-Birinci bölümün bitimine ufak bir ekleme yaptım. Eğer orayı okumadıysanız eksikliği hissedersiniz. Üçüncü bölüme geçmeden önce lütfen o kısmı da okuyun.-
-Aptallık! Düpedüz aptallık. Yıllardır Hoseok ile nişanlılar ama şimdi başkasıyla evleniyor. Niye? Soylu bir kişi, soylu bir kişiyle evlenirmiş. Min ve Park ailesinin dostluğu için ortaya atılacak iki tane yem desenize siz şuna. Ah, elimde olsa da durdursam şu nişanı! Başlarına yıksam bu soylu kurallarını.Kendi kendine söylenirken tamamladı hazırlıklarını esmer olan. Üzerine soyluların takımlardan giymişti. Ceketleri popolarının altına kadar geliyordu. Renkleri ailelere göre değişirdi bu takımların. Mesela Kim ailesininki saf siyahtı. Aralara altın rengi çizgilerin girmesi de onların lider olduğunu belirten ince bir detaydı. Sonra, omuzlarında da sanki askeriyedeymiş gibi taktıkları madalya benzeri garip şeyler vardı.
Taehyung'un giydiği şey tam olarak buydu. Kırmızı gözleri, esmer teni ve o yumuşak olduğu her halinden belli olan saçlarının altına giydiği bu kıyafet onu olduğundan daha da yakışıklı göstermişti. Öyle ki odasından çıkıp hemen yan odada hazırlanmış olan nişanlısını koluna takarken de bu hali belliydi. Jennie, gülerek Taehyung'un koluna girince merdivenlerden inmeye başladılar. Jennie göz alıcılığını sürdürüyordu. Kim ailesinin en güzel kadınıydı.
"Kuzen, yakıyorsun."
"Jennie! Babam duymasın."
Gülüşmeye başladılar hemen. Jennie de Kim ailesine mensup olduğundan ve Taehyung'un nişanlısı olduğundan tıpkı onlar gibi giyinmişti. Siyah ve altının mükemmel birleşimi onun güzelliği karşısında sönüktü.
Aşağıya indiklerinde anne ve babasına doğru yaklaştı Taehyung, kolunda nişanlısı ile. Seokjin hemen ellerini ağzına kapatıp dolan gözlerini saklamaya çalışmıştı. Namjoon ise gururluydu oğluyla. Mükemmel bir eşi vardı ve o kesinlikle iyi bir sürü lideri olacaktı.
Taehyung yaklaşınca ikisinin önünde de eğildi. Evde olsalar da saygılı şekilde selam verdiler ikisi de. Sonra ufak bir sarılma yaşandı. Evden çıkarlarken hepsi mutluydu. Tabii, Taehyung'un huzursuz haline geri dönmesi çok geç olmamıştı.
"Tae! Şu kaşlarını serbest bırak artık."
Yürüyorlardı Min ailesinin evine doğru. Biliyordu ki dostu hiç mutlu değildi. Hoş, evleneceği kişiyi de tanıyordu Taehyung. Kendisi oldukça güzel bir omegaydı. Kumral saçları ve parlak gözleri vardı. Kokusu da kendisi güzeldi üstelik. Taehyung onunla tanışmış ve konuşmuştu.
Yoongi nasıl bu durumdan şikayetçiyse o da şikayetçiydi ama karşı gelmemişti ailesine. Gelemezdi.Bir asilzade her zaman ailesinin sözünü dinlerdi.
Bir kurban gibi hissediyordu Yoongi'nin omegası da. Haklıydı. Birer kurbandık hepimiz.
"Elimde değil Jennie. İkisi de birbirini sevmiyor. Yoongi'nin üç güne kadar başka bir nişanlısı vardı aklımdan çıkmıyor bu."
Jennie, çevrelerinde kendilerini izleyen sürüye gülümsüyordu tıpkı hemen önlerinden yürüyen liderleri gibi.
"Hoseok ile seviyorlardı birbirlerini. Şimdiyse başkasıyla evleniyor."
"Tae, biz de seninle evleniyoruz ama birbirimizi o anlamda sevmiyoruz hatırlatırım."
Taehyung da tıpkı nişanlısı gibi kendilerini selamlayan kişilere gülümsedi. Sahte bir gülümsemeydi.
"Aynı şey mi Jennie? En azından çocukluğumuz beraber geçti, bizim alışmamız zor olmayacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forbidden | taekook
FanfictionNişanlı bir vâris ve evlenmiş olan eski sevgilisi Jungkook.