Denizden
''Deniz sen evlensene benimle.'' dediği şeyle içtiğim su boğazımda kalmıştı. Öksürmeye başladığım sıra endişeyle sırtıma vurmaya başladı.
''Tamam dur Barın. İyiyim.'' dedim nefesimi toparlamaya çalışırken. Az daha Allahıma kavuşuyordum ya ben.
Barın sanki az önce olanların hiçbiri yaşanmamış gibi cümlesine devam etti. ''Böyle her güne gözümü seninle açıp seninle kapatayım. Gördüğüm ilk ve son yüz seninki olsun.''
''Türkiye de yaşıyoruz farkındaysan sevgilim. Nasıl evleneceğiz?''
''Tek sorun buysa hiç sorun değil sevgilim gerçekten. Benim ailem yurtdışında yaşıyor zaten. Onların yanına gidip evlenebiliriz.'' dedi heyecanla.
''Barın tek sorun bu mu sence. Daha ailelerimiz bile bilmiyor ilişkimizi. Onaylayacaklar mı orası bile meçhul. Hayallerini yıkmak istemiyorum sevgilim ama gerçekler bu. Yoksa bende seninle 'kimin kocası bu' tik tok videosu çekmek isterim.''
İlk başta dediğim şeyle gülse de sonradan ''Ailelerimizi sikeyim.'' dedi homurdanarak. Dudaklarımı dudaklarının üstüne bastırarak susmasını sağladım. Yoksa birazdan Barının o geniş hayal gücüyle ettiği küfürlerle psikolojim bozulacaktı.
''Deniz.'' dedi gözerini dudaklarımdan ayırmadan. ''Efendim sevgilim.'' dedim bende aynı şekilde onun dudaklarına bakarken. Şu an onu deli gibi öpmek istiyordum.
''Sen benimle 'kimin kocası bu' tik tok videosu mu çekmek istiyorsun?'' dedi gülerek cümlesini bitirirken.
Göz devirdim. ''Sence ben o kadar cringe miyim? Sadece gül diye söylemiştim.''
''Haa iyi o zaman.'' dedi bakışları tekrar dudaklarıma kayarken. ''Deniz.'' dedi dudaklarıma bakarken. ''Efendim.'' diye karşılık verdim onun gibi dudaklarına bakarken.
Öpeceksen öp artık anasını satayım. İçim gidiyor şurada.
''Seni şimdi öpsem.'' dedi dudaklarımda olan gözleri birkaç saniyeliğine gözlerime çıkarken. ''Ama böyle çok öpsem.''
''Öp.'' dedim götüme kaçan sesimle.
''Ama..'' dedi duraksayarak. ''Deniz, ben seninle birlikte olmak istiyorum. Bir bütün olmak istiyorum.'' dedi gözlerime tereddütle bakarken. ''Oh be sonunda söyledim.'' dedi devam ederek. Deniz mavisi gözleri parlayarak bana bakıyordu.
Ben hâlâ saf saf yüzüne bakıyordum.
Barın az önce resmen benimle birlikte olmak istediğini söylemişti değil mi? Yoksa ben mi yanlış duymuştum? Hayır yanlış duymamıştım baya baya Barın benimle birlikte olmak istiyordu.
Gözlerimi hızlıca kırpıştırarak ona bakıyordum. Sessizliğimle gözlerindeki parıltı yavaşça sönmeye başladı.
''İstemiyorsan gerçekten hiç sorun değil. Ben beklerim. Gerçekten bekl-'' dudağımı dudağına bastırarak cümlesini böldüm.
Bunu beklemiyor olacak ki afalladığı için karşılık vermiyordu. Dudağını hafifçe ısırarak kendine gelmesini sağladım. Dudaklarını aralayarak alt dudağımı dudaklarının arasına alarak sanki şeker yiyormuş gibi mırıltılar çıkartarak emmeye başladı.
Bu haline gülmek istesem de dudaklarımın üstündeki dudaklar buna izin vermemişti.
Belimi tutarak bedenimi yatakta aşağı kaydırdı ve üstüme çıktı tüm ağırlığını vermeden.
''Emin misin Deniz. Bundan sonra durmamı istesen bile duramam.'' dedi öpüşmekten dolayı nefessiz kaldığı için kesik kesik.
Yakalarından tutarak kendime çektim ve onu tekrar öperek susturdum. Bu baya hoşuma gitmişti benim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Röntgenci bxb
Teen FictionBilinmeyen numara: Seni gördüm, beğendim.. Bilinmeyen numara: Dedim ki kendi kendime neden sevmeyeyim. Bilinmeyen numara: Ve sevdim gitti..