitan dan dalam keadaan tenang.

"Sakit lagi ke?" Soal Ismail.

Hanya gelengan dibalas oleh Zulaika, namun sudah cukup memberi jawapan kepada Ismail. Tanpa menunggu lama, Ismail terus mengorak langkah menyambung kembali permainannya yang terhenti.

Beliau menghenjut tubuh gadis itu perlahan-lahan sambil mencium bibir munggil Zulaika berulang kali. Gadis itu kemudian membalas ciuman tersebut sambil memaut erat leher teman lelakinya itu.

Ismail mula melajukan tujahannya ke depan dan ke belakang seiring dengan nafas mereka yang kian bergelora. Laungan demi laungan keghairahan dilempar keluar dari mulut Zulaika ketika ini.

Ini membuatkan Ismail semakin mendayung dengan lebih kuat dan pantas. Setelah seketika dalam posisi itu, kini Ismail mencabut keluar batang zakarnya lalu berbaring menelentang di atas katil.

Beliau mengarahkan Zulaika naik ke atas tubuhnya dan melakukan henjutan pula. Gadis itu menuruti arahan tersebut walaupun dia tidak tahu bagaimana untuk melakukan apa yang dipinta oleh Ismail.

"Ika duduk bercangkung atas abang. Pastikan konek abang masuk dalam cipap Ika, lepas tu Ika henjut lah." Ismail mula memberi arahan setelah melihat Zulaika seperti buntu ketika berada di atasnya.

Walaupun tidak suka Ismail mengarah itu dan ini, namun kerana sayang Zulaika hanya menuruti. Dia kemudian memasukkan batang zakar tersebut ke dalam farajnya lalu dihenjut tubuhnya ke atas dan ke bawah.

Payudaranya bergegar mengikut rentak hayunan tubuhnya. Melihat payudara yang besar dan empuk itu bergegar, Ismail menjadi lebih gersang. Kedua-dua tapak tangannya diletak di payudara tersebut sebelum meramas dengan penuh rakus.

Kedengaran bunyi-bunyi ghairah terpacul keluar daripada mulut Zulaika tatkala payudaranya diramas. Setelah agak lama dalam posisi berkenaan, akhirnya pasangan itu mengubah posisi. Ismail mengarahkan Zulaika berada dalam posisi menonggeng.

Setelah Zulaika melakukan apa yang disuruh, Ismail kemudian menujah dari arah belakang dengan laju. Permainan mereka akhirnya tiba ke penghujungnya apabila Ismail kini mencapai klimaks.

Beliau kemudian mencabut zakarnya lalu memancutkan benih-benih anak adamnya ke atas punggung lentik Zulaika. Setelah itu, Ismail mengambil tuala lalu mengelap air mani yang memenuhi punggung gebu Zulaika.

Bersambung...

3. Bahagia Di SampingnyaWhere stories live. Discover now