İyi okumalar
Önceki bölümü atlamayın lütfen...
Korhan
"Hadi bakalım. Koş koş koş." diyen Uluç'a baktım ve yere oturdum. Sabahın köründe koşuya çıkarmıştı beni."Yeter artık yoruldum." dedim nefes nefese. Yarım saattir koşuyorduk. Yorulmuştum iyice. Uluç, gülerek yanıma geldi ve karşıma çöktü.
"Vücudunun kondüsyonu için uğraşıyorum. Bu havalar tam koşu havası." dedi. Bıkkın ve yorgun bakışlarımı yüzüne diktim.
"Bence bu hava, tam evde oturup çay içme havası." dedim ve suyumdan içmek istedim. Ama elimden çekti şişeyi.
"Terlisin. Terli terli su içme. Hasta olmanı istemiyorum." dedi ve şişenin kapağını kapatıp ayağa kalktı. Bana doğru bakıp, elini uzattı.
"Hadi gel gidelim." dedi. Eline bir bakış attım ve tutarak ayağa kalktım. "Şimdi eve kadar koşuyoruz. Tempoyla hadi." dedi ve çok da hızlı olmayan bir şekilde koşmaya başladı. Oflayıp onu takip ettim ben de. İyi olacaktı...
Bizim evin sokağını geçtiğini farkedince, ona doğru baktım. Hafif tempoda koşuyorduk yan yana.
"Evi geçtik." dedim. Başıyla onayladı. Üstünde siyah ince bir kapşonlu hırka vardı.
"Bizim evi daha geçmedik ama. Abim iştedir. Bizde kahvaltı ederiz. Olmaz mı?" diye sordu. Başımla onayladım.
"Tamam olur." dedim ve çantamı sırtıma iyice yerleştirip aynı tempoda koşmaya devam ettim.
Kısa bir süre sonra, Uluç'un evine geldik. Bizimki gibi bir apartman dairesiydi. Üçüncü kata kadar asansörsüz çıktık. Artık yorgunluktan bayılma noktasına gelmiştim.
Uluç kapıyı açtı ve içeri geçer geçmez kendimi girişe, yere bıraktım. Uluç benim yere yattığımı görünce, başımın olduğu yere doğru oturdu.
"O kadar mı yoruldun?" dedi gülerek. Başımı salladım yorgunca. "Alışırsın. Bedenin alışkın değil. Ondan zorlanıyorsun." dedi ve kalktı. "Ben şimdi duşa gireceğim. Benden sonra da sen girersin. Ama girişte yatma. Kalk içeri yat. Hasta falan olma." deyince, doğruldum yerimden ve elim boynuma gitti. "Boynun mu ağrıyor?" diye sordu. Mırıltı şeklinde onayladım.
"Hı hım. Ama biraz ovarsam geçer. Önemli bir şey değil." dedim. Birkaç saniye içinde, elimi tutup boynumdan indirdi ve kendi ellerini hissettim tenimde. Arkama oturdu ve masaj yapmaya başladı
Ensemde nefesini hissediyordum. Hissettiğim rahatlıktan gözlerim kapanmaya başlayınca, kapattım gözlerimi. Bedenimi, arkamdaki bedene yasladım.Elleri durunca, onun da çenesini omuzumda hissettim. Sıcak nefesi, boynumu okşayıp geçiyordu. Gözlerimi açtım ve yüzüne doğru baktım. Onun bakışları da beni buldu. Birkaç saniye bakışıtıktan sonra, nasıl olduğunu anlamadığım bir şekilde, dudaklarımız birleşti.
Ağağağağa öpüştüler 🤭🤭
Yorumlarınızı bekliyorum 🐣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O BENİ ANLADI (BxB)
Romantik"Keşke..." dedim sesim kısılırken, "Keşke senin için atsaydı kalbim en başında. En azından, bu kadar kırılmazdı." Nemli gözleriyle, gözlerime baktı ve titrek sesiyle cevap verdi. "Keşke..." Eşcinsel Hikaye 17.12.2021 - 23.04.2022