Javier
kiút a sötétségből
- Mennyi? – szippantottam mélyet a cigimbe, és az előttem álló férfira néztem. Büdös sörszagú lehelete megcsapta az orromat, úgyhogy pár lépéssel elhátráltam tőle. Képzelem, mennyire tudja jól végezni úgy a munkáját, ha vedel napközben.
- Tizenhat rekesz, uram. Minden a legnagyobb rendben ment, nincs mitől aggódnia.
Bólintottam, hogy értem. Örültem, mert napok óta ez volt az első szállítmány, amivel nem volt semmi gebasz. Szinte gyanúsan zökkenőmentes volt a behozatala, és még a partiőrség ellenőrzésén sem akadt fent. De bármennyire is bűzlött ez a vihar előtti nagy csend, nem akartam vészmadárkodni, úgyhogy intettem a fekete furgonnál álló két emberemnek.
- Wallace, vihetitek! Tízkor Ryan érte megy, addig úgy vigyázzatok rá, mint a szemetek fényére. – bólintottam oda az embereimnek, akik azonnal ugrásra készen álltak. A legutóbbi hibájuk óta hatványozottan odafigyeltek, mert féltek, hogy szétlövöm a seggüket. Ami azt illeti, minden okuk meg is volt a félelemre.
Otthagytam a kikötőt, mert már bőven sötétedett. Útban a kocsim felé megszólalt a telefon a zsebemben, úgyhogy érte nyúltam. Mertem remélni, hogy nem megint a húgom miatt hívnak. A legutóbbi kis pókerpartija óta Luna egyenesen elviselhetetlen lett, és egyre többször próbált meg kijátszani. Persze résen voltam, és bármennyire volt profi a kamuzásban, elfelejtette, hogy előttem nem léteznek titkok.
- Mondjad! – szóltam bele ingerülten a telefonba. Idegesített, hogy az átadás túl könnyen ment. Valami nem stimmelt.
- Főnök, Isabella alatt megállt a kocsi. – szólalt meg a vonal túlsó felén Roman. – Merre vagy? Érte kéne menni.
- Még a kikötőben. – fújtam ki a füstöt. – Mi történt?
- Azt nem tudom. Nem részletezte, de ahogy hallottam, nincs jó kedvében, és mellesleg Jennifer is vele van.
A név hallatán egy pillanatra lehunytam a szemem, hogy biztosan jól hallom-e. Minden erőmre szükségem volt ahhoz, hogy ne kezdjek el tombolni, és vágjam földhöz a telefonomat. Így hát csak vettem egy mély levegőt, majd a fejem felett tornyosuló sötét felhők irányába néztem.
- Mit keres kint Jennifer? – kérdeztem érzelemmentesen, bár minden voltam éppen, csak érzelemmentes nem. Robbanni tudtam volna.
Isabella tisztában volt a helyzettel, Barnes oldalán a kísérteties csend nem jelentett jót, és a kaszinóban tett látogatásunk nyílt hadüzenet volt a számára. Tudtam, hogy amióta Audrey visszajött a városba, azóta Barnesnak dolgozik, és feltett szándékom volt, hogy kiugrasszam a nyulat a bokorból. Audrey is ott volt azon az estén, a jótékonysági gálán, Isabella látta. Minden bizonnyal Jenniferért ment, de szerencsére mi megelőztük.
Látni akartam őket együtt. Jennifer reakciói elárulták volna, ha tud valamit, de helyette úgy leosztotta a csajt, hogy Audrey a bénultságtól mozdulni sem bírt. Bevallom, szórakoztató volt Jennifer őszinte, és szívből jövő válaszreakciója, amikor a büszkeségét érezte veszélyben. Félt, éreztem. A forró, szikrázó bőre, és a reszkető teste elárulta őt. Tartott Audrey-tól, meg az egész helyzettől, amibe belelöktem, de tökéletesen állta a sarat.
Viszont mindennek már több mint egy hete, és azóta mosolyszünet van köztünk. Nem mintha lett volna valaha is mosoly.
- Ya ne znayu. Azt hiszem a pasijával találkozott, vagy valami hasonló. – felelte Roman.
YOU ARE READING
Egy ágyban az ellenséggel
RomanceJennifer élete akár boldog is lehetne, de beárnyékolja, egy szörnyű tragédia, amin azóta sem volt képes teljesen túltenni magát. Egyetemre jár, és mindent megtesz, hogy egyszer rendőrként majd elkaphassa azt, aki azon a szörnyű délutánon elragadta m...