Özgür Asil'den...
13 ay önce...
Yaz sıcağı başımı yakarken karşıda gözlerinin içi gülerken beni bekleyen Meltem ismi gibi rahatlatıyordu beni bir yaz günü.
Yürüdüm, abisinin doğum günüydü. Üstüne giydiği ışıltılı crop ve yükse belli pantolon ile harika gözüküyordu.
Gerçi...benim için ne giydiğinin hiç önemi yoktu. Dışından hoşlanıp içine aşık olmuştum çünkü.
Meltem her şeyimdi, bir yerde isminin geçmesi bile beni başka diyarlara sürüklerken onunla beraber olmak dizlerimin bağını çözüyordu. Onun gözünde de aynı aşkı görüyordum. Mutluluğumun sırrı ondaydı.
Ona ulaştığım gibi dudaklarına bir öpücük kondurdum ve onu kendime çekip sıkıca sarıldım. "Hoş geldin." dedi naif sesiyle. "Hoş buldum." dedim ondan yavaşça ayrılırken.
Elimi tuttu. "Hadi, neredeyse herkes geldi. Doğum günü çocuğunu bekletmeyelim."
Asır.
Asla yıldızımız barışmamıştı. Belirli bir sebebi yoktu, Meltem ile daha beraber değilken bile bakışlarımın farkında olduğundan abilik içgüdüsüyle kardeşini korumaya çalışmıştı. Onu yadırgayamazdım, aynısını ben de Yeliz için yapardım. Ama fikirlerimiz hiç uyuşmazdı, bu yüzden sohbet bile etmezdik çoğu zaman.
İçeri girdik, kalabalığın arasında öylece ayakta dikilip gelenleri karşılayan Asır'la tokalaştım ve doğum gününü kutladım. Bana sıcak bir gülümsemeyle teşekkür etti.
Partide zaman aktı, pasta kesildi ve hediyeler verildi. Meltem'in tavsiyesi ile Asır'a biten parfümünden almıştım. Bağımlısı olduğunu söylemişti. Parfümü gördüğü gibi üstüne sıkan Asır da bu düşünceyi kanıtlamıştı.
İnsanlar kendi kafalarında takılırken bir ara Asır ortalıktan kayboldu. Nerede olduğunu sorgulamadım, koltuklarda kolumun altındaki Meltem'le oturmaya devam ettim. İçeceklerimizi yudumlarken bana benim de tanıdığım hocalardan birinden bahsediyordu. Meltem psikoloji okuyordu, ben de bilgisayar mühendisliği okuyordum. İkimizin de 3. senesi bitmişti. Onunla bir kulüp toplantısında tanışmıştık. Sonrasında toplantılar haricinde de görüşmeye başladıkça aramızdaki samimiyet artmıştı.
Saatler ilerledi, hava karardı ve müzikler rahatsız edici bir gürültüye ulaştı. Gitmek istiyordum, başım fena halde ağrıyordu ama Meltem için duruyordum. Doğum günü kendisine ait olmasına rağmen Asır hala ortada yoktu. Kaşlarım çatıldı, şüpheli bir durum olduğunu sezmiştim.
"Asır nerede?" dedim Meltem'e dönerek. Gözlerini telefonundan çekip etrafa baktı, sonra onun da benim gibi kaşları çatıldı. "Bilmiyorum, ne oldu?"
"Uzun süredir ortalarda yok, garip geldi."
Meltem son sözümden sonra tedirgin olup ayaklandı. "Ben bir arayıp geleyim. Sen bekle burada."
Kafamı salladım, o içinde bulunduğumuz kafenin mutfak tarafına doğru ilerlerken arkasından onu izledim. Meltem gittiğinde telefonuma döndüm, boş boş uygulamalara girip çıkarken oturduğum koltuğun yan tarafının çökmesiyle eğik kafamı kaldırmadan gelen kişiye alttan alttan baktım. Asır'dı.
"Meltem seni aramaya gitmişti, neredeydin?"
Sakince sorduğum soru sonrası Asır geriye yaslanıp rahatça bir nefes aldı ve kollarını koltuğun üstüne doğru attı. "Bir arkadaşla uzun süredir bir meselemiz vardı, partimde olay çıkarmaya gelmiş. Onu hallettim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gördüm Seni~texting~
Short Storyanon123: Gördüm seni anon123: Biliyor mu sevgilin? ozgurasil: Neyi? anon123: Abisini öldürdüğünü?