"Yıllar önce insanların arasında daha fazla yaşam sürülemeyeceğini düşünen ata kurtlar, ingiltere ve irlanda'nın en uç noktalarına kendi kasaba ve köylerini kurdular. Eskiden tek bir şehir altında toplu şekilde yaşarlarken, insanlarla olan anlaşmazlıklar sebebiyle sürülere bölündüler. Rivayete göre şu an üzerinde yaşadığımız bu britanya toprakları, yine insanlar yüzünden defalarca kere yağmalandı. Sürü liderleri, her defasında kasabaları tekrar ayağa kaldırmakla uğraştı."
"Tabii bir başka rivayette de biz kurtların insanların yaşam alanlarına saldırdığı yazar."
"Bu da bir rivayettir fakat asla doğru olduğu bizler tarafından kabul görmez. Kim ailesinin bu uğurda ölen ataları olduğu bizzat kendileri tarafından doğrulanmadı mı?"
"Lider Joon bizzat kendisi doğruladı. Ayrıca, geçen gün kasabaya dönen varis alfa da aile dostları Yoongi'ye doğru olduğunu söylemiş."
Hoseok, nişanlısına sanki bir yabancıymış gibi seslendiğinde Jungkook ve Dongmin birbirlerine bakarak güldüler. Hoseok, Yoongi bir asilzade olduğu için onunla nişanlı olma düşüncesini kabullenemiyor olmalıydı.
Jungkook, gülüşleri arasında Yoongi'yi tanıyor olduğu gerçeğini herkesten saklamaya devam etti. Sonra da ateş altında sohbet eden arkadaşlarına bakış atıp söze daldı.
"Yoongi'ye bir yabancı gibi davranmayı bırak artık Hoseok..."
Elindeki içkiyi bırakıp ateşte kızarttığı lokumu çubuktan çıkartarak ağzına attı Hoseok. Jungkook'un ağzından çıkan şeyi duymamış gibi yapmıştı çünkü Yoongi, Varis Alfa ve Kim ailesinden Jennie ormanda beraber yürüyüş yapıyor olmalıydılar.
Diğerleri belki değil ama varis'in kulaklarının oldukça hassas olduğunu duymuştu. Yakında sürü lideri olacak kişinin böyle bir konuşmaya şahit olmasını istediğini sanmıyordu.
Taehyung, yanında yakında eşi olacak kuzeni ve arkadaşıyla dolaşırken aslında yürüdükleri yolun sonunda bir zamanlar onun omegası olan kişinin olduğundan haberdardı. Zaten bunu bilerek çıkmıştı. Kendisini görmesini istiyordu. İnsanlar, Jungkook'un yaptığı bu şeyin adına aldatma diyorlardı. Evet, Jungkook tam olarak bunu yapmıştı ve alfa kızgındı.
Omegasının başkasıyla evlenmesi onun uzun yıllar acı çekmesine sebep olmuştu. Alfa kendini öldürmeye çalışmıştı. Aç ve susuz kalarak adeta kendini ölüme terk etmişti. Tüm bunları bilense sadece kendisiydi. Sadece kendisi.
Tamam, şahit olanlar elbette vardı. Mesela Jennie, kurt formunda kendisini aç bırakan Taehyung'u bulduğunda ona baskı kurarak zorla bir şeyler yedirmiş ve onu tekrar hayata döndürmüştü. Yoongi de öyle. Bir keresinde insan içine kurt olarak çıkmaya çalışan alfayla kavga ederek onu durdurmuştu. İkisi de farkındaydı ki Taehyung'un alfası acı çektiği için insan olan bedene baş kaldırıyordu. Taehyung kendini kontrol edemiyordu.
Bu kurtlar arasında oldukça yaygın bir durum olsa da kurtların, insan formundaki kendi bedenlerinin iradesine baş kaldırdığı nadirdi. Genelde sadece kızgınlıktayken kurtlar böyle isyan ederlerdi. Taehyung'un alfasıysa kontrolde değildi. Sadece ölmek istediğini biliyordu herkes. Onu ayakta tutan çevresindeki etkenlerden başkası değildi.
Mesela yakında sürünün lideri olacaktı. Ondan önce de annesi ve babası. Evet, babası her zaman sürüsünü düşünmüş olsa da oğlunun kaybı kendisini ölüme sürüklerdi. Keza annesini de öyle. İşler böyle besin zinciri gibi birbirine bağlıyken varis alfanın ölümü de biraz zorlaşıyordu elbette.
Ateş önünde oturan nedenlere yaklaştıklarında Taehyung, Jungkook ve eşiyle göz göze gelmedi. Onların yanlarına uğrama sebepleri şu an için Yoongi'den başkası değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forbidden | taekook
FanfictionNişanlı bir vâris ve evlenmiş olan eski sevgilisi Jungkook.