19.Bölüm

911 87 62
                                    

İyi okumalar

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

Elleri durunca, onunda çenesini omuzumda hissettim. Sıcak nefesi, boynumu okşayıp geçiyordu. Gözlerimi açtım ve yüzüne doğru baktım. Onun bakışları da beni buldu. Birkaç saniye bakıştıktan sonra, nasıl olduğunu anlamadığım bir şekilde, dudaklarımız birleşti.

***

Uluç
Rüya gibiydi. Tam anlamıyla rüyada gibiydim. Uzun bir süredir sevdiğim kişiyi öpüyordum ve karşılık alıyordu öpücüğüm. Bayılacak gibi hissediyordum.

Çok uzun sayılmayan bir öpücükten sonra dudaklarımız ayrıldı. Ne demeliydim bilmiyordum? Belki de ilk hareketi Korhan'dan beklemeliydim.

"Uluç..." dedi fısıldar gibi çıkan sesiyle. Gözlerim kapalıydı.

"Hm?" diye mırıldandım sadece. Konuşmaya takatim yoktu. Kalbim deli gibi atıyordu. Gözlerimi araladım ve yüzüne çevirdim bakışlarımı.

"Ben..." dedi ve ayaklandı. Çantasını alıp omuzuna taktı. Ben ise yerde oturmuş ona bakıyordum.

"Korhan..." dedim zar zor. Kapıya yöneldi. Gidecek miydi?

"Şimdi değil Uluç. Şimdi değil." dedi ve çıkıp gitti. Sadece arkasından bakakaldım. Neler düşünmüştüm oysa? Farklı olur diye bekliyordum. Bu öpücük, bir şeyleri değiştirebilirdi. Bir anlık bir şeydi belki de. Benim için öyle değildi. Ama Korhan için öyleydi belli ki.

Yerden kalkıp banyoya geçtim. Soğuk bir duşa ihtiyacım vardı kendime gelmem için.

Duştan sonra, odama geçtim direkt. Canım hiçbir şey yapmak istemiyordu. Kendimi çok kötü hissediyordum. Korhan'ın bir şey demeden gidişi içime oturmuştu. Laptopumu aldım ve bir şarkı açtım. Laptopu yatağa koyup, sırtımı yatak başlığına dayayarak oturdum. Bu işin içinden nasıl çıkacaktım?

***

Korhan
Uluç'un evinden çıktıktan sonra, hızla merdivenlerden inip kendimi sokağa attım. Buralara kadar nasıl gelmiştik? Ellerimi saçlarıma geçirdim sıkıntıyla ve yürümeye başladım eve doğru. Aklım almıyordu. Uluç beni neden öpmüştü ki? Hetero değil miydi? Erkeklere de mi ilgi duyuyordu? Kafamda bir sürü cevapsız soru vardı.

Eve geldiğimde, kimseye görünmeden direkt odama geçip eşyalarımı odama bıraktım ve banyoya yöneldim. Duş almak ve kendime gelmem gerekiyordu. Bunun için, ılıktan biraz soğuk şekilde ayarladım suyu ve duşa girdim.

Duştan sonra odama geçtim tekrar ve rahat bir şeyler giyinip, yatağıma uzandım yüzüstü. Hemen yanımdaki laptopu aldım ve müzik açtım. Canım ne zaman sıkkın olsa müzik dinlerdim. İyi geliyordu.

Yaklaşık yarım saat müzik dinledim. Bu süre boyunca da düşündüm. Uluç'un beni neden öptüğünü, yönelimini, öpücüğüne ne cesaretle karşılık verdiğimi... En çok aklıma takılan da, beni öperken hissettiğim şeyleri.

Tabi bu düşüncelerim, abimin odama girmesiyle dağıldı. Yatağıma oturunca farkedebildim abimi. Bayık bakışlarımı abime yönelttim. Çalan şarkıyı değiştirdi ve sesini kıstı biraz.

"Öyle ölü balık gibi bakma da anlat ne oldu?" diye sordu. Dediğine gözlerimi devirdim ve abimden çektim bakışlarımı.

"Yok bir şey." dedim ve sırt üstü döndüm yatakta. Ayaklarımı da duvara dayadım. Küçükken de çok yapardım bunu. Birkaç saniye sonra, abim de benim yanıma uzandı ve o da ayaklarını benim gibi duvara dayadı.

"Küçükken de böyle yapardık. Hatırladın mı?" diye sordu abim. O günleri hatırlayınca gülümsedim.

"Annem beyniniz ters dönecek diye kızardı." deyince, abim kahkaha attı.

"Dimi, o nasıl oluyorsa?" deyince ben de güldüm. Bir süre güldük. Aslında ağlamak istiyordum. Bir süre sonra gözlerimden yaşlar geldi. Yataktan doğruldum ve gözlerimi sildim. Abim de toparlandı beni görünce.

"Gülüyor musun ağlıyor musun lan?" dedi bana bakarak. Gözlerimi silip burnumu çektim.

"Bir şey yok. Gülmekten işte." dedim. Abim, çenemden tutup yüzüme baktı.

"Yalan söylüyorsun. Ayıp değil mi yalan söylemek? Anlat çabuk ne oldu?" dedi. Ben sessiz kalınca, tekrar konuştu. "Sabah Uluç'la koşuya çıkmıştın. O mu bir şey yaptı?" diye sorunca, başımı salladım olumsuz bir şekilde.

"Yok abi. O bir şey yapmadı." dedim kırık çıkan sesimle. "Ben öyle doldum bu aralar. Ağlamaya ihtiyacım var." dedim, gözlerim tekrar dolarken.

"Omuza ihtiyacın var mı?" diye sordu abim. Gözümden bir yaş düşerken, başımla onayladım sessizce. Kollarını açtı, ben de alnımı abimin omuzuna koydum ve kendimi bıraktım. Ben ne yapacaktım?

Ya size kıyamam ki 🥺

Yorumlarınızı bekliyorum 🦋

O BENİ ANLADI (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin