17.Bölüm

888 83 43
                                    

İyi okumalar

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

Korhan
Eve gelince, direkt duş aldım. Acayip yorgun hissediyordum ama kendimi duşa atabilmiştim. Çıktıktan hemen sonra odama geçtim ve yatağa bıraktım yorgun bedenimi. Birkaç dakika sonra annem geldi. Sadece bakışlarımı kapıya yönelttim ve daha sonra kapattım gözlerimi. Annem yatağa oturdu. Muhtemelen, deneyimimi soracaktı.

"Ee nasıl geçti?" diye sordu. Demiştim ben. İlk kez kilo verme girişiminde bulunan oğlunun ilk gününü merak ediyordu.

"Hareketli geçti. Çok yorgunum." dedim gözlerimi açmadan. Gözlerim kapalı olduğu için, yüzündeki ifadeyi göremiyordum.

"O belli zaten canım. Şu hâline bak. Yattın kaldın." deyince, gözlerimi açtım ve anneme baktım.

"Hayatımda ilk kez salona gittim ve gerçekten çok fazla çalıştım. Kemiklerim ağrıyor resmen." dedim sızlanarak. Annem gülümseyip, kalktı yanımdan ve ellerimi tutup çekti beni. Tabi annem minyondu. Beni çekmesi pek işe yaramadı.

"Aa hadi kalk Korhan. Turan gelmedi hâlâ." deyince, annemin beni çekmesine izin verdim ve doğruldum yatakta.

"Abim nerede ki? Akşam gidecekti işe." dedim. Başını salladı.

"Öyleydi. Senin yanına gelince bir şey dedi mi? Yani nereye gideceğini falan söyledi mi?" diye sordu. Başımı olumsuz anlamda salladım.

"Yok. Demedi bir şey. Çantayı verip gitti. Eve geliyor sandığımdan, sormadım da." dedim. Başıyla onayladı.

"Bu çocuk bir şeyler karıştırıyor ama hadi hayırlısı." dedi ve odadan çıktı. Ben de tekrar yatağa bıraktım bedenimi. Biraz uyku, bedenime iyi gelirdi.

***

"Gizli gizli buluşmaktan çok sıkıldım." dedi Cemil, sevdiği adamın göğsünde yatarken. Turan, Cemil'in saçlarının arasına öpücük kondurdu ve cevap verdi.

"Ben de sıkıldım. Ama şu an yapabileceğimiz bir şey yok sevgilim." dedi. Cemil başıyla onaylayıp, çenesini sevgilisinin göğsüne dayayıp yüzüne baktı. Turan da ona bakıyordu.

"Seni öyle özledim ki." dedi Cemil ve elini Turan'ın yüzüne götürüp, yanağını okşadı parmağıyla. "İlk başta sensiz yapabilirim sanıyordum. Ama gece olunca, hasret öyle bir çöküyor ki insanın üstüne. Sanki karabasan gibi. Nefes bile aldırmıyor." dedi. O zamanları hatırlamış olacak ki, gözleri dolu doluydu. Turan, sevdiğinin gözlerine çöken hüznü farketti ve doğruldu. Cemil de doğruldu yatağın üstünde. Turan, Cemil'e yaklaştı ve ellerini Cemil'in yüzüne çıkardı.

"Benim için de çok zordu dört ay. Bundan sonra ayrılık yok. Sen istesen bile ben bırakmam artık seni." dedi ve derin bir öpücük bıraktı karşısındaki dudaklara. Cemil, anında karşılık verdi öpücüğe. Derin bir öpücükten sonra, dudaklarını ayırdı iki genç.

"Öleceğimi bilsem bile bırakmam artık seni. Senden ayrılmak ölümle eşdeğer." dedi ve Turan'ın boynuna sarıldı. Turan da ellerini sevgilisinin beline sarıldı ve Cemil'in kokusunu içine çekti. Bu çocuğu bir daha bırakmaya niyeti yoktu.

Yorumlarınızı bekliyorum 🌸

O BENİ ANLADI (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin