Don't leave me🥺

422 124 9
                                    

🌹 මි..මිරා..

👧 මිමිරා නෙමෙයි..මීරා...
අපේ ප්ලෑන් එක පොලිසියට කියලා අපිව අහු කරන්න නේද හැදුවේ....
NIS officer ලී ඉයුන් හා...😂😂😂😂

ඉයුන්හා ඉහින් කනින් දාඩිය දාන්න පටන් ගත්තේ මීරා ඒක දැනගත්තේ කොහොමද කියලා හිතාගන්න බැරුව..

👧 ඔහොම බය වෙලා බලන් ඉන්න එපා...NIS එකෙ උනාම ඔයිට වඩා ශක්තිමත් වෙන්න එපැයි...
අයිගෝ ඔයා බොලදයිනේ..
ආහ් බය වෙන්න එපා.. ඔයාලව ට්‍රැක් කරලා අල්ල ගන්න බෑ...උබට සිහිය නැති කරනකොට ඔක්කොම ට්‍රැකින් ඩිවයිස් අයින් කරා...😂😂😂
කොහොමද ඔන්නි මගේ මොලේ...

🌹 අපිට යන්න දෙනවා මීරා...තමුසේ කෙල්ලෙක් නේද ??

👧 ඔන්නි වෙලාවට මන් කෙල්ලෙක් කියලා මතක් කරේ...මාත් ඉතින් කෙල්ලෙක් නිසා ඔයාලා දෙන්නාට අන්තිම වතාවට කතා කරන්න චාන්ස් එකක් දෙන්නම්...කොහොමත් තව ටිකකින් දෙන්නම මැරෙනවානේ...

එහෙම කියලා මීරා කෙල්ලො දෙන්නාව එතන දාල නැගිටලා දොර ලොක් කරලා ගියා..

🌹 ඔයා හොදින් ද කෙල්ලේ ?? 🥺

🧡 ම..මන් හොදින්

ඉයුන්හා ඉක්මනට කෙල්ලව ගැටගහලා තිබ්බ ලනු ලිහලා කෙල්ලව ඔඩොක්කුවට ගත්තා..වැදුන බෙල්ට් පාරවල් වලට කෙල්ලගේ ඇග හැමතැනම නිල් වෙලා සමහර තැන් පැලිලා ලේත් එනවා..

🌹 අනෙ මැණික ඔයාට අමාරුයිද ?? මියානේ මන් නිසායි ඔයාට ඔහොම උනේ...ම..මන් නිසායි..

🧡 එහෙම කියන්න එපා ඔන්නි 🥺🥺
මන් හොදින්

🌹 අපි කොහොම හරි මෙහෙන් පැනලා යන්න ඕන.. උන් ඔයාව ගේනවා කිව්ව තැන වෙනස් කරලා..

🧡 අපි කොහෙද ඉන්නේ ??

කෙල්ල එහෙම ඇහුවම ඉයුන්හා හිමීට නැගිටලා ගිහින් කාමරේ කවුලුවෙන් ඔලුව දාලා බැලුවේ ඉන්නේ කොහෙද කියලා..

🌹 නැවක 🥺🥺

🧡 මෝ නැවක ??

🌹 දේ..නැව තාම වරායේ තියෙන්නේ...

🧡 ආහ් ඒක තමා ආපු වෙලේ ඉදන් පැද්දෙනවා වගේ දැනෙන්නේ...මන් හිතුවේ මාව මත් වෙලා දෙපැත්තට වැනෙනවා කියලා..

🐱 MeOw 🐱 || YG || Completed Where stories live. Discover now