28.Bölüm

738 70 23
                                    

3 ay sonra
"Her gün daha iyiye gidiyorsun Korhan. İyice toparladın." dedi Zafer hoca gülümseyerek. Korhan da gülümsedi, Zafer hocanın sözleri üzerine.

"Sağolun hocam. Siz olmasanız bu kadarını başaramazdım." dedi. Zafer, yüzündeki gülümsemeyi silmeden cevap verdi.

"En büyük teşekkürü Uluç hakediyor. O seni buraya getirmeseydi başaramazdın asıl." dedi ve Uluç'un sırtına vurdu birkaç kez. Uluç'la Korhan göz göze geldiler ve gülümsediler birbirlerine.

Korhan, Uluç'la sevgili olarak, hayatında en doğru kararı verdiğini düşünüyordu. Belki bazılarına göre yanlıştı ama herkesin doğrusu, yanlışı kendineydi. Kimse mükemmel değildi sonuçta.

"Evet hocam." dedi Korhan. "Her fırsatta dile getiriyorum, Uluç'a olan minnettarlığımı. O beni anladı bir tek." diye devam etti konuşmasına. Zafer tam bir şey diyecekken, içeriden adını seslendiler ve gençlere veda edip içeri girdi. Uluç, tatlı tatlı Korhan'a bakarken, yüzünde de tatlı bir gülümseme hakimdi.

"Seni sevdiğimi daha önce söylemiş miydim?" dedi sevgilisine, Uluç. Korhan, duyduğu şey üzerine gülümsedi ve cevap verdi.

"Birçok kez." dedi ve ekledi. "Ben söylemiş miydim seni sevdiğimi?" dedi. Uluç, yüzündeki gülümsemeyi silmeden cevap verdi.

"Birçok kez." deyince, sesli bir şekilde güldü iki sevgili kısaca. Uluç bakışlarıyla içeriyi kontrol etti ve Korhan'ın elini tutup, hızla çekiştirdi merdivenlere doğru.

"Nereye gidiyoruz?" diye sordu Korhan. Bir yandan da merdivenleri iniyorlardı.

"Seni rahatça öpebileceğim bir yere." dedi ve yüzlerindeki gülümseme eşliğinde yürümeye devam ettiler.

Kısa, çünkü geçiş bölümü.

Birkaç bölüm sonra final olacak.

Yorumlarınızı bekliyorum 🌱

O BENİ ANLADI (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin