Daud menghentikan tusukannya lalu berbaring secara mengiring di sebelah Anisa. Beliau kemudian memeluk erat tubuh gadis itu dan cuba menenangkan gadis yang sedang menahan kesakitan itu.
Setelah seketika berada dalam pelukan, erangan kesakitan tidak lagi kedengaran dari mulut Anisa. Daud kemudian mengambil tisu yang berada berdekatan lalu mengelap tompok-tompok darah yang berada di zakarnya.
Setelah itu, faraj Anisa pula dibersihkan daripada darah selepas selaput daranya dipecahkan. Terasa kesian dan bersalah pula apabila melihat darah tersebut keluar di faraj gadis itu. Kini gadis itu tidak lagi sunti.
"Sakit lagi tak?" Persoalan Daud dibalas dengan gelengan kepala oleh Anisa.
Setelah yakin gadis itu tidak lagi berada dalam kesakitan, maka Daud kini kembali menyambung permainannya. Beliau menindih semula tubuh gadis itu lalu dimasukkan zakarnya ke dalam faraj Anisa.
Tubuhnya dihenjut ke atas dan ke bawah dengan perlahan-lahan. Melihat Anisa semakin selesa, Daud melajukan lagi henjutannya. Gadis itu kemudian memeluk erat tubuh Daud sambil kakinya melingkar di pinggang Daud.
Kedengaran bunyi erangan kuat terpacul di mulut Anisa dengan penuh keghairahan. Setelah puas berada di atas, Daud kemudian berbaring secara menelentang. Beliau mengarahkan Anisa pula berada di atas.
Anisa yang tidak tahu apa-apa mengenai hubungan seks hanya menuruti arahan dan panduan yang diberikan Daud. Anisa duduk di atas pinggang Daud lalu memasukkan batang zakar lelaki itu ke dalam farajnya.
Dia kemudian menggerakkan tubuhnya ke atas dan ke bawah berulang kali secara perlahan-lahan. Geseran demi geseran di antara zakar terbabit pada dinding farajnya membuatkan dirinya tidak keruan.
Tidak pernah disangka melakukan hubungan seks adalah sesuatu yang sungguh nikmat. Jika dia tahu ia sangat nikmat, dari awal lagi sepatutnya dia mencuba. Namun dia bersyukur mengenali lelaki bernama Daud ini.
Henjutan tubuhnya ke atas dan ke bawah menyebabkan buah dadanya bergegar dengan kencang. Daud yang berada di bawah tidak dapat menahan melihat buah dada yang besar itu bergegar dengan kencang.
Tanpa menunggu lama, kedua-dua telapak tangannya terus menerpa gunung segar tersebut lalu diramas dengan penuh rakus. Kedengaran bunyi erangan bertubi-tubi keluar daripada mulut Anisa.
Setelah puas berada dalam posisi begitu, kini mereka mengubah posisi pula. Daud mengarahkan Anisa menonggeng seperti dalam keadaan bersujud. Tanpa bantahan, gadis itu melakukan apa yang disuruh.
Setelah tubuh Anisa dalam keadaan tertonggeng, Daud lalu meneruskan asakan zakarnya ke dalam faraj gadis itu dari arah belakang. Tubuh Daud dihayun ke punggung Anisa ke depan dan ke belakang.
Tangannya kini menggenggam pinggang gadis itu. Setelah agak lama beradu, akhirnya persetubuhan haram pasangan itu kini tiba ke penghujungnya. Daud mencabut batang zakarnya lalu dipancutkan cecair keramatnya.
Berdas-das air mani Daud ditembak ke atas punggung gadis itu. Setelah itu, beliau mengambil tisu lalu dibersihkan air mani di punggung tersebut. Lembut terasa ditangannya pabila menyentuh punggung itu.
Daud kemudian menghalakan zakarnya ke arah mulut Anisa lalu mengarahkan gadis itu menjilat sisa-sisa air mani di hujung kepala zakar. Anisa sungguh terkejut dengan permintaan lelaki itu.
"Eyy, taknak lah." Anisa menolak permintaan itu.
"Alah, boleh lah. Lepas awak rasa sekali, mesti awak akan suka." Pujuk Daud.
Walaupun rasa keberatan, namun Anisa akur dan menuruti permintaan lelaki itu. Dia terus sahaja mengeluarkan lidahnya lalu mula menjilat air mani yang sedang meleleh di hujung zakar tersebut.
"Eyy, jijiknya rasa air ni." Anisa kemudian meludah ke tepi katil.
"Jijik ek? Alolo ciannye dia. Meh sini saya cium." Daud kemudian mendapatkan bibir Anisa lalu dicium gadis itu dengan agak lama.
Mereka kemudian berbaring secara mengiring sambil memandang ke arah wajah satu sama lain. Daud kemudian menarik selimut dan menutupi tubuh bogel mereka. Beliau kemudian tersedar di mata Anisa kelihatan air mata sedang mengalir.
"Kenapa ni awak? Sakit lagi ke lepas dara tu pecah? Ke sebab tertelan air mani saya?" Bertalu-talu soalan keluar dari mulut Daud.
"Saya sedih lah. Sepatutnya dara saya ni hanya untuk suami saya masa malam pertama nanti. Tapi sekarang, nak menyesal pun dah tak guna." Ujar Anisa sambil berlinang air mata.
"Awak janganlah risau. Saya akan bertanggungjawab dengan apa yang saya buat. Saya janji saya akan nikahi awak lepas kita habis study nanti." Daud memujuk.
"Lelaki kalau nak tabur janji senang sangat, tapi nak tunaikan ya Allah payahnya." Omel Anisa. Dia tidak yakin dengan kata-kata manis Daud.
"Sumpah, Wallah saya akan bertanggungjawab. Awak jangan risau ye." Daud kemudian memeluk tubuh bogel Anisa lalu mencium ubun-ubun gadis itu. Kedua-dua mereka kemudian mengambil keputusan unuk tidur setelah kepenatan.
==================================================================================
"Kenapa kau tiba-tiba je pakai tudung harini? Ada mimpi apa?" Soal Fatimah kepada Zulaika. Dia sebenarnya mahu bertanya sejak dari tadi lagi, namun kerana terlalu ramai pelanggan, persoalan itu hanya dapat diaju sekarang.
"Aku nak berubah lah." Jawab Zulaika.
"Haha, kau nak berubah? Baru je semalam kita 'ehem-ehem'. Jangan buat lawak lah." Fatimah tertawa dengan jawapan Zulaika.
"Kau ni pun, patutnya kau kena lah bagi semangat kat aku, bukannya gelakkan aku." Zulaika mengomel.
"Yelah-yelah, semoga kawanku ini terus istiqamah. Dah lah, aku nak masuk dapur dulu." Fatimah meninggalkan Zulaika dan berlalu pergi ke dapur.
Fatimah yang sedang mengemas meja tiba-tiba terpandang seorang pelanggan yang baru sahaja tiba di kedainya. Dia kemudian berjalan menuju ke arah pelanggan tersebut.
"Assalamualaikum ustaz, lambat harini. Selalunya lepas isyak dah sampai dah." Zulaika menyapa.
"Waalaikumussalam, dah nak tutup kedai dah ke?" Soal Zulkarnain.
"Patutnya dah nak tutup, tapi takpelah. Ustaz nak order apa?" Zulaika mengeluarkan kertas dan pen untuk mencatit.
"Eh, takpe. Saya datang bukan nak makan. Saya sebenarnya ada benda nak bagitahu awak ni." Jelas Zulkarnain.
"Nak bagitahu apa tu ustaz? Macam penting sangat je ni." Jantung Zulaika berdebar setelah melihat raut wajah lelaki itu kelihatan sangat serius.
"Duduk lah dulu. Cantik awak harini bertudung litup." Puji Zulkarnain.
"Eh mana ada cantik, biasa-biasa je." Wajah Zulaika kelihatan merah menahan malu. Dia kemudian duduk berhadapan dengan Zulkarnain.
"Sebenarnya saya ada benda nak bagitahu ni. Ingat tak masa awal-awal saya datang mengajar agama dekat kampung ni? Masa 1st time kita bertentang mata tu, saya dah mula jatuh hati dekat awak." Zulkarnain memulakan bicara.
"Ustaz ni biar betul. Jangan main-main boleh tak?" Zulaika terperanjat dengan luahan hati Zulkarnain.
"Ya, saya tak main-main. Saya cuba untuk buang perasaan ni, namun tetap juga tak boleh. Setiap malam saya sentiasa teringatkan awak. Tu lah sebabnya malam ni saya nekad nak luahkan juga perasan saya." Jelas Zulkarnain.
"Ustaz jangan nak merepek boleh tak. Saya ni bukanlah seorang perempuan yang baik. Saya tak padan langsung dengan ustaz. Better ustaz cari perempuan yang lebih sepadan dengan ustaz dari segi akhlak mahupun ilmu." Ujar Zulaika.
Bersambung...
YOU ARE READING
3. Bahagia Di Sampingnya
Romance🔞🔞🔞 Daud, seorang pelajar di tingkatan empat mula menaruh perasaan kepada guru sekolahnya iaitu Nur Dhuha. Setelah memberi harapan kepada dirinya, wanita itu berlalu pergi dan meninggalkan dirinya yang terluka. Sedekad berlalu, tanpa dirancang me...