30| Yeni Karar.

456 37 0
                                    

"Kalkın."

Deltanın tok sesi o bulundukları ortamda bile bütün ağaçlara çarpıp onlara geri dönecek kuvvette yankılanmıştı o anlarda. Taehyung, gözlerindeki karmaşa ile dikiliyordu deltanın hemen sağ arkasında. Gözünün her defasında böylesine dönüyor olması bir şok dalgasıyla yayılmıştı bedenine. En sadık dostunu bile tanıyamayacak kadar gözü dönmüştü demek...

Yoongi ve Jimin kalktıklarında deltanın kızgın yüzüyle karşılaşmaları şaşırılacak bir tablo değildi elbette. Davetsiz olmaları bir yana, takip edilmeleri halinde bu iki aileyi de riske atmaları kaçınılmaz olurdu. Neyse ki Yoongi soylu bir alfaydı. Eğer birisi takip ederse bunu mutlaka güçlü sezgileriyle alırdı.

"Konuşun."

Jackson, bir yandan arkasına aldığı alfanın ellerinden destek amacıyla tutarken bir yandan da yine kurdunun sesiyle konuşmalarını emretmişti. Taehyung bütün bunları duydu, gördü ve bizzat hissetti o anlarda lakin konuşmak tercihleri arasında değildi. Hâlâ daha kendine şaşırmakla meşguldü. Jungkook da bu şaşıranlar arasındaydı elbette. Yoongi ve Jimin'le iletişime geçmemişlerdi. Ne bir mektup ne de bir haber yoktu onlardan Min ailesine ulaşan çünkü tehlikeli olduğunu biliyordu herkes.

"Verdiğimiz rahatsızlık sebebiyle içten özürlerimizi ileterek başlıyorum söze..."

Tıpkı bir soylu gibi girdi söze Yoongi.

"Lider Kim Namjoon ve eşi Kim Seokjin başta olmak üzere izcilikle görevlendirilmiş konsey alfa ve betalarına yakalanmadan, onlardan tamamen bağımsız olarak sadece dostlarımızı merak ettiğimiz için geldik."

"Neden sana güveneyim?"

Yoongi, omegasından bir adım öne çıkarak devam etti konuşmasına.

"Yanınızda dostum vâris var, delta. O elinizdeyken yerinizi ifşa etme gibi bir düşünceye girmediğimi ve girmeyeceğine temin ederim."

"Dostunu burada alıkoymuyorum."

Jackson deltasının sesiyle değil kendi sesiyle konuşuyordu artık. Ona güvendiğinden değildi, yanında gelen diğer omeganın da hamile olduğunu sezdiği içindi. Bu durum içten içe onu sinirlendirse de şimdilik sakinliğini koruyordu.

"Ona ne şüphe?"

Diğer yandan tehlike sezmedikleri için vita da yanında o omega ile eşinin hemen yanına gitmişti. Birkaç adım kadar arkalarında duruyorlardı. Jungkook, dolu gözlerle kendisini izleyen sağdıçlık yaptığı o soylu omega arkadaşına aynı şekilde bakmıştı. Günler sonra onu görmek duygulanmasına sebep olmuştu. Pek tabii bunu hisseden alfaysa arkasını dönüp artık eşi olarak kabul ettiği sevgilisine bakmıştı hemen. Birkaç adımla onların önünde durmuş, tekrar eski dostuna doğru dönmüştü.

"Yoongi."

Bu defa konuşan da kendisiydi.

"Yerinizi bulmak zor oldu. Jennie'nin, vitanın kardeşiyle ilişki yaşadığı kasabada öğrenildi. Görüşmelerini engellemek için birkaç gün önce de kafese kapattılar. O oradayken öğrendim burayı. Gelmeden önce vitanın soylu kardeşiyle iletişime geçip sevgilisinin nerede olduğunu anlattım. Daha sonra da eşimle birlikte buraya geldim."

Taehyung hemen birkaç adım ileri atılıp kaşlarını çatmıştı. Jennie onun kuzeniydi!

"Buna nasıl cürret ederler?!"

Aralarındaki mesafe oldukça açıktı. Yani alfa ne kadar adım atsa da hala daha oldukça uzaktaydılar birbirlerine.

"Adını bilmediğim o kadın alfa, muhtemelen şimdiye kurtarmıştır Jennie'yi. En azından gelene kadar umduğum şey buydu sadece. Ortalığın daha da karışmaması için ailem ve ben sessizliğimizi koruyoruz."

Forbidden | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin