"Bugün burada toplanmamızın ilk ve en mühim sebebi, soylu oğlumun sürüye geri dönüşüdür."
Sessizlik, meydan boyu toplanmış aileler. Alfa'nın dönüşünü kutlamak üzere verilen o şenlik.
"Yıllar evvel bazı özel sebeplerden ötürü gitmek zorunda olan tek varisim, şimdi bir alfa olarak geri döndü."
Kim ailesinin dostları tek masada. Diğer halk, düzensiz şekilde serpiştirilmiş masalarda. Bir kutlama bu sözde; lakin asla değil. Taehyung, annesi Seokjin'in yanında bir kurban gibi dikilirken neden geldiğini sorguluyordu. Doğru ya, Taehyung bir soyluydu ve bu kasabanın başına geçecekti. İçinde hayata küsmüş, asileşmiş alfasıyla bile baş edemeyen Taehyung, koca sürüyü yönetecekti.
"Yakında atalarımın yaptığı gibi kasabanın yönetimini tamamen oğluma, Taehyung'a bırakacağım. Bu sebeple burada toplanmamızın diğer sebebini de açıklıyor bulunuyorum."
Sırtını sıvazlayan annezi, gülen yüzüyle kasabayı son gelişmelerden haberdar eden lider babası.
"Tek varisim, Kim ailesinin uzak fertlerinden Jennie ile nişan gerçekleştirecek. Böylece, gerçek bir aile olduklarında da kasabanın başına geçmek için ilk adımı atmış bulunacaktır."
Kural bir, varis alfa sürünün başına geçmek için evli olmak zorundadır. Eğer bu kural gerçekleşirse sürü lideri, yerini varisine kendi istediği bir zamanda bırakabilir.
Kural iki, varisin evleneceği kişi safkan bir soylu olmak zorundadır.
"Siz yüce sürüm! Varisimle tanışın."
Taehyung, daha önce hiç sürünün karşısında çıkmamıştı. Soyluların türü, henüz doğduklarına belli olurdu ve Taehyung kendini bildi bileli tehlikeli bir alfaydı. Asla toplum içine çıkartılmamış tehlikeli bir alfa.
Uzun yıllar yalnız kalmıştı o. Çevresindeki herkes yalnız kalırsa kurdun mecburi olarak kendini olgunlaştıracağını söylemişti. Yalnış, hep yanlıştı bu. Doğal dengeyi bozmak istemişlerdi.
Eğer en yakın dostu Yoongi ve eski sevgilisi, artık başkasıyla evli olan eski sevgilisi olmasa kurdu kendini terk edildiği düşüncesiyle öldürebilirdi bile.Taehyung, babasının ona söz vermesiyle kürsüye çıktı. Omegalar, gördükleri alfa karşısında ellerindeki her şeyi bırakıp pür dikkat onu izlemeye başlamışlardı. Betalar ve dişi alfalar da buna dahildi.
"Babam kadar iyi bir lider olabilir miyim bilmiyorum."
Söze girdiğinde derin sesi tüm kasabada yankılanmış, ufak tefek duyulan sesleri de kesmişti.
"Kendimi bildim bileli o hep iyi bir lider oldu. Sürünün iyiliği için elinden geleni yaptı. Belki sizler bilmiyorsunuz lakin o hep geceleri belli bir saatte tüm kasabayı dolaşır tehlike var mı diye bizzat kendisi kontrol ederdi."
Kırmızı gözleri herkesi etkisi altına almıştı. Diğer alfalardan bir farkı da buydu. Onun gözleri hep kırmızıydı. Diğer alfalar sadece dönüştüklerinde kırmızı gözlere sahip olurlarken o kendini bildi bileli hep kırmızıydı.
"Biz, ata kurtların soyundan gelenler doğduğumuz ilk günde türümüzü belli ederiz. Tehlikeli olduğumu ve olgunlaşmam gerektiğini söylerdi babam. Bu yüzden uzun bir süre sizler arasına çıkamadım."
O zamanlar canını yakan şeylerdi alfanın dile getirdikleri.
"Evet, eminim babam kadar iyi bir lider olamam; ama sürünün en iyi şekilde yönetileceğinden hiç kimsenin şüphesi olmasın. Varis olarak herkesin önünde yemin ediyorum."
Sonra çekildi Taehyung. İstediği bu muydu emin olmasa da üzerine düşeni her zaman yapmıştı o, yine yapacaktı. Buna mecburdu. İçindeki alfası çok acı çekmişti. Yıllarca acı çekmişti ama artık bireysel düşünmesi doğru değildi. Bunun farkındalığıyla annesinin önünden masaya geçti.
*
Şimdi kısaca bahsedelim konudan.
Kim Taehyung ve Jeon Jungkook eskiden sevgiliydiler. Bu gizli bir sevgililikti çünkü Tae soylu ve belli kurallara göre hareket ediyordu o dönem. Üstelik babası Kim Namjoon onun alfasından korktuğu için de asla sürünün içine katmadı.Anladığımız üzere Jungkook da bir omega. Omega olduğu o dönem belli olmasa da her koşulda Taehyung ile olması tehlikeliydi.
Tüm bu koşullar kendini yalnız hisseden alfanın yanında olmasını engellemedi. Kendi iradesiyle alfanın yanında kaldı. Alfa da hiçbir zaman Jungkook'a zarar vermedi çünkü onunla eş olmak istiyordu.
Ayrılma sebepleri de Jungkook'un bir başkasıyla nişanlanması. Her ne kadar nişanlanma olayı Jungkook'un isteği dışında gerçekleşmiş olsa da Taehyung buna çok kızdı. Jungkook ile görüşmek için kasabaya indi.
Kasabaya inmesi sürü içinde karışıklığa sebep olduğunda kuralları çiğnemiş olması gerekçesiyle babası tarafından sürgüne gönderildi. Böylece Jungkook'un evlenmesine de mani olamadı.
Bu noktada şuraya değinmek istiyorum.
Kurguda, Alfalar dışında herhangi bir kurt türünün mühürleme özelliği yok. Dolayısıyla Jungkook mühürlü değil çünkü eşi Dongmin bir beta.Birinci bölüme geldiğimizde kurguya net olarak girmiş bulunacağım.
En başta uyaramam gereken konular şunlar, kitapta aldatma gibi olaylar mevcut. Yoongi karakterini tanımaya başladığımızda bunu net olarak anlayacağız.
Tüm bunların bilincindeyseniz eğer birinci bölüme geçebilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forbidden | taekook
FanfictionNişanlı bir vâris ve evlenmiş olan eski sevgilisi Jungkook.